Funcțiile facebook pentru bărbați și alte chestii de mare folos…

Micuțul Bulă către maică-sa:
– Mamă, ieri când eram în autobuz, tata mi-a zis să mă ridic si să ofer locul unei doamne.
– Foarte frumos din partea ta, Bulă!
– Dar, mamă, eu stăteam în poală la tata !!

————————————————————————————————————
Astăzi am fost la dentist. După ce mi-a terminat lucrarea am mai stat la o ţigară. Mi-a vorbit de reflexul vomitiv exagerat pe care îl are nevastă-mea. Ne-am distrat pe chestia asta teribil.
În drum spre casă mi-am amintit brusc că eu şi nevastă-mea nu avem acelaşi dentist.
———————————————————————————————————–
Ce înseamnă diversele funcții Facebook pentru bărbați:
-Like: îmi e prea lene să comentez ce ai postat!
-Check in: am o viață superplictisitoare, așa că trebuie să afle toată lumea când ies din casă!
-Cerere de prietenie: vreau să văd dacă ai poze sexy!
-Share: ia uitați, bă fraierilor, cu ce bunăciune vorbesc io!
-Ciupitura: ți-am văzut pozele și vreau să facem sex!
————————————————————————————————————
Un agent de circulaţie opreşte o maşină al cărei şofer, “puţin ameţit” conducea pe partea stângă.
– Unde mergi, prietene?
– Nu ştiu, dar cred că am întârziat. Observ că ceilalţi se întorc deja.
————————————————————————————————————
Când un sergent blazat a fost întrebat cu privire la viitorul lui și la un eventual salt în grad, a zis că nu se grăbește, dar în general ar vrea să avanseze.

————————————————————————————————————

Două femei canibale stau de vorbă. Una se plânge:
– Nu știu ce să fac cu bărbatul meu.

Cealaltă:
– Îți dau o rețetă ?

———————————————————————————————————–

Un tânăr se plânge unui sexopatolog:
– D-le doctor, femeile îmi spun că sunt zero în pat! Nu înțeleg, cum pot cataloga pe cineva în numai 10 secunde?

————————————————————————————————————

Bulă în prima zi de armată…
Un plutonier trece prin fața rândului de soldați și întreabă:
− Ce-ai fost în viața civilă, soldat?
Unul brutar, altul măcelar, altul electrician, fiecare dupa pregătire…
Ajunge și la Bulă:
− Ce-ai fost în viața civilă?
− Am fost fericit, să trăiți!

————————————————————————————————————-

Un student intră în secretariatul facultății fără să bată la ușă.
Secretara:
– Ieși afară, te rog, și mai intră o dată!
Studentul:
– Parcă am fi în Windows!

————————————————————————————————————

O oaie dădea lapte cât o vacă şi primarul a mutat-o la cireada de vaci. După un timp o vede taurul:
– Ce-i cu tine fă aici?
– Beee, ce să fie: a zis primarul că dacă dau lapte cât o vacă, să trec aici la cireadă!
După vreo câteva secunde de gândire, taurul spune:
– Auzi fă, să-i spui primarului să te şi fută, că eu nu mă pun în genunchi pentru tine!

————————————————————————————————————-

Leave a Reply

Valeriu Nicolae

This WordPress.com site is the cat’s pajamas

Veteres Milites

Reconstituire Istorică

Hide&Seek

the good things in life

Arheologie Radio-Tv

Istoria programelor radio-tv din România. Şi alte delicatese culturale. Dacă doriți să revedeți...

Johnny Shumate

Illustration

Ovidiupecican's Blog

imago mundi & speculum historiale

Tartor Ocular

...citește și dă mai departe...

Tipărituri vechi

românești sau despre români

Vinul din Cluj

Cuvinte despre vinuri incercate, degustari si evenimente, calatorii si retete

Velico Dacus

...citește și dă mai departe...

Romania lu' Omarlupino

despre Romania lu' Omarlupino

Cosmin Giurgiu

Photography by Phantom

