Remediul moldovenesc pentru dureri de cap..și alte chestii utile…

Iohannis a cerut transformarea Parlamentului bicameral în Parlament unicameral, dar, în ritmul în care se fac arestări, cred că în scurt timp vom avea un Parlament semi-cameral.

————————————————————————————————————-

Cum îți dai seama că un barbat este beat?
– Strigă în gura mare că nu îi este frică de nevastă și de soacră…

————————————————————————————————————

Ce ia un moldovean cînd îl doare capul?
…alcoolcalmin…

————————————————————————————————————-

Două prietene:
– Ce lanț de aur cu verigi superbe! De unde îl ai?
– Am pus laolaltă inelele de logodnă primite.

————————————————————————————————————-

– Am o prietenă care a început să facă haltere, ca să întinerească.
– Și acum pare mai tânără?
– Într-adevăr, acum nu mai arată ca o femeie de 40, ci ca un bărbat de 38!

————————————————————————————————————-

Zicală românească: “Câinele care latră nu mușcă”.
Zicală chinezească: “Câinele care latră nu e suficient de bine prăjit”.

————————————————————————————————————

Am fost atât de urât la naștere, încât doctorul a pălmuit-o pe maică-mea.

———————————————————————————————————–

La o recepție la Cotroceni, o jurnalistă se duce la președintele Klaus Iohannis și îi spune:
– Domnule președinte, am pariat cu niște colegi de-ai mei că scot mai mult de două cuvinte de la dumneavoastră.
– Ați pierdut!

————————————————————————————————————

Ieri dimineață mi-am uitat telefonul pe masa din bucătărie.
În pauza de prânz, am dat o fugă acasă să-mi iau telefonul.
Aveam un mesaj de la nevastă-mea, trimis pe la 8:35:
“Iubitule, vezi că ți-ai uitat telefonul pe masa din bucătărie”…

————————————————————————————————————-

Un nene își povestește weekendul altui nene:
– Băi, am fost la pol să vînez urși polari…și, cum mergeam eu așa, deodată văd 10 urși unul lîngă altul. Duc pușca la ochi, poc ! cade primul urs. Ceilalți mă văd și încep să vină spre mine. Duc pușca la ochi, poc ! mai cade unul. Ăilalți încep să alerge spre mine. Eu alerg, din mers încarc pușca, mă întorc, poc ! mai cade unul… Ăilalți aleargă după mine. Mă uit înapoi, arunc cu pușca, îl nimeresc pe unul în cap, cade; restul fug spre mine, gata să mă prindă…eu fug, fug… abia mai puteam…ăia gata să mă prindă…cînd mă urc într-un palmier.
– Păi bine bă, tu nu știi că nu-s palmieri la pol ?
– Ba știu, da’ ce era să fac ?!

———————————————————————————————————–

A încetat din viață inventatorul cernelii invizibile.
În testament el a scris: …. ????

———————————————————————————————————–

Câinele unui avocat scapă din lesă, intră într-o măcelărie și fură un ciolan. Măcelarul se duce la avocat și întreabă:
-Dacă un cîine scăpat din lesă intră în magazinul meu și fură un ciolan, am dreptul la despăgubire?
-Absolut!
-Perfect! Îmi datorați 30 de lei!
Avocatul plătește fără să comenteze. Peste 3 zile, măcelarul primește din partea avocatului o factură pe care scria: Consult juridic – 300 lei.

Leave a Reply

Valeriu Nicolae

This WordPress.com site is the cat’s pajamas

Veteres Milites

Reconstituire Istorică

Hide&Seek

the good things in life

Arheologie Radio-Tv

Istoria programelor radio-tv din România. Şi alte delicatese culturale. Dacă doriți să revedeți...

Johnny Shumate

Illustration

Ovidiupecican's Blog

imago mundi & speculum historiale

Tartor Ocular

...citește și dă mai departe...

Tipărituri vechi

românești sau despre români

Vinul din Cluj

Cuvinte despre vinuri incercate, degustari si evenimente, calatorii si retete

Velico Dacus

...citește și dă mai departe...

Romania lu' Omarlupino

despre Romania lu' Omarlupino

Cosmin Giurgiu

Photography by Phantom

