Cuvinte magice…

La vamă, polițistul și câinele de la brigada anti-drog.
– Câinele meu spune că ați consumat ceva droguri, aşa că suntem nevoiţi să vă supunem unui test.
– Cine, eu? Dumneavoastră vorbiți cu câinele și EU am consumat droguri?!

————————————————————————————————————

O blondă merge cu peştişorul la veterinar.
– Cred că este epileptic, îi spune ea veterinarului.
Veterinarul aruncă o privire şi răspunde:
– Mie mi se pare că e destul de liniştit.
– Staţi, că încă nu l-am scos din apă!

———————————————————————————————————-

Vorbesc două prietene:
– Psihologul mi-a recomandat o modalitate foarte bună de a adormi repede. Număr până la trei şi adorm instantaneu.
– Aşa de repede?
– Nu întotdeauna. Ieri, de exemplu, am numărat până la patru dimineaţa!

———————————————————————————————————

-Părinte, mi-e rușine, am păcătuit…
-Spune, fata mea, Dumnezeu iartă.
-A venit aseară Ion la mine, mama era plecată…
-Spune, spune, taică.
-Și Ion m-a luat în brațe…
-Și, și?
-Și mi-a spus să mă dezbrac…
-Și?
-Și m-a trântit pe pat…
-Spune, și?
-Și mi-a dat chiloții jos…
-Și, și, mai departe?
-Și-a venit mama..
-Fi-ți-ar mă-ta a dracului!

————————————————————————————————————-

– Mămico, mămico, am văzut cocoşul pe găină de zece ori azi dimineaţă!
– Du-te şi spune-i lui tăticu, el o să înţeleagă…
– Tăticule, mi-a zis mămica să îţi spun că am văzut cocoşul pe găină de zece ori azi dimineaţă!
– De zece ori pe aceeaşi găină, dragul meu?
– Nu!
– Atunci du-te şi spune-i lui mămica, ea o să înţeleagă!

————————————————————————————————————

Care este diferenţa dintre un gladiator şi o fecioară? Primul luptă pînă la ultima picătură de sînge, a doua – pînă la prima.

————————————————————————————————————

-Măi copile, se plânge maică-ta că vorbeşte cu tine şi tu n-o asculţi.
-Păi să vezi, tăticule……
-Lasă scuzele! Spune-mi cum de reuşeşti?

———————————————————————————————————–

-Bună, dragule, am o veste bună pentru tine, sunt însărcinată!
-Ce??? ultima dată ne-am culcat acum un an!
– A, da?! Bine, atunci cred că trebuie să-i spun vestea bună altcuiva !

———————————————————————————————————–

-Oh, scuze, era cât pe ce să mă așez pe ochelarii tăi.
-Nici o problemă, au văzut ei lucruri mult mai nasoale!

———————————————————————————————————–

Un vânzător ambulant apare la ușă. Deschide Bulișor, cu sticla de whisky în mână și țigara în gură. Vânzătorul întreabă, cam iritat:
– Pot vorbi cu părinții?
Bulișor:
– Da
ce, ți se pare că sunt acasă?!

———————————————————————————————————-

Vine un eschimos la altul în iglu și vede aruncată pe jos o blană de urs. Privește, blana nu are nici o gaură, şi întreabă:
– Singur l-ai ucis?
– Da.
– De câte ori ai tras?
– De zece.
– Şi de câte ori ai nimerit?
– Niciodată. A murit de râs.

————————————————————————————————————-

Ospătarul trage de un client beat si jumătate adormit :
– Dacă nu achitaţi imediat consumaţia, chem un poliţist !
– Şi dacă-l chemi, crezi că o va achita ?

————————————————————————————————————

– Tată, îmi cumperi un Samsung S5?
– Cuvântul magic…?!?
– Suzana….
– Suzana??? Cine e Suzana?
– Amanta ta….
– Ok. De care vrei – alb sau negru? Vrei și o husă…???

————————————————————————————————————

 

Leave a Reply

Valeriu Nicolae

This WordPress.com site is the cat’s pajamas

Veteres Milites

Reconstituire Istorică

Hide&Seek

the good things in life

Arheologie Tv

Istoria programelor radio-tv din România. Şi alte delicatese culturale. Dacă doriți să revedeți...

Johnny Shumate

Illustration

Ovidiupecican's Blog

imago mundi & speculum historiale

Tartor Ocular

...citește și dă mai departe...

Tipărituri vechi

românești sau despre români

Vinul din Cluj

Cuvinte despre vinuri incercate, degustari si evenimente, calatorii si retete

Velico Dacus

...citește și dă mai departe...

Romania lu' Omarlupino

despre Romania lu' Omarlupino

Cosmin Giurgiu

Photography by Phantom

