Blonde și alte povești vânătorești…

3 vânători:
– În Antarctica am omorât o balenă dintr-un foc.
– Eu la Polul Nord am sugrumat un urs alb cu mâinile goale.
Al 3-lea:
– Ați auzit vreodată de Marea Moartă?
– Cine n-a auzit de ea!?
– Păi…eu am omorât-o!

————————————————————————————————————-

Preotul sună la ușă. Dinăuntru se aude o voce cristalină:
– Tu ești, îngerașule?
– Nu, răspunse slujitorul Domnului, dar lucrăm la aceeași firmă…

————————————————————————————————————

Judecătorul, scârbit, îl întreabă pe infractorul care se află pe banca acuzaţilor:
– Oare dumneavoastră aţi făcut, cândva, vreun bine oamenilor?
– Cum să nu?! Datorită mie, zece polițiști aveau de lucru în permanenţă!

————————————————————————————————————

Un tip îşi bănuia soţia că îl înşeală. A aşteptat să plece în acea seară la muncă şi a sărit într-un taxi să o urmărească. Până la urmă a aflat că lucra într-un bordel. Atunci îi spune taximetristului:
– Vrei să faci repede 100 de euro?
Taximetristul:
– Sigur, ce trebuie să fac?
– E simplu, intri înăuntru, o scoţi afară pe nevastă-mea şi o bagi în maşină să o duc acasă. Intră taximetristul şi, câteva minute mai târziu, o scoate pe femeie de păr şi o aruncă în maşină:
– Ia, ţine-o bine.
Tipul se uită la ea din cap până în picioare şi-i spune taximetristului:
– Ce faci dom’le, asta nu-i soţia mea!
– Ştiu, zice taximetristul, e soţia mea, acuma mă duc înapoi după a ta!

———————————————————————————————————–

Într-un cazino intră o blondă îmbrăcată într-o haină de blană și se așează la o masa de joc:
– Aș avea o rugăminte, aș putea să joc în stilul meu?
– Dacă respectați regulile jocului, nu este nici o problemă!
Blonda lasă să-i cadă haina de blană, rămâne complet goală și pune fisele pe masă. Crupierii sunt șocați. Se învârte roata, bila fuge, bărbații se uită paralizați la blondă.
– Am câștigat ! Am câștigat ! Urlă blonda sărind veselă.
Bărbatul îi numără consternat banii, iar ea iese din cazinou. Bărbații încep să-și revină:
– Măi, voi ați văzut ce număr a fost?
– Nuuu, răspund ceilalți.
Morala: Mai există blonde inteligente, dar bărbații sunt toți la fel!

————————————————————————————————————-

O blondă ajunge la serviciu plângând în hohote.
Șeful o întreabă îngrijorat ce a pățit, la care ea răspunde:
– Azi dimineață am primit un telefon și am aflat că mama a murit.
Șeful o consolează:
– De ce nu te duci tu acasă azi să te odihnești? Și-așa nu avem de lucru prea mult. Blonda refuză, spunând că mai bine lucrează, ca să mai uite de necaz.
După 2 ore, șeful trece pe lângă biroul ei și o aude plângând și mai tare.
– Ce s-a mai întâmplat?, o întreabă.
La care ea răspunde:
– Tocmai a sunat sora mea și mi-a zis că și mama ei a murit.

————————————————————————————————————-

Discuție între doi prieteni:
– Cum de joci poker tocmai cu soția?
– Ce să fac?! E singura modalitate de a-mi recupera o parte din salariu!

————————————————————————————————————

Dacă la o întrebare îți răspunde un filosof, nu mai înțelegi ce ai întrebat.

————————————————————————————————————

Logica este știința care îi permite bărbatului să nu înțeleagă femeia.

————————————————————————————————————

Leave a Reply

Valeriu Nicolae

This WordPress.com site is the cat’s pajamas

Veteres Milites

Reconstituire Istorică

Hide&Seek

the good things in life

Arheologie Tv

Istoria programelor radio-tv din România. Şi alte delicatese culturale. Dacă doriți să revedeți...

Johnny Shumate

Illustration

Ovidiupecican's Blog

imago mundi & speculum historiale

Tartor Ocular

...citește și dă mai departe...

Tipărituri vechi

românești sau despre români

Vinul din Cluj

Cuvinte despre vinuri incercate, degustari si evenimente, calatorii si retete

Velico Dacus

...citește și dă mai departe...

Romania lu' Omarlupino

despre Romania lu' Omarlupino

Cosmin Giurgiu

Photography by Phantom

