Scurte și medii…

Ieri aproape m-am despărțit de prietenă-mea…
-Cum adică, aproape?
-Ieri a zis ca pleacă de la mine, însă, până să plece, atât de mult s-a machiat, încât la sfârșit nu mai știa de ce pleacă…

————————————————————————————————————

-De ce ai venit iarăși beat la șapte dimineață?
-Ce, nu am voie sa iau micul dejun în familie?

————————————————————————————————————-

-Mi s-a umflat ceva în jurul ochilor!
-Mărie, aia îi fața ta…

————————————————————————————————————-

-M-am lăsat de toate, de băut, de fumat, am lăsat-o pe nevastă-mea.
-Nevasta de ce ai lăsat-o?
-Am decis că nu merită o viață așa fericită alături de mine…

————————————————————————————————————-

-Toată baia este plină numai de creme, șampoane, balsamuri și alte produse cosmetice de-ale tale !!!!
-Gicule, vrei să am pielea uscată și părul distrus și firele despicate?
-Ioane, mă doare-n pulă!

————————————————————————————————————

-Aseară am realizat că cineva are nevoie de mine.
-Cine?
-Țânțarii…

————————————————————————————————————

-Dragule, mergem la munte, ți-ai luat haine groase?
-Da, 7 litri…

————————————————————————————————————

Nu poți fi în aceeași timp și încrezător în sine și frumos și isteț și treaz.

————————————————————————————————————

Cinematografie :
Diavolul cu venituri medii poată H&M…

———————————————————————————————————–

Secretul frumuseții multor femei –autosugestia…

———————————————————————————————————–

Cum diferențiezi un funcționar public care a făcut liceul cu profil uman, de unul care a făcut profil real?
Unii fac integrame, alții sudoku…

———————————————————————————————————-

Tu ce vrei să te faci când bei ?

———————————————————————————————————-

“Nu am ce pierde” sună mai bine decât “am dat totul pe băutură”…

———————————————————————————————————-

Alcoolul în doze mici este benefic în orice cantitate!

———————————————————————————————————-

Mersul la muncă este un motiv în plus să te lauzi cu noile caserole pentru mâncare.

———————————————————————————————————–

Cel mai bun alibi este să fii victima…

———————————————————————————————————-

Leave a Reply

Valeriu Nicolae

This WordPress.com site is the cat’s pajamas

Veteres Milites

Reconstituire Istorică

Hide&Seek

the good things in life

Arheologie Radio-Tv

Istoria programelor radio-tv din România. Şi alte delicatese culturale. Dacă doriți să revedeți...

Johnny Shumate

Illustration

Ovidiupecican's Blog

imago mundi & speculum historiale

Tartor Ocular

...citește și dă mai departe...

Tipărituri vechi

românești sau despre români

Vinul din Cluj

Cuvinte despre vinuri incercate, degustari si evenimente, calatorii si retete

Velico Dacus

...citește și dă mai departe...

Romania lu' Omarlupino

despre Romania lu' Omarlupino

Cosmin Giurgiu

Photography by Phantom

