Definitii vitale si alte genialitati…

Pe stradă era un bărbat orb, care cerșea:
– Aveți milă, sunt orb și am 15 copii!
O doamnă care era în trecere s-a oprit și l-a întrebat:
– Băiat sărman, cum de ai 15 copii?!
– Păi, draga mea, crezi că eu văd ce fac?

———————————————————————————————————–

I: Care este asemănarea dintre o obeză și o virgină?
R: Obeza moare de foame, iar cealaltă de curiozitate…

———————————————————————————————————-

Am deschis geamu’, să scot o muscă enervantă afară…
În locul ei au intrat 8 țînțari, 3 molii, 4 șoareci și doi martori ai lui Iehova.

———————————————————————————————————-

Nu se mai spune “single”, ci “persoană independentă emoțional”.

———————————————————————————————————-

– Cum se cheamă un ţigan care adună bidoane de plastic goale?
PETROM.

———————————————————————————————————-

O echipă de filmare e la aeroport și oprește două tinere șic.

– Bună ziua, de unde veniți? Cum ați călătorit?

– Bună ziua, spuse una dintre ele…venim de la Roma, unde am studiat și unde ne vom da și licența, poate chiar și un master în domeniul protecției mediului. Urmează să susținem o conferință cu tema Terrei, și, insolit, despre creșterea viermilor de mătase…

– Și dvs? ( e întrebată a doua )

– Și eu tot curvă, dar nu mă pricep așa bine la vorbe…

———————————————————————————————————–

Un american și un rus se laudă cu democrația din țară, prin faptele lor de vitejie față de șeful statului fiecăruia. Americanul:

– La noi… când trece Obama, toata lumea aruncă cu fructe în el, îl scuipă, îl injură…

Rusul:

– La noi, când trece Putin, toata lumea își face nevoile pe el, care mai de care!

Americanul:

– Ei, hai să fim serioși; am exagerat și eu puțin. Îl înjurăm, dar mai în șoaptă, aruncăm spre el, dar nu îl atinge nimeni…

Rusul:

– Păi, și eu am exagerat puțin. Într-adevăr, ne facem nevoile, dar nu ne dăm pantalonii jos…

———————————————————————————————————-

Săptămăna trecută am pierdut un prieten și un partener de băutură de toată isprava.
Săracul, și-a prins degetul într-o verighetă.

———————————————————————————————————-

Maria la vrăjitoare:
– Mă iubesc doi bărbați. Spune-mi care din ei va fi norocosul?
Vrăjitoarea pune cărțile, apoi se uită atent la ea și spune:
– Cel ce va avea noroc va fi Vasile – te vei căsători cu Ion.

———————————————————————————————————-

I: De ce stau polițiștii în intersecție cu fața spre nord?
R: Ca să le crească mușchi pe piept…

———————————————————————————————————-

La întrebarea, ”De ce vă place iarna?”,
15% dintre femei au răspuns: “Vai, îmi place zăpada…e așa frumoasă…
…iar restul de 85% au răspuns: “Îmi place iarna pentru că nu trebuie să mă epilez pe picioare.

———————————————————————————————————-

Leave a Reply

Valeriu Nicolae

This WordPress.com site is the cat’s pajamas

Veteres Milites

Reconstituire Istorică

Hide&Seek

the good things in life

Arheologie Radio-Tv

Istoria programelor radio-tv din România. Şi alte delicatese culturale. Dacă doriți să revedeți...

Johnny Shumate

Illustration

Ovidiupecican's Blog

imago mundi & speculum historiale

Tartor Ocular

...citește și dă mai departe...

Tipărituri vechi

românești sau despre români

Vinul din Cluj

Cuvinte despre vinuri incercate, degustari si evenimente, calatorii si retete

Velico Dacus

...citește și dă mai departe...

Romania lu' Omarlupino

despre Romania lu' Omarlupino

Cosmin Giurgiu

Photography by Phantom

