…economia la romani si alte alea…

Ion şi Maria sunt tineri căsătoriţi. Într-o seară, vine Ion acasă obosit, flămând. Deschide uşa de la frigider, o trânteşte, se duce şi o ia pe Maria la bătaie, apoi se culcă. În acest timp, Maria se gândea:

– Mă, poate i-o fi fost foame şi lui!

A doua zi, pleacă Ion la serviciu. Maria se apucă să gătească sarmale, pilaf, piure. Când vine Ion acasă, deschide uşa de la frigider, o trânteşte şi o ia la bătaie iar pe Maria. Se gândeşte Maria:

– Hmmm, poate voia vreo băutură.

Pleacă Ion a treia zi la serviciu. Maria se duce la magazin şi ia whisky, cognac, palincă, bere, ţuică. Când vine Ion seara acasă, deschide uşa de la frigider, o trânteşte şi o ia la bătaie pe Maria. Ea, cu un picior fracturat, stătea să se gândească:

– Mă, poate vrea o prăjitură!

Pleacă Ion la serviciu. Maria se apucă să facă torturi, prăjituri, plăcinte. Când vine Ion acasă, deschide uşa de la frigider şi o trânteşte pe Maria. Ion:

– Făăă! De câte ori ţi-am spus să stingi becul de la frigider, să facem economie?!

————————————————————————————————————

Doi homosexuali se duc la Mall. La un moment dat, unul dintre ei are nevoie de toaletă, intră, iar celălalt rămâne afară să-l aștepte. După 20 de minute, cel din toaletă iese afară teribil de supărat.

– Ce-ai pățit ? îl întreabă celălalt.

– Păi, mă ușuram și eu ca omul, și lângă mine îl văd pe unul cu o minunăție de sculă… Lungă, groasă… Băi, superbă, ce mai… Așa că l-am întrebat dacă n-ar putea să mi-o bage și mie o dată…

– Și ?

– Tipul îmi spune că tariful e 20 de euro centimetrul, adică mi-o bagă de cât am bani. M-am căutat prin portofel și am găsit vreo 100 de euro. I-am plătit, mi-am dat blugii jos și mi-a înfipt-o doar 5 centimetri.

– Și atunci, de ce ești așa supărat?

– Păi, când eram noi mai ocupați, intră un dobitoc, îl lovește cu ușa și mă umple de datorii, domnul…

————————————————————————————————————

Mergeam cu mașina și am observat flash-ul camerei de filmat. Am înțeles că am fost înregistrat pentru depășirea vitezei, deși știam că nu am depășit-o. Pentru a mă convinge, am înconjurat un cartier și iarăși am trecut pe acolo, cu 20 de km mai încet decât limita prevăzută, dar camera iarăși m-a înregistrat. Părându-mi-se amuzant, am mai trecut așa de încă trei ori pe acolo, de fiecare dată filmând cu mobilul bordul mașinii, pentru a avea proba indubitabilă a faptului că este defectă camera rutieră de înregistrare și deja mă gândeam că, imediat ce îmi vine amenda, îi dau în judecată.

După două săptămâni, prin poștă primesc cinci chitanțe de amendă pentru că am mers fără să am centura de siguranță pusă.

———————————————————————————————————–

Descoperire ştiinţifică! Românii bolnavi se trag din români sănătoşi care au mers la un control medical!

———————————————————————————————————–

De ce plîng țiganii la sfîrșitul filmului Titanic ?
Li se rupe sufletul de tot fierul ăla pierdut!

————————————————————————————————————

Un polițist ajunge la locul unui accident unde o mașină a ieșit de pe autostradă, a omorât mai multe animale și a dărâmat un hambar.
Îl ia deoparte pe Georgică, care abia se mai ținea pe picioare și se sprijinea de nevastă-sa și îl întreabă:
– Fii sincer, cât ai băut?
– Am băut zece beri și patru sticle de vin. Sunt beat, ce mai… zice Georgică.
– Știu că ești beat! zice polițistul nervos, dar ăsta nu e un motiv ca să o lași pe nevastă-ta să conducă!

————————————————————————————————————

Leave a Reply

Valeriu Nicolae

This WordPress.com site is the cat’s pajamas

Veteres Milites

Reconstituire Istorică

Hide&Seek

the good things in life

Arheologie Radio-Tv

Istoria programelor radio-tv din România. Şi alte delicatese culturale. Dacă doriți să revedeți...

Johnny Shumate

Illustration

Ovidiupecican's Blog

imago mundi & speculum historiale

Tartor Ocular

...citește și dă mai departe...

Tipărituri vechi

românești sau despre români

Vinul din Cluj

Cuvinte despre vinuri incercate, degustari si evenimente, calatorii si retete

Velico Dacus

...citește și dă mai departe...

Romania lu' Omarlupino

despre Romania lu' Omarlupino

Cosmin Giurgiu

Photography by Phantom

