Olteanul și peștișorul de aur (și alte povești nemuritoare)

Sună soneria. Soția, disperată, se roagă:
– Doamne, fă să dispară amantul, iar soțul să nu știe nimic. La care, un glas din înalturile cerului spune:
– Bine, fie…te scap… dar, când o să mori, o să ți se tragă de la apă.
Soția a fost bucuroasă că a scăpat de amant, gândindu-se că, în ceea ce
privește apa, va avea grijă și se va feri. Peste un timp, apare o ofertă de nerefuzat pentru o croazieră pe mare, împreună cu toate prietenele ei. Se duce femeia în excursie, când deodată începe o furtună cruntă.
Femeia iar se roagă:
– Doamne, știu că mi-ai spus că o să mor din cauza apei…dar acum, gândește-te… sunt atâția oameni nevinovați…pentru mine o să omori toți oamenii de pe acest vas?
La care glasul răspunde:
– De-ai ști de câți ani mă chinui să vă adun pe toate la un loc…

————————————————————————————————————

O gaşcă de motociclişti duri trece pe o şosea, când dintr-odată aceştia văd o fată care se pregăteşte să sară de pe un pod. Motocicliştii se opesc, iar liderul grupului se dă jos de pe motocicletă o întreabă:
– Ce vrei să faci?
– Vreau să mă omor.
Desi nu vrea să pară insensibil, motociclistul nu vrea totuşi să rateze ocazia, aşa că îndrăzneşte să continue:
– Păi, tu o fată aşa de delicată şi frumoasă, înainte să sari, de ce nu mă săruţi?
Fata îl săruta fierbinte iar, când termină, motociclistul exclamă:
– Wow, este cel mai bun sărut pe care l-am primit vreodată! Ai talent, nu glumă. Păcat ca vrei să mori, că ai putea fi faimoasă. Dar ia spune-mi, de ce vrei să te sinucizi?
– Păi părinţilor mei nu le place că mă îmbrac ca o fată…

————————————————————————————————————-

La Poliţie, în Bucureşti.
– Puteţi să descrieţi persoana care v-a zgâriat maşina?
– Da, era o persoană înaltă, slabuţă, păr şaten, purta ochelari, avea şi barbă…
– Bărbat sau femeie?
– În cazul în care nu se ţine vreun Eurovision prin oraş, eu aş zice că era bărbat.

————————————————————————————————————-

Anul trecut de Halloween am strigat la nevastă-mea:
– Iubito, e o vrăjitoare la ușă, deschid?
– Da, zice ea, dă-i niște dulciuri și dă-o-n morții mă-sii.
De atunci, soacră-mea n-a mai vorbit cu mine.

————————————————————————————————————-

Cum stătea un oltean pe malul lacului, la suprafața apei apare peștișorul de aur și spune că vrea să îi îndeplinească trei dorințe. El, surprins, îl întreabă:
– Stai că nu înțeleg, vrei să-mi îndeplinești trei dorințe fără să te fi prins?
– Da, îți îndeplinesc trei dorințe, cu o singură condiție.
– Care?
– Să scoți picioarele din apă!

————————————————————————————————————

– Fetița mea, vrei un frățior?
– Vreau!
– Atunci culcă-te și dormi!

————————————————————————————————————

Ginecologul o întreabă pe soția unui politician:
– Doamnă, de când spuneți că sunteți căsătorită?
– De 10 ani, domnule doctor.
– Și cum de sunteți încă virgină?
– Apăi, domnule doctor, știți cum sunt politicienii… promisiuni… promisiuni!

———————————————————————————————————-

– Vreau la bunica! Vreau la bunica! strigă disperată fetița.
– Dar de ce, puișor? o întreabă mama.
– Pentru că tata a spus că la ea se adună toate maimuțele bătrâne și vreau să le văd!

————————————————————————————————————

Leave a Reply

Valeriu Nicolae

This WordPress.com site is the cat’s pajamas

Veteres Milites

Reconstituire Istorică

Hide&Seek

the good things in life

Arheologie Tv

Istoria programelor radio-tv din România. Şi alte delicatese culturale. Dacă doriți să revedeți...

Johnny Shumate

Illustration

Ovidiupecican's Blog

imago mundi & speculum historiale

Tartor Ocular

...citește și dă mai departe...

Tipărituri vechi

românești sau despre români

Vinul din Cluj

Cuvinte despre vinuri incercate, degustari si evenimente, calatorii si retete

Velico Dacus

...citește și dă mai departe...

Romania lu' Omarlupino

despre Romania lu' Omarlupino

Cosmin Giurgiu

Photography by Phantom

