Femeia ideală (și alte inepții)

Soția mea s-a supărat pe mine. Cică viața noastră sexuală implică prea mult fotbal.
Și toate astea pentru că i-am dat un amărât de cartonaș galben după ce și-a dat tricoul jos.

————————————————————————————————————

Discuţie pe chat între un băiat şi o fată.

Fata: – Tu ce computer ai?

– Păi, am procesor Intel Core i7, de 3,3 Ghz, Windows 7 64 bit, 8 Gb RAM, placă video nVidia GTX 690 B, 1 Terra HDD, dar tu?

– Eu am un laptop. Roz. Cu luminiţe…

————————————————————————————————————-

Secretara blondă întârzie o oră la serviciu. Când apare, șeful este foc și pară.
– Cum ți-ai permis să întârzii?!
– Păi Dv. ați spus ieri că unghiile să mi le fac acasă, nu la serviciu!

————————————————————————————————————

Soțul se întoarce târziu acasă și încearcă să se bage în pat fără să-și trezească nevasta. Soția îl întreabă:
– Ai venit, hai? Cât e ora?
– 10.
– Cum “zece”, dacă eu am auzit pendula bătând unu?
– Păi și, ce? Vrei să bată și zero ?!

————————————————————————————————————

Sentimente amestecate: Să îți cadă soacra în prăpastie cu mașina ta.

————————————————————————————————————

Patru “calculatoriști” se întâlnesc la o bere. Unul începe să povestească: – Am agățat aseară o tipă beton. Am dus-o acasă. Eu încins, ea încinsă. Ne-am apucat să ne dezbrăcăm chiar din momentul în care am intrat pe ușă. Am “pus-o” în picioare, rezemați de perete…Ne-am căutat o nouă poziție și am așezat-o pe birou, chiar pe tastatura noului meu calculator…

Este brusc întrerupt de ceilalți, în cor: – Tare! Ce calculator ți-ai luat?

————————————————————————————————————-

Se întoarce soțul mai devreme acasă, deschide ușa la dormitor și vede un tinerel în pielea goală care se scoală de lângă ,,doamnă” și sare iute pe geam.

– Ce a fost asta, nevastă ?

– Ce să fie? Generația din ziua de azi: nici mie ,,mersi”, nici ție ,,pardon” !!!

————————————————————————————————————

Într-o zi ajunge Maria târziu acasă de la serviciu.

Ion: – Unde-ai fost, Mărie?

– La căminu’ coltoral, e un curs unde învăț să vorbesc elevat.

A doua seară, ajunge Maria și mai târziu, după ora 10 seara.

Ion, nervos: – Mărie, unde-ai fost?

– Nu ți-am spus, Ioane, la căminu’ coltoral… Învăț să vorbesc elevat.

A treia seară ajunge Maria acasă după miezul nopții.

Ion: – Să nu-mi spui că iar ai fost la căminul coltoral…

– Ba da, Ioane, nu ți-am spus?

Ion, bănuitor: – Mă, Mărie, voi vă futeți acolo!

La care Maria: – Indubitabil!

————————————————————————————————————

Blonda de vizavi tocmai și-a cumpărat mașină și, încă neavând carnet, m-a rugat să trec eu la volan și să facem o tură.

– Oprește, gata! îmi zice la un moment dat, plictisită.

– Vrei să ți-o trag pe dreapta? o întreb.

– Trage-mi-o pe unde vrei, numai hai mai repede, că trebuie să ajung acasă pînă se întoarce soțul meu!

————————————————————————————————————

Nu vreau să mă laud, dar am avut o soție deosebită: călca, cosea, făcea curățenie, spăla, de toate făcea…călca pe bec mai mereu, cosea vorbele cu ață albă, îmi făcea curățenie prin buzunare, iar apoi a spălat putina…

————————————————————————————————————-

Vecinul meu mi-a bătut la uşă disperat:
– Vecine, pot să folosesc telefonul tău? Un deputat a fost călcat de o maşină pe trecerea de pietoni şi sângerează abundent!
– Păi de ce nu foloseşti, mă, telefonul tău? l-am întrebat.
– Al meu n-are cameră foto!

————————————————————————————————————

Se duce Mărie la maică-sa și-i spune:
– Mama! Nu mă mărit cu Ion că îi impotent. Mama zice:
– Ce îi fac, dacă îl prind! Mie mi-a zis că-i electrician!

————————————————————————————————————-

Leave a Reply

Valeriu Nicolae

This WordPress.com site is the cat’s pajamas

Veteres Milites

Reconstituire Istorică

Hide&Seek

the good things in life

Arheologie Radio-Tv

Istoria programelor radio-tv din România. Şi alte delicatese culturale. Dacă doriți să revedeți...

Johnny Shumate

Illustration

Ovidiupecican's Blog

imago mundi & speculum historiale

Tartor Ocular

...citește și dă mai departe...

Tipărituri vechi

românești sau despre români

Vinul din Cluj

Cuvinte despre vinuri incercate, degustari si evenimente, calatorii si retete

Velico Dacus

...citește și dă mai departe...

Romania lu' Omarlupino

despre Romania lu' Omarlupino

Cosmin Giurgiu

Photography by Phantom

