În general, juridice…

Î: Ziua latră, noaptea înoată ?
R: Proteza soacrei.

————————————————————————————————————-

Doamna către menajeră:
– Cred că soțul meu are o relație cu secretara.
Menajera:
– Știți dumneavoastră sigur, sau o spuneți așa, doar ca să mă faceți pe mine geloasă?

————————————————————————————————————

Unul beat intră într-un bar și strigă nervos:
– Vă fut pe toți din baru ăsta!
La care barmanul, mângâindu-l pe braț:
– Drăguță…vii pentru prima oară într-un bar de homosexuali?…

————————————————————————————————————

Aseară am fost în vizită la Popești. Le-am cântat trei ceasuri la pian.
– Bine le-ai făcut. Nici eu nu pot să-i sufăr.

————————————————————————————————————

– De ce în România bărbaţii nu pot avea mai multe neveste?

– Pentru că îi protejează legea!

————————————————————————————————————

Proces de divorț.
Judecătorul:
-După o conviețuire atât de scurtă, „neînțelegere” nu mi se pare un motiv serios…
El:
-Păi în șase luni de căsnicie, ea nici măcar o dată nu m-a aprobat.
Ea:
-Șapte luni, domnule judecător!..Îl vedeți cum minte..?

————————————————————————————————————

Într-un cerc de prieteni, la o bere, unul relatează:
– Aud pe câte unii că se duc acasă după 1 sau 2 noaptea și își trezesc nevestele. Nu e frumos…și nici sănătos!
– Dar tu când te duci?
– Eu mă duc dimineața, când o găsesc trează!

————————————————————————————————————

– Cu cât eşti mai grasă, cu atât eşti mai atractivă…
– Ceeee ?!??
– Vorbesc din punctul de vedere al gravitaţiei, draga mea…

———————————————————————————————————–

La judecătorie, începe procesul de custodie. Judecătorul:
– Doamna Maria, de ce considerați dumneavoastră că ar trebui să vă revină custodia copilului?
Maria:
– Domnule judecător, argumentul meu final este simplu: acest copil a ieșit din mine, așa că este al meu!
– Dar dumneavoastră, domnule Ion, care este argumentul dumneavoastră? întreabă judecătorul.
Ion:
– Domnule judecător, eu aș dori să vă întreb doar atât: dacă puneți o monedă într-un aparat de cafea, cafeaua care iese este a dumneavoastră sau a aparatului?

————————————————————————————————————-

La tribunal :
– Ce zice expertul stomatolog despre acuzația că inculpatul și-a bătut nevasta până i-a rupt dantura ?
– Dantura era falsă, domnule judecător, și a căzut singură. Pe cea originală n-o mai avea de la prima căsătorie.

————————————————————————————————————

Leave a Reply

Valeriu Nicolae

This WordPress.com site is the cat’s pajamas

Veteres Milites

Reconstituire Istorică

Hide&Seek

the good things in life

Arheologie Tv

Istoria programelor radio-tv din România. Şi alte delicatese culturale. Dacă doriți să revedeți...

Johnny Shumate

Illustration

Ovidiupecican's Blog

imago mundi & speculum historiale

Tartor Ocular

...citește și dă mai departe...

Tipărituri vechi

românești sau despre români

Vinul din Cluj

Cuvinte despre vinuri incercate, degustari si evenimente, calatorii si retete

Velico Dacus

...citește și dă mai departe...

Romania lu' Omarlupino

despre Romania lu' Omarlupino

Cosmin Giurgiu

Photography by Phantom

