Motive de divort si alte chestiuni adiacente…

Un bătrân de 100 de ani a murit în timpul unei partidei de sex. Vecinii de deasupra lui, care au făcut sex, spun că s-ar fi abţinut dacă ştiau că se va ajunge aici.

————————————————————————————————————-

Un ardelean intră într-un bar:
– Aveți pălincă la 65 de grade?
– Nu, răspunse barmanul. Doar la temperatura camerei.

————————————————————————————————————

– Mama, astăzi la ora de filozofie am învățat că toate lucrurile din Univers sunt de fapt praf și pulbere, inclusiv noi oamenii…zise Gigel către maică-sa.
– Ai dreptate, răspunse ea. Mai ales tac-tu când vine de la cârciumă!…

————————————————————————————————————-

Doi bețivi fac conversație la bar:
– Spune-mi, cum reacționează soția ta atunci când mergi acasă beat?
– Eu nu sunt căsătorit!
– Și atunci de ce bei?

————————————————————————————————————-

Doi alpiniști la marginea unei prăpăstii. Zice unul:
– Aici a picat ghidul nostru anul trecut!
Celălalt, scandalizat:
– Și asta spui tu așa de liniștit?
– Păi ce, era deja destul de vechi și avea și câteva pagini rupte!

————————————————————————————————————

Întrebare la Radio Erevan:
– Care este diferența dintre o poveste americană și una sovietică?
– Povestea americană începe cu “A fost odată…”, pe când cea sovietică începe cu “Va veni vremea când…”

————————————————————————————————————

Putin a declarat că trupele ruseşti n-au vrut să invadeze Ucraina, dar foloseau Google Maps.

————————————————————————————————————

– Imaginează-ţi, ieri mă sună un tip şi-mi spune că-mi rupe capul dacă mai merg la nevastă-sa…
– Păi nu te mai du!
– Da, dar nu mi-a spus cine e nevastă-sa!

———————————————————————————————————–

La automobilele chinezeşti, toate piesele de schimb sunt originale.

———————————————————————————————————–

– Nu mi-ai dat nicio satisfacţie de când te-ai născut, fiule!
– Da, tată…, dar înainte?!

————————————————————————————————————

Un tip se prezintă cu un buchet de flori la prima întâlnire:
Ea: Vai, îţi mulţumesc frumos pentru gest, sunt muşcate?
El: Nu, dragă, sunt smulse!

————————————————————————————————————

– Tată, eu de unde am apărut?
– Problema, fiule, nu este de unde ai apărut tu, ci de ce m-am băgat eu acolo!

————————————————————————————————————

– … știi, Ilenuta, în compunerea “Cum mi-am petrecut vara”, nu era necesar să
desenezi și pozițiile!

————————————————————————————————————

Soția îi zice soțului, după ce acesta vine beat acasă:
– Dacă mai vii o singură dată în halul asta acasă, nu-ți mai vorbesc niciodată!
– Iubito, nu mă ispiti !

———————————————————————————————————–

Soția înaintează actele de divorț.
– Și care este motivul divorțului?, o întreabă judecătorul.
– Mă forțează să mănînc tot ce-i gătesc!

Leave a Reply

Valeriu Nicolae

This WordPress.com site is the cat’s pajamas

Veteres Milites

Reconstituire Istorică

Hide&Seek

the good things in life

Arheologie Tv

Istoria programelor radio-tv din România. Şi alte delicatese culturale. Dacă doriți să revedeți...

Johnny Shumate

Illustration

Ovidiupecican's Blog

imago mundi & speculum historiale

Tartor Ocular

...citește și dă mai departe...

Tipărituri vechi

românești sau despre români

Vinul din Cluj

Cuvinte despre vinuri incercate, degustari si evenimente, calatorii si retete

Velico Dacus

...citește și dă mai departe...

Romania lu' Omarlupino

despre Romania lu' Omarlupino

Cosmin Giurgiu

Photography by Phantom

