Politică, idioți și femei…

Singurul defect al câinilor e că iubesc orice jigodie de om !

————————————————————————————————————

În instanță, la un proces de viol…
– Acuzat, îți recunoști fapta?
– Da, domnule judecător, și sunt gata să-mi ispășesc pedeapsa, dar am pretenția ca partea vătămată să-mi plătească pentru că i-am dat jos chiloții!
Acuzata sare:
– Nu se poate, singură i-am dat jos!

————————————————————————————————————

– Ludmila, fumezi? De când?
– Din seara aceea de pomină, când soțul meu s-a întors mai devreme din delegație și a găsit în scrumieră un muc de țigară.

———————————————————————————————————–

După ce s-a întors din luna de miere, la 2 săptămâni, o tinerică o sună pe maică-sa…
– Mamă, să ştii că am avut prima ceartă mai dură cu soţul.
– Lasă, dragă, se mai întâmplă, bea o cafea, fumează şi tu o ţigară, linişteşte-te!
– M-am liniştit deja, nu asta e problema. Habar n-am ce să fac cu cadavrul!!

———————————————————————————————————-

Un englez se plimba cu soţia prin gradina zoologică. La un moment dat, femeia se apropie prea mult de cuşca gorilei. Aceasta o apucă şi o trage printre gratii în interior şi începe să-i rupă hainele. Femeia disperată strigă către John:
– Ajută-mă, animalul ăsta imediat mă violează!
Soţul plictisit, pe un ton monoton:
– Spune-I, dragă, că ţi-e somn…sau că te doare capul !!

———————————————————————————————————

Pesimistul vede într-un tunel întunericul,
Optimistul vede lumina de la capătul lui,
Realistul vede luminile trenului care vine,
Mecanicul de locomotivă vede trei idioți pe șine !!!

————————————————————————————————————-

Anunț: “Tânăr, cu defect de vedere, caut o tânără, plăcută la palpare”.

————————————————————————————————————-

În camera de urgență a spitalului județean, doctorul către asistentă:
– Scrie: traumatism cranian.
Asistenta încearcă să facă pe interesanta:
– Nu cranian, ci cranio-cerebral!
Doctorul:
– Cum naiba cerebral, dacă el la ziua de naștere a soției a venit cu amanta?!

————————————————————————————————————-

La Jilava:
– Cum îl tundem pe Videanu?
– Cu bordură…

————————————————————————————————————-

Eu cred ca DNA și DIICOT exagerează!
Am văzut la televizor că și “Vremea va fi închisă”!

————————————————————————————————————-

Hieroglifele misterioase de pe piramida lui Kheops, descifrate:
“Aici sunt banii dumneavoastră!”

————————————————————————————————————-

Udrea a reuşit să-l aducă pe Bute în ţară pentru a doua oară:
“Am venit s-o bat!”

————————————————————————————————————-

Leave a Reply

Valeriu Nicolae

This WordPress.com site is the cat’s pajamas

Veteres Milites

Reconstituire Istorică

Hide&Seek

the good things in life

Arheologie Radio-Tv

Istoria programelor radio-tv din România. Şi alte delicatese culturale. Dacă doriți să revedeți...

Johnny Shumate

Illustration

Ovidiupecican's Blog

imago mundi & speculum historiale

Tartor Ocular

...citește și dă mai departe...

Tipărituri vechi

românești sau despre români

Vinul din Cluj

Cuvinte despre vinuri incercate, degustari si evenimente, calatorii si retete

Velico Dacus

...citește și dă mai departe...

Romania lu' Omarlupino

despre Romania lu' Omarlupino

Cosmin Giurgiu

Photography by Phantom

