Despre pozitia “fluture” si alte intimplari ciudate…

De ce majoritatea femeilor consumă multă apă?

Fiindcă 99% dintre probleme și le rezolvă plângând…

———————————————————————————————————-

Doctorul îl întreabă pe bătrânul pacient:

Chiar auziți mai bine cu noul aparat?

Da, mi-am modificat deja de trei ori testamentul!

——————————————————————————————————–

Două blonde la un meci de rugby:

Îi vezi pe ăia care s-au strâns grămadă?

Da!

Pariez că s-au strâns acolo ca să mă bârfească!

——————————————————————————————————-

– De când ne-am cunoscut, prietena mea şi-a schimbat stilul de a face dragoste.
– Palpitant… şi ce stil preferă acum?
– Stilul “fluture”.
– Cum aşa?!
– Păi, nu mai vrea să facem dragoste decât după ce-i flutur banii pe la nas…

——————————————————————————————————-

La plajă, două blonde:
– Fată, ia uite la gagiul ăla, parcă ar fi un vultur !
– Tu, fată, după privire ți-ai dat seama ?
– Nu, fată, după unghiile de la picioare…

——————————————————————————————————

Ginecolog maghiar. Vine pacienta.

– Mă doare păsărica.
– Dezbrecaţi la dumneavoastră.

Tipa se dezbracă…
– Ioi Iștenem, da’ asta nu peseriche, asta vulture!

————————————————————————————————————-

– Nu mi-ai dat nici o satisfacție de când te-ai născut, fiule!
– Da, tată. Dar înainte?!

————————————————————————————————————-

Trei prieteni stau de vorbă:
– Datorită faptului că soţia mea avea relaţii, am reuşit să obţinem un credit de la bancă într-un ritm foarte scurt, spune primul.
– Soţia mea, având relaţii, spune al doilea, a reuşit să obţină o aprobare să ne putem procura o mobilă în rate.
– Soţia mea e şi mai şi, spune al treilea. La cinci luni după ce ne-am cunoscut, având nişte relaţii extraordinare, mi-a născut un băieţel.

————————————————————————————————————

Domnișoara, de câte ori îmi surâdeți, îmi vine să vă invit la mine.
– Vai, sunteți un seducător!
– Nu. Sunt dentist.

———————————————————————————————————-

Fiul meu de 6 ani mi-a lăsat secretara gravidă !!! … Ticălos mic, a luat un ac și mi-a găurit toate prezervativele…

———————————————————————————————————–

Doi canibali mâncau un comediant. La un moment dat, unul dintre ei se întoarce către celălalt şi îl întreabă:
– Nu ţi se pare că are un gust nostim?

———————————————————————————————————–

Vorbesc doi prieteni:
– Şi, cum a fost prima noapte de bărbat însurat?
– Nu îmi aduc aminte…
– De ce?
– Am leşinat în momentul în care am văzut-o când şi-a scos genele false!

————————————————————————————————————-

Bat azi în ușa de la baie:
– Ești dezbrăcată?
– Nu, zice cumnată-mea.
– Ok, anunță-mă când ești, că trebuie să intru să-mi iau aparatul de bărbierit.

————————————————————————————————————-

Nu vreau să mă dau mare, dar individul care s-a luat de mine la bar s-a ales cu două coaste rupte și nasul spart. Asta după ce șoferul ambulanței care mă ducea pe mine la spital, a dat cu spatele și nu l-a văzut…

————————————————————————————————————

Soțul se întoarce de la servici și își găsește soția în bucătărie, gătind. Cuprinzând-o prin spate, îi șoptește:
– Murfatlar…Relaxa…Durex…
Ea, desprinzându-i, una cate una, mâinile:
– Nurofen…Libresse!…

————————————————————————————————————

Un gay către altul:
– Mi-am făcut schimbare de sex. Începând de azi sunt femeia ta…
– Ok! Te rog să treci imediat la cratiță.

————————————————————————————————————-

 

Leave a Reply

Valeriu Nicolae

This WordPress.com site is the cat’s pajamas

Veteres Milites

Reconstituire Istorică

Hide&Seek

the good things in life

Arheologie Tv

Istoria programelor radio-tv din România. Şi alte delicatese culturale. Dacă doriți să revedeți...

Johnny Shumate

Illustration

Ovidiupecican's Blog

imago mundi & speculum historiale

Tartor Ocular

...citește și dă mai departe...

Tipărituri vechi

românești sau despre români

Vinul din Cluj

Cuvinte despre vinuri incercate, degustari si evenimente, calatorii si retete

Velico Dacus

...citește și dă mai departe...

Romania lu' Omarlupino

despre Romania lu' Omarlupino

Cosmin Giurgiu

Photography by Phantom

