Relatii, principii, cum se denumesc bolile, unde are prezervativul codul de bare…

La ce se gândeşte o soţie după 20 de ani de căsătorie, când se uită în oglindă?
“Una exact aşa merită aşa un soţ!”

————————————————————————————————————-

Pentru a-i arăta unei femei că este întotdeauna tânără, niciodată nu-i ceda locul în autobuz.

————————————————————————————————————-

Zicând ”șapte fete pe un bărbat nu așteaptă”, surorile medicale au început operația fără chirurg…

————————————————————————————————————

Alergam prin parc azi dimineață, când un tip mi se alătură și mă abordează: Te deranjează dacă alerg și eu cu tine?”
– “De ce?” zic, “ai furat și tu o poșetă?!”

————————————————————————————————————

Așa cum orice pădure are uscăciuni, orice cârciumă are clientul ei care bea doar suc…

————————————————————————————————————

Orice mamă trage nădejde ca fiica ei să aibă noroc de un soț mai bun decît a avut ea.
Pe de altă parte, e absolut convinsă că fiul ei nu va avea noroc de o femeie cum a avut taică-su.

————————————————————————————————————

În materie de dragoste fizică, astăzi, hainele jenează mai mult decât principiile.

————————————————————————————————————

Sunt atât de singur, încât mă urc la volan și-mi lovesc singur mașina de vreo câțiva copaci, să cred că am nevastă.

————————————————————————————————————

Dragă, mă doare burtica – se plânge soțul.
– Păi…. dacă nu ai mâncat nimic toată ziua, burta ta e goală, de asta și te doare.
– Mdaaaa…. Acum înțeleg de ce pe tine tot timpul de doare capul.

————————————————————————————————————

Judecătorul:
– Şi cum s-a întîmplat?

Inculpatul:
– Păi, fiind invitat la ea, a apărut într-un halat foarte scurt, eu voiam să mă dau la ea, dar conştiinţa nu şi nu. Apoi a apărut deschisă la un nasture, eu voiam să mă dau la ea, conştiinţa nu şi nu. Apoi a apărut desfăcută la doi nasturi, eu voiam să mă dau la ea, conştiinţa nu şi nu. Apoi a apărut cu halatul desfăcut de tot, eu voiam să mă dau la ea, conştiinţa nu şi nu. Atunci judecătorul, enervat, îi zice:
– Da’ mai las-o dracu’ de conştiinţă!
– Păi aşa am zis şi eu dom` judecător !

————————————————————————————————————

Întrebare pentru toți:
Unde are prezervativul codul de bare?
Răspuns pentru cei care nu ştiu: înseamnă ca nu îl rulaţi până la cap!

————————————————————————————————————

– Da,… am o veste bună şi una proastă.
– …
– Vestea buna e că vom numi o boală după dumneavoastră…

————————————————————————————————————

Când am citit mesajul ăla de pe telefonul soţiei mele, am crezut că ea are o aventură cu un alt bărbat.
Din fericire, m-am înşelat. E încă acelaşi…

———————————————————————————————————–

– Cine a fost primul bărbat? întreabă profesorul de religie în clasă, pe o blondă. Blonda răspunde:
– V-aş spune, dar mi-e ruşine aşa, în faţa clasei !

————————————————————————————————————-

Două vecine divorțate se întâlnesc, a doua zi după un scandal:
– Ce faci, dragă, ce-ai pățit, ce era scandalul ăla monstru aseară, cine bătea cu pumnii și picioarele în ușa ta?
– A, nimic, un cretin, un idiot, un nemernic…
– Și? Nu ai chemat poliția?
– Nu, bătea pe dinăuntru, să scape…

————————————————————————————————————

Se întâlnesc trei persoane în vârstă şi stau la o discuţie la o cafenea în Cişmigiu.
– Eu, spune unul, am 70 de ani şi tot mai reuşesc să-mi mulţumesc nevasta! şi bate de 3 ori în masă.
– Eu, spune altul, sunt ceva mai în vârstă, dar reuşesc totuşi, e drept, ceva mai rar! şi bate şi el cu degetele în masă.
Al treilea, ceva mai în vârstă, spune:
– În masă, pot să bat şi eu!

————————————————————————————————————

Leave a Reply

Valeriu Nicolae

This WordPress.com site is the cat’s pajamas

Veteres Milites

Reconstituire Istorică

Hide&Seek

the good things in life

Arheologie Tv

Istoria programelor radio-tv din România. Şi alte delicatese culturale. Dacă doriți să revedeți...

Johnny Shumate

Illustration

Ovidiupecican's Blog

imago mundi & speculum historiale

Tartor Ocular

...citește și dă mai departe...

Tipărituri vechi

românești sau despre români

Vinul din Cluj

Cuvinte despre vinuri incercate, degustari si evenimente, calatorii si retete

Velico Dacus

...citește și dă mai departe...

Romania lu' Omarlupino

despre Romania lu' Omarlupino

Cosmin Giurgiu

Photography by Phantom

