…țărani la oraș, tîmpiți la tribunal, și alte snoave…

Trei țărani se mută la oraș. După 3 luni, ei se întâlnesc și încep să-și povestească cum s-au adaptat la oraș…
Primul:
– Bă, e rău la oraș, mă, cu scările. La noi numa
urcai câteva scări și ajungeai în casă. Aici tre’ să urc numai în zig-zag.
Al doilea:
– Bă, eu am probleme cu apa. La noi era apă la fântână, scoteai apa frumos din fântână și beai apă, aici, după ce trag apa, până bag capul în toaletă…
Al treilea:
– Bă, eu am probleme cu vecinii. Când mă întorc seara pe la 3 noaptea, cum stau la etajul 8… ajung în fața liftului și acolo scrie clar: “Pentru 4 persoane”… așa că trezesc încă 3 vecini ca să pot urca…

————————————————————————————————————

La Tribunal
Soțul:
– Intru în casă și-mi văd femeia goală în cameră, geamul deschis, mă uit pe geam și văd pe unul în lenjerie, alergând. Iau noptiera și arunc după el.
Soția:
– Era cald. Nu aveam prea multe haine pe mine, am deschis geamul. Văd cum intră soțul meu furios, și, fără să zică ceva, aruncă cu noptiera prin geam…
Victima:
– Eu sunt sportiv. Alerg în fiecare zi pe acel traseu. Întorc capul și văd cum zboară o noptieră spre mine…
Martorul:
– Eu nici nu știu ce caut aici !!! Stăteam liniștit în noptieră…

————————————————————————————————————

Discuţie între doi prieteni – unul dintre ei cu un tic la ochiul stâng…
-Auzi, cum cer şi eu aspirină de la farmacie?
-Păi te duci şi spui: daţi-mi şi mie aspirină !!!
-Aşa am făcut ! Şi am umplut casa de prezervative…

————————————————————————————————————-

Baciu Florean vine la postul de jendari din sat şi să plînje că i-o fo spartă casa. Jandarmul îl intreaba când a avut loc spargerea.
Ziua`n amiaza mare, zice baciu…
Nu era nimeni acasă ?
Ba ie, eram io, muierea Ana, soacră-me si ăi doi ficiori…
Bine baciule, da ce trăznit făceaţi, de n-o auzit nime mnică ?
Apăi ne sorbeam zupa…

————————————————————————————————————

Ai deja patruzeci? Vrei să arăţi în ochii celorlalţi cu douăzeci de ani mai tânăr? Vrei să-ţi admire toţi tinereţea? Spune-le că ai 60!

———————————————————————————————————–

Control de alcoolemie:

Poliţistul: Bună ziua, aţi băut?

– Da,…dimineaţă….mi-am măritat fiica…..şi cum mie nu-mi place să merg la biserică, am fost la un bar si am tras câteva beri….apoi în timpul petrecerii am băut o sticlă de vin…. iar după-amiază am golit o sticlă de whisky, explică tipul din maşină printre sughiţuri.

Poliţistul, enervat, îi spune tipului: -Înțelegeți că eu sunt polițist și că eu fac un control de alcoolemie??

La care tipul îi răspunde calm politisţului: -Dumneata înțelegi…că mașina asta este englezească…..si că şoferul este soţia mea, în partea dreaptă a maşinii ???

———————————————————————————————————–

Ce faci, din punct de vedere legal, dacă mergi noaptea pe un drum împădurit pe o parte și pe alta, și vezi un spânzurat în copac?
Te dai jos și-ți reglezi farurile, că-ți bat prea sus.

————————————————————————————————————

Sunt în bermude.
Sunt în Bermude.
O majusculă înseamnă o diferență de vreo 10 mii de euro…

————————————————————————————————————

Leave a Reply

Valeriu Nicolae

This WordPress.com site is the cat’s pajamas

Veteres Milites

Reconstituire Istorică

Hide&Seek

the good things in life

Arheologie Radio-Tv

Istoria programelor radio-tv din România. Şi alte delicatese culturale. Dacă doriți să revedeți...

Johnny Shumate

Illustration

Ovidiupecican's Blog

imago mundi & speculum historiale

Tartor Ocular

...citește și dă mai departe...

Tipărituri vechi

românești sau despre români

Vinul din Cluj

Cuvinte despre vinuri incercate, degustari si evenimente, calatorii si retete

Velico Dacus

...citește și dă mai departe...

Romania lu' Omarlupino

despre Romania lu' Omarlupino

Cosmin Giurgiu

Photography by Phantom

