Cum obtii lumina cu ajutorul apei, si alte chestii la fel de stiintifice…

Eminescu, pe când era la şcoli la Blaj, dă comandă unui gabor să-i facă un cazan de aramă, pentru pălincă.
Vine gaborul după o săptămână. Când vede cazanul, zice Eminescu:
– Măi gabore, vrei să mă păcăleşti? Cazanul ăsta al tău nu conţine pic de aramă!
– Da’ ce…răspunde ţiganul, codrii tăi conţine?!

————————————————————————————————————

Un elefant intră într-un bar, luă loc pe scaun şi-i zise barmanului:
– Ia arde-mi şi mie un whisky dublu!
Chelnerul, după ce se miră de ineditul situaţiei, îi servi băutura.
– Va costă 5 dolari, domnule. Şi să mă iertaţi că m-am mirat adineauri, dar, ştiţi, nu prea intră prea mulţi elefanţi în barul nostru…
– Nici nu e de mirare, la ce preţuri aveţi!

————————————————————————————————————

Aseară, ieşeam în oraş cu nevastă-mea. Şi-a dat cu cremă, fond de ten, creion de ochi, mascara, fard de pleoape, pudră de obraz, creion de sprâncene, ruj de buze, s-a întors spre mine şi m-a întrebat:
-Arăt natural?

————————————————————————————————————

Dis-de-dimineaţă, la Poliţie sună telefonul: 

 – Ajutor, trimiteţi de urgenţă maşina de intervenţii! Pisica a intrat în cameră. 

 Ofiţerul de serviciu se enervează: 

 – Ce-i cu glumă asta proastă? Cine-i la telefon? 

 – Sunt eu, papagalul. 

————————————————————————————————————

49% dintre incidente se întâmplă după ce rosteşti cuvintele:

“Ia uite ce pot eu!”

Restul de 51%:

“Mă boule, nu aşa, îţi arăt eu cum trebuie!”

———————————————————————————————————–

Azi dimineaţă am aflat cum se obţine lumină cu ajutorul apei.
Spălând geamurile…

———————————————————————————————————–

Două capre fac conversaţie. Zice una:
– Vii diseară cu mine la o petrecere?
– Bere au?
– Da.
– La sticlă?
– Probabil.
– Eu nu beau decât la ţap…

———————————————————————————————————-

O polițistă tânără și drăguță dirija circulația într-o intersecție mare. La un moment dat, a simțit că-i vine ciclul…
Ce să facă? Ce să facă? Ce să fa-căăă…!?
Mai avea încă 5 ore de lucru și din intersecție nu putea să plece, așa că l-a rugat, prin stație, pe colegul de birou, să-i aducă pachetul cu tampoane din dulapul ei.
Colegul confirmă recepția și ea lucrează mai departe, fiind cu ochii-n patru…
Trece o oră, colegul n-a venit… trec două… trec trei… ea… disperată…!
După patru ore, oprește mașina poliției în intersecție și colegul flutură vesel cutia de tampoane în vânt…
Polițista, nervoasă, îi spune: “Nesimțitul naibii! Unde naiba ai stat atât?”
Polițistul răspunde vesel : “Știi, când ai spus, prin stație, că ți-a venit ciclul, a dat șefu’ o sticlă de șampanie, apoi a venit comisarul Ionescu cu o ladă de bere… apoi am dat și eu un rând, că…mi s-a luat și mie o piatră de pe suflet… !!!

————————————————————————————————————

-Te-ai bărbierit azi, soldat?

– Da, să trăiţi!

– Mâine să stai mai aproape de lamă!

————————————————————————————————————

-Arăți foarte nostim cu cureaua asta!
-Aș fi și mai nostim dacă n-aș purta-o!

———————————————————————————————————–

 

Leave a Reply

Valeriu Nicolae

This WordPress.com site is the cat’s pajamas

Veteres Milites

Reconstituire Istorică

Hide&Seek

the good things in life

Arheologie Radio-Tv

Istoria programelor radio-tv din România. Şi alte delicatese culturale. Dacă doriți să revedeți...

Johnny Shumate

Illustration

Ovidiupecican's Blog

imago mundi & speculum historiale

Tartor Ocular

...citește și dă mai departe...

Tipărituri vechi

românești sau despre români

Vinul din Cluj

Cuvinte despre vinuri incercate, degustari si evenimente, calatorii si retete

Velico Dacus

...citește și dă mai departe...

Romania lu' Omarlupino

despre Romania lu' Omarlupino

Cosmin Giurgiu

Photography by Phantom

