Azi, ultrascurte și medii…

Viața este un pas din p#zdă în mormânt…

————————————————————————————————————-

Îți dai seama că ești viu, atunci când în fiecare zi te doare altceva.

————————————————————————————————————

Cine nu se pricepe la nimic, se poate apuca de orice.

————————————————————————————————————

Libertatea se calculează în metri. În metri de lanț…

———————————————————————————————————–

Te doare sufletul. Te apuci să îl lecuiești – te ia durerea de ficat.

———————————————————————————————————–

Stresul înseamnă să te trezeşti urlând, apoi să îţi dai seama că nu dormeai…

———————————————————————————————————–

Bărbaţii şi femeile sunt absolut de acord într-o singură privinţă: N-au încredere în femei …

———————————————————————————————————–

– Tatăăă, tatăăă!!! a luat foc casaaa !!!
– Ieși afară și nu mai țipa să nu o trezești pe mă-ta…

————————————————————————————————————

– Chelner, mă grăbesc… Ce-mi puteți aduce cel mai repede?
– Paltonul dumneavoastră, domnule!

————————————————————————————————————

Un tip nu se poate rupe de la computer. Părinții au chemat doctorul:
– Trebuie tratat.
– Cum?
– Cu țigări, băutură și femei!

————————————————————————————————————

Iubita mea mă imploră să nu mă despart de ea, nu pentru că mă iubește, ci pentru că, dacă mă despart de ea, o șterg de pe Facebook, mă pierde ca prieten, deci mă pierde ca vecin pe Farmville și îi scade un nivel.

————————————————————————————————————

Cum face un bărbat exerciții de gimnastică pe plajă ?
Își suge burta de câte ori vede niște bikini.

————————————————————————————————————-

-Cu ce te ocupi?
-Sunt scriitor, am un blog. Dar tu?
-Sunt pilot, am un scuter. :))

————————————————————————————————————-

Pe o plajă de nudiști:
– Domnișoară, știți de ce am nevoie acum?
– Nu sunt oarbă, văd!!!

————————————————————————————————————

-Ospătar! Tacâmuri de ce nu ai adus?
-Mă scuzaţi ! N-am ştiut că vreţi să mâncaţi ce v-am adus. Am crezut că vreţi să faceți doar poze pentru facebook la mâncare !

————————————————————————————————————

Cum să scapi de Martorii lui Iehova:
Ține în mână un cuțit însângerat și spune-le “Scuze, încă nu am terminat sacrificiul, reveniți mai târziu !”.

————————————————————————————————————

Leave a Reply

Valeriu Nicolae

This WordPress.com site is the cat’s pajamas

Veteres Milites

Reconstituire Istorică

Hide&Seek

the good things in life

Arheologie Tv

Istoria programelor radio-tv din România. Şi alte delicatese culturale. Dacă doriți să revedeți...

Johnny Shumate

Illustration

Ovidiupecican's Blog

imago mundi & speculum historiale

Tartor Ocular

...citește și dă mai departe...

Tipărituri vechi

românești sau despre români

Vinul din Cluj

Cuvinte despre vinuri incercate, degustari si evenimente, calatorii si retete

Velico Dacus

...citește și dă mai departe...

Romania lu' Omarlupino

despre Romania lu' Omarlupino

Cosmin Giurgiu

Photography by Phantom

