Experiente si experimente

Intră în spital 3 motocicliști grav răniți după ce au avut accident. După operație, merge doctorul la fiecare să-l întrebe ce a pățit. Îl întreabă pe primul:
– Cum ai avut accidentul?
– Păi, domnule doctor, am o Yamaha și m-am dus cu 200 km/h, am văzut o blondă, m-am uitat după ea și primul stâlp a fost al meu.

Merge la al doilea.
– Tu ce ai pățit?
– Domnule doctor, am o Honda, m-am dus cu 250 km/h, am văzut o blondă, primul pom a fost al meu.

Merge la al treilea.
– Tu cum ai avut accidentul?
– Păi, domnule doctor, am un jaf de motoretă și, când i-am văzut pe ăștia doi cu ce viteză trec pe lângă mine, am crezut că eu stau pe loc și m-am dat jos să văd ce are.

————————————————————————————————————

Un preot vrea să arate enoriașilor exemple ilustrate ale păcatelor. Așa că, duminică, înainte de slujbă, pune 4 limbrici în patru vase:


1) primul limbric într-un vas cu alcool.
2) al doilea limbric într-un vas cu fum de țigară.
3) al treilea limbric într-un vas cu spermă.
4) al patrulea într-un vas cu apă limpede și curată.

După ce ține slujba despre păcate și povestește despre consecințele lor, preotul arată limbricii din vase.


Limbricul din vasul cu alcool era mort.
Limbricul din vasul cu fum era mort.
Limbricul din vasul cu spermă era mort.
În schimb, limbricul din vasul cu apă curată era viu.

Preotul, mulțumit de lecția sa, întreabă:
– Ce învățătură putem scoate din ceea ce ați văzut?


Un bătrânel ridică mâna și spune:
– Cât timp bei, fumezi și f*ți, nu faci limbrici!

————————————————————————————————————

– M-am angajat la o uzină şi chiar din prima zi am nimerit în spital.
– Cum aşa, măi Bulă?
– Păi intru în secţie şi strig: “Ioane, aruncă-mi cheia de 27!”
– Şi?
– În acea secţie sunt 22 lucrători cu numele Ion…

————————————————————————————————————

În Moldova, la un bordel, un anunț mare la intrare:
“Vă rugăm să viniți cu dânsili sculati, că n-avem timp di jiujiuleli!”

———————————————————————————————————–

Dumnezeu a făcut omul pentru că a fost dezamăgit de maimuţă. După aceea, a încetat să mai facă experimente.

———————————————————————————————————–

Nevastă-mea e foarte superstițioasă și evită toate situațiile în care i s-ar putea întâmpla ceva nasol. De exemplu: face șapte pași înapoi când vede o pisică neagră, nu trece pe sub scară, nu calcă pe canalele cu patru găuri și nu comentează când sunt beat…

————————————————————————————————————

– Mă las de fumat! Sezonul 3, episodul 14…

————————————————————————————————————

El: Dragă, ai picioare ca de gazelă…
Ea: Serios, dragule, la fel de zvelte?
El: Nuuu… la fel de păroase…!!

 ————————————————————————————————————

 

Leave a Reply

Valeriu Nicolae

This WordPress.com site is the cat’s pajamas

Veteres Milites

Reconstituire Istorică

Hide&Seek

the good things in life

Arheologie Tv

Istoria programelor radio-tv din România. Şi alte delicatese culturale. Dacă doriți să revedeți...

Johnny Shumate

Illustration

Ovidiupecican's Blog

imago mundi & speculum historiale

Tartor Ocular

...citește și dă mai departe...

Tipărituri vechi

românești sau despre români

Vinul din Cluj

Cuvinte despre vinuri incercate, degustari si evenimente, calatorii si retete

Velico Dacus

...citește și dă mai departe...

Romania lu' Omarlupino

despre Romania lu' Omarlupino

Cosmin Giurgiu

Photography by Phantom

