Definiția soacrei și alte zăpăcenii…

Cum te invită la cafea ardeleanu’?

Mă ficior, bagă o horincă, dă-o dracului de cafea!!

————————————————————————————————————

Pesimistul este întotdeauna singur.

Optimistul este întotdeauna cu doi oameni mai puțin pentru un menage a trois…

————————————————————————————————————

I: Ce fac bărbații însurați?
R: Regretă.

————————————————————————————————————

Deviza anestezistului român: Un pacient bine fixat nu necesită anestezie.

————————————————————————————————————

Urăsc oamenii care iau droguri – cum ar fi poliția, vameșii etc.

————————————————————————————————————

Claustrofobia reprezintă teama de spațiile închise.
De exemplu: mă îndrept către magazinul unde se vând băuturi alcoolice… și mă tem să nu fie închis!

———————————————————————————————————–

Țiganii se mută la bloc. Fata se dezbracă seara și se plînge la mă-sa:
– Mamă, să cumperi perdele, că toți vecinii se uită cînd mă dezbrac!
La care țiganul:
– Nu-i nimic, lasă că se dezbracă mă-ta și atunci o să ne cumpere ei perdele !

————————————————————————————————————

Soacra este un regizor al scenelor din familie.

————————————————————————————————————-

Condamnatul este adus în camera de execuţie. Priveşte scaunul electric de care sunt legate tot felul de fire şi întreabă:
-Cum se cheamă drăcovenia asta?
Directorul închisorii îi răspunde:
-Nu-ţi bate capul cu întrebări, o să te punem imediat la curent.

————————————————————————————————————

Un poliţist este la pescuit. Pescuieşte vestitul peştişor de aur dar, fiind prea mic, îl aruncă înapoi în apă. La care peştişorul:
– Mi-ai salvat viaţa, poţi să-ţi doreşti trei lucruri de la mine!
Poliţistul cugetă ce cugetă şi zice:
– Buletinul, permisul şi talonul.

———————————————————————————————————–

Maria se trezește în mijlocul nopții și trage să-l scoale pe Ion:
– Ioane, scârțâie un șoricel!
Ion mormăie somnoros:
– Și ce-ai vrea, să-l ung!?

———————————————————————————————————-

Iepurasul și lupul găsesc prin pădure un sac plin de mâncare. Amândoi aleargă spre el și încep să se certe cine să-l păstreze. Lupul propune:
– Mă, iepurașule, hai să facem așa: sacul să revină celui care reușește dintr-o singură lovitură peste bot să îi scoată celuilalt mai multi dinți. De acord?
– De acord!
Se pune iepurașul pe poziție, își ia avânt și îl lovește pe lup cu toată puterea, de îl dărâmă din picioare. Se ridică lupul de pe jos, scuipă în pumn și numără:
– Șase dinți! Acuma e rândul meu!
Îl ia lupul pe iepuraș de urechi, îl ridică și îi trage una cu putere de-l leșină. Îi trage două palme, se trezește iepurașul, scuipă dinții și spune:
– Patlu…
– Cum, mă, nu se poate!? Cum patru! Ți-am dat una de-ai văzut stele verzi!
– Păi eu numa’ patlu dinți aveam în gulă…

————————————————————————————————————

Leave a Reply

Valeriu Nicolae

This WordPress.com site is the cat’s pajamas

Veteres Milites

Reconstituire Istorică

Hide&Seek

the good things in life

Arheologie Radio-Tv

Istoria programelor radio-tv din România. Şi alte delicatese culturale. Dacă doriți să revedeți...

Johnny Shumate

Illustration

Ovidiupecican's Blog

imago mundi & speculum historiale

Tartor Ocular

...citește și dă mai departe...

Tipărituri vechi

românești sau despre români

Vinul din Cluj

Cuvinte despre vinuri incercate, degustari si evenimente, calatorii si retete

Velico Dacus

...citește și dă mai departe...

Romania lu' Omarlupino

despre Romania lu' Omarlupino

Cosmin Giurgiu

Photography by Phantom

