De ce e maneaua poezie patriotica, si alte chestii geniale…

NASA a descoperit 2 planete foarte asemănătoare cu Pământul. Probabil sunt făcute în China…

————————————————————————————————————-

– Vreţi să divorţaţi? întrebă judecătorul .
– Da, răspunse sotul .
– Dar dumneavoastră?
– Şi eu, răspunse soţia .
– Hmm, atunci de ce spuneţi că nu vă înţelegeţi?!

————————————————————————————————————

Am auzit de la un prieten bun că, în Turcia, dacă dai un ceas curubine, primeşti 100 de euro…

————————————————————————————————————

Poezia patriotică este cea în care ne arătăm dragostea de țară și ura față de dușmani. De aceea maneaua este poezie patriotică.

———————————————————————————————————–

Oare am faţă de manelist ? Ieri am fost la Media Galaxy şi casieriţa m-a întrebat:
-Bună ziua, pun guţă ?

———————————————————————————————————–

În Vestul sălbatic, într-un salon, stau doi cowboy şi discută:
– Mă, îl vezi tu pe cowboyul ăla cu pălărie maro?
– Care mă, că toţi au pălărie maro?
– Ăla cu vesta de piele!
– Care mă, că toţi au vestă de piele?
– Ăla cu mănuşi şi cu două pistoale!
– Care mă, că toţi au două pistoale şi mănuşi?
Supărat că nu este înţeles, scoate pistolul şi îi împuşcă pe toţi cu excepţia unuia.
– Ăla, mă!
– Da, ce-i cu el?

– Ăla-i duşmanul meu de moarte!…

————————————————————————————————————-

Un şofer beat este oprit de un poliţist… beat şi el. Poliţistul:
– Dom’le, ştiţi că nu aveţi voie doi la volan?
Şoferul:
-Păi dom’le, şi pentru asta tre’ să vii cu toată secţia?

————————————————————————————————————

Prințul îi cumpără prințesei un inel cu rubin. Ea zice:
– Vai, iubitule, nu trebuia!
A doua zi îi cumpără un Viper. Ea zice:
– Vai, iubitule, nu trebuia!
A treia zi îi cumpără un prezervativ. Ea exclamă:
– În sfârșit…

————————————————————————————————————

– Ești fata visurilor mele! Frumoasă, spirituală, amuzantă…
– Spui toate astea doar ca să mi-o tragi!
– Și incredibil de inteligentă!

———————————————————————————————————–

Soacra este foarte bolnavă și zace în pat. La un moment dat, simte mirosul plăcut al sarmalelor.
– Gigele, își strigă ea nepotul. Mergi în bucătărie și adu bunicii o mică gustare din mâncarea ce se gătește acolo.
Copilul se întoarce și-i spune bunicii:
– Tăticu’ m-a lovit peste mânuță și mi-a spus că sarmalele sunt pentru înmormântare.

————————————————————————————————————

Se duce Bulă într-o zi la un hotel şi cere o cameră. După ce se uită în registru, recepţionerul îşi cere scuze şi spune că nu mai e nici o cameră liberă.
Iese Bulă şi după cinci minute se întoarce. Aceeaşi discuţie. Iar iese afară, după cinci minute revine, discuţia se repetă. După zece minute Bulă intră val-vârtej supărat în hotel şi îl întreabă pe recepţioner:
– Domnule, dacă venea Obama la dumneavoastră, aveaţi o cameră libera pentru el?
– Păi, sigur că da.
– Ei, atunci daţi-mi mie camera lui, că el sigur nu vine.

————————————————————————————————————

Leave a Reply

Valeriu Nicolae

This WordPress.com site is the cat’s pajamas

Veteres Milites

Reconstituire Istorică

Hide&Seek

the good things in life

Arheologie Radio-Tv

Istoria programelor radio-tv din România. Şi alte delicatese culturale. Dacă doriți să revedeți...

Johnny Shumate

Illustration

Ovidiupecican's Blog

imago mundi & speculum historiale

Tartor Ocular

...citește și dă mai departe...

Tipărituri vechi

românești sau despre români

Vinul din Cluj

Cuvinte despre vinuri incercate, degustari si evenimente, calatorii si retete

Velico Dacus

...citește și dă mai departe...

Romania lu' Omarlupino

despre Romania lu' Omarlupino

Cosmin Giurgiu

Photography by Phantom

