Culmea utopică a căsniciei și alte legende urbane…

La recrutare, Bulă este întrebat:
– Ce meserie ai?
– Comediant.
– Comediant!? Ia arată, mă, ce știi!?
Bulă iese pe ușă afară la cei care așteptau și strigă:
– Puteți pleca cu toții acasă. Eu am primit postul ăsta.

————————————————————————————————————

– Cred că prietena mea nu prea mă mai place…îi zice Bulă unui amic.
– Și cum ai realizat asta?
– În ultima vreme văd că a deprins prostul obicei să scuipe după ce facem sex.

————————————————————————————————————

Bulă povestește prietenilor:
– Pot să spun că sunt un norocos.
– De ce?
– Păi, nevastă-mea tocmai mi-a spus că pot s-o invit pe secretara mea cea focoasă în acest weekend la noi acasă și să fac sex cu ea cât doresc!
– Chiar așa ți-a zis?
– Ei, nu chiar cu aceleași cuvinte. A spus că în acest weekend pleacă la maică-sa și că va trebui să mă descurc singur…

————————————————————————————————————-

Dimineața, în magazin:
– Aș dori 3 lăzi cu vodcă, 150 sticle de bere, 10 sticle de martini și 50 pachete de prezervative.
– Da, sigur. Poftiți, vă rog.
– Mulțumesc. La revedere.
– Domnule, așteaptă!
– Da?
– Ia-mă, te rog, cu tine!

————————————————————————————————————

Bulă vrea să cumpere un papagal. Vânzătorul îl liniștește că exemplarul ales este foarte deștept și învață foarte repede să vorbească. După o săptămână, Bulă se întoarce nervos. Vânzătorul întreabă:
– Este vreo problemă? Nu a învățat să vorbească?
– Ba-ba-ba-ba da-da-da-da, da-da-da-dar se-se-se-se bî-bî-bî-bîlbîie!

————————————————————————————————————

O legendă spune că există unele femei care știu cu ce se vor îmbrăca, încă înainte să deschidă dulapul…

———————————————————————————————————–

Legenda spune că a existat odată un polițist care era atât de prost, încât și colegii săi și-au dat seama de acest lucru…

———————————————————————————————————-

Ştii că ai îmbătrânit, atunci când tu şi dinții tăi nu mai dormiţi împreună.

———————————————————————————————————

Un bărbat bine educat nu ar privi niciodată picioarele unei femei îmbrăcate cu fustă mini.
Ar întreprinde ceva pentru a o determina să se aplece.

———————————————————————————————————

– Domnule doctor, am auzit că nucile sunt bune în caz de iradiere cu uraniu, este adevărat?

– Sigur că da, tinere! Fărăr nuci, cu ce ți-ar mai face coliva?!

———————————————————————————————————-

Culmea utopică a căsniciei: Să nu-și bage soacra nasu’!

———————————————————————————————————–

Dacă cumva vă întrebați cum e să fii căsătorit:
Tocmai am aflat de la nevastă-mea că suntem certați de trei zile.

———————————————————————————————————–

Polițiștii i-au promis martorului cheie operație plastică și înmormântare fictivă.
– Și s-au ținut de promisiune?
– Mda…Mai întâi l-au desfigurat, apoi l-au îngropat în pădure…

————————————————————————————————————

Dacă simți că soarta îți pregătește un șut în fund, nu încerca să te întorci.
Lovitura în testicule este mult mai dureroasă.

————————————————————————————————————

 

Leave a Reply

Valeriu Nicolae

This WordPress.com site is the cat’s pajamas

Veteres Milites

Reconstituire Istorică

Hide&Seek

the good things in life

Arheologie Tv

Istoria programelor radio-tv din România. Şi alte delicatese culturale. Dacă doriți să revedeți...

Johnny Shumate

Illustration

Ovidiupecican's Blog

imago mundi & speculum historiale

Tartor Ocular

...citește și dă mai departe...

Tipărituri vechi

românești sau despre români

Vinul din Cluj

Cuvinte despre vinuri incercate, degustari si evenimente, calatorii si retete

Velico Dacus

...citește și dă mai departe...

Romania lu' Omarlupino

despre Romania lu' Omarlupino

Cosmin Giurgiu

Photography by Phantom

