Ce vor femeile…si alte chestii fantastice…

– În ultimul timp te văd foarte prost dispus. Ai probleme?
– Am aflat că în curând voi fi tată…
– Și ce e rău în asta?
– Păi, nu știu cine-i mama copilului !

————————————————————————————————————-

Limuzina a tras în fața ospiciului și din ea a ieșit un domn cu o figură aristocrată.
– Acesta este azilul de nebuni? l-a întrebat el pe portar.
– Da, domnule, i-a răspuns acesta.
– Primesc și bolnavi care nu au trimitere medicală?
– Nu știu! De ce?
– Ei bine, mi-am recitit vechile scrisori de iubire și cred că am înnebunit.

————————————————————————————————————

Două fufe:
– Ce faci dragă, de ce plângi?
– Mi-a picat netul…cum o să mai afle lumea când mă culc?

————————————————————————————————————

Un vânător pleacă într-un safari cu soacra și cu soția. Într-o seară, prin junglă, soacra se rătăcește, și vânătorul cu soția pleacă să o caute. Într-un tufiș, o găsesc împietrită de groază, în fața unui leu care răgea din toți rărunchii. Văzând asta, soția zice vânătorului:
– Ce facem acuma?
– Nimic, răspunde vânătorul, leul s-a băgat singur în treaba asta, lasă-l să se descurce…

———————————————————————————————————-

Un bărbat furios intră într-un magazin de bijuterii, scoate un ceas de mână din buzunar şi-l aruncă sub nasul patronului:
– Mi-aţi spus săptămâna trecută că ceasul ăsta o să mă ţină o viaţă!
– Mda, admise patronul, dar păreaţi destul de bolnav când l-aţi cumpărat!

———————————————————————————————————

– Cine eşti?
– Zâna cea bună!
– Şi de ce ai un topor??
– Nu sunt binedispusă azi…

————————————————————————————————————

Soţul vine acasă foarte agitat:
– Curvo! Ştiu tot, absolut tot!
Calmă, soţia îi zice:
– Oare?! Te lauzi ca de obicei… În ce an a avut loc bătălia de la Călugăreni?
– …….

————————————————————————————————————
Lupu’ o prinde pe Scufiţă în pădure:
— D-ră, ai două opţiuni: fuziune sau… absorbţie!

————————————————————————————————————

Pentru bărbaţi sexul este ca şi foamea: dacă nu-i permiţi să meargă într-un restaurant scump, el va merge la McDonalds. Sau… îşi va găti singur!

————————————————————————————————————

M-am dus la Poliție și am raportat că un nenorocit cu o mască m-a tăiat cu cuțitul și mi-a luat toți banii.
– Îmi pare rău, domnule, răspunse polițistul, dar nu putem aresta un medic chirurg.

————————————————————————————————————-

– Scumpule, mi-ai promis că de ziua mea mă duci să-mi arăţi nişte blănuri grozave.
– Da, n-am uitat. Hai, repede, să prindem deschis la Grădina Zoologică.

————————————————————————————————————-

– Intră, nu-ţi fie frică. Câinele e castrat…
– Zău? Mie mi-e teamă că mă mușcă, nu că mă f…!

————————————————————————————————————

– Aveţi cărți despre ceea ce vor femeile?
– La etaj, ghișeul „cărți de credit“.

————————————————————————————————————

De ce ai fugit din închisoare? – întreabă un poliţist pe un deţinut.
– Am vrut să mă căsătoresc.
– Hmmm… Credeai că o să fii mai liber?

————————————————————————————————————

Angajatul:
– Şefule, mi-aţi promis o mărire de salariu când veţi fi mulţumit de mine. Sunteţi deja?
– Cum aş putea fi mulţumit de cineva care vrea mărire de salariu?!

————————————————————————————————————-

Leave a Reply

Valeriu Nicolae

This WordPress.com site is the cat’s pajamas

Veteres Milites

Reconstituire Istorică

Hide&Seek

the good things in life

Arheologie Tv

Istoria programelor radio-tv din România. Şi alte delicatese culturale. Dacă doriți să revedeți...

Johnny Shumate

Illustration

Ovidiupecican's Blog

imago mundi & speculum historiale

Tartor Ocular

...citește și dă mai departe...

Tipărituri vechi

românești sau despre români

Vinul din Cluj

Cuvinte despre vinuri incercate, degustari si evenimente, calatorii si retete

Velico Dacus

...citește și dă mai departe...

Romania lu' Omarlupino

despre Romania lu' Omarlupino

Cosmin Giurgiu

Photography by Phantom

