Trăznăile zilei de azi…

Un neamţ pe o autostradă în SUA un tip conducea cu super viteză pe sens opus. Îl opreşte poliţia:
– Amendă pentru exces de viteză!
– În Germania nu există limite de viteză pe autostradă, răspunde tipul cu tupeu.
– Da, dar amendă tot îţi dau pentru că erai pe sensul opus.
– În Germania se merge şi pe contrasens, insistă tipul.
– Da!? Oricum nu scapi de amendă, zice poliţaiul. Aveai luminile stinse.
– Şi ce dacă? Nu vezi că e zi?
– Aici da, dar în Germania e noapte.

————————————————————————————————————

Ajunge ardeleanul în gară şi întreabă la informaţii:
– O plecat trinu’ de Cluj?
– Da.
– De când?
– De 3 minute.
– No, n-am întarziat mult!

———————————————————————————————————-

Fiică-mea m-a întrebat cum e să fii căsătorit. Nu am ştiut cum să-i explic în cuvinte, aşa că i-am şters toată muzica de pe iPod, în afară de o singură melodie…

———————————————————————————————————

Tânăra soție a vânătorului aduce prima ei friptură de fazan la masa cu musafiri.
– Vai, dragă, ce frumos arată! Oare cu ce l-ai umplut?
– Umplut?!? Păi de ce să îl umplu, că nu era gol…!?

———————————————————————————————————

-Bună, am 14 ani, iar prietenul meu 22. Ce cadou să-i fac de ziua lui?

-Codul Penal…

———————————————————————————————————-

O vacă păștea liniștită pe imaș…Deodată, a înghițit o floare pe care era un fluture…Fluturele a început să strige disperat:

-Lasă-mă să ies! …Degeaba! Vaca plecase !

———————————————————————————————————

– Într-o zi pescuiesc, povestește un pescar înrăit, și rămân fără momeală. Alături de mine, pe mal, văd un șarpe care se chinuie să-nghită o broască. I-am luat-o și am tăiat-o bucăți ca să o folosesc drept momeală. Simțindu-mă vinovat că i-am luat șarpelui mâncarea de la gură, i-am turnat puțină votcă pe gât, că tot rămăsese cu gura căscată. Și, ce să vezi? După un timp, simt că mă înghiontește ceva în picior…Era șarpele meu, cu două broaște în gură.

———————————————————————————————————-

Intră Bulă val-vârtej într-un salon de tatuaje, îşi dă pantalonii jos şi zice:
– Vreau să-mi tatuaţi numele prietenei mele pe sculă!
Tipul de acolo examinează atent ”obiectul” și masa de lucru şi-i spune:
– Sper din tot sufletul că o cheamă Ana sau Mia…

———————————————————————————————————-

Un preot care dorea sã atragã oamenii la bisericã se gândește sã spunã cã în biserica lui se întâmplã minuni. Cumpãrã un porumbel alb și vorbeste cu clopotarul ca, atunci când va spune “Coboarã-te, Duhule Sfânt!”, acesta sã trimitã porumbelul. Aceasta era coborârea Sfântului Duh sub formã de porumbel. În prima duminicã se întâmplã minunea și toatã lumea a fost entuziasmatã. În a doua duminicã, la fel. Pânã într-o zi, când preotul spune: “Coboarã-te Duhule Sfinte!” și se aude un glas de sus:
– L-a mâncat mâța, pãrinte!

———————————————————————————————————-

Iubito, pot să te fut de 5 ori în 90 de minute? Nu, iubitule, eu nu sunt Spania.

———————————————————————————————————–

Leave a Reply

Valeriu Nicolae

This WordPress.com site is the cat’s pajamas

Veteres Milites

Reconstituire Istorică

Hide&Seek

the good things in life

Arheologie Radio-Tv

Istoria programelor radio-tv din România. Şi alte delicatese culturale. Dacă doriți să revedeți...

Johnny Shumate

Illustration

Ovidiupecican's Blog

imago mundi & speculum historiale

Tartor Ocular

...citește și dă mai departe...

Tipărituri vechi

românești sau despre români

Vinul din Cluj

Cuvinte despre vinuri incercate, degustari si evenimente, calatorii si retete

Velico Dacus

...citește și dă mai departe...

Romania lu' Omarlupino

despre Romania lu' Omarlupino

Cosmin Giurgiu

Photography by Phantom

