Definitia singuratatii, si alte chestii utile…

Se duce un om la un magazin zoo și zice:
– Aveți vreun animal vorbitor?
Vânzătorul:
– Da, avem, poftim o omidă vorbitoare! Cumpără omul omida, o aduce acasă și o pune într-o cutiuță, pe urmă îi spune:
– Mergi la plimbare?
Ea tace.
El strigă mai tare:
– Mergi la plimbare? Iarăși tace. Omul, enervat la maxim, strigă din toate puterile:
– Mergi la plimbare ?
Omida:
– Nu striga, bre, nu vezi că mă încalț?!

————————————————————————————————————

Soția își așteaptă soțul acasă să îi zică că vrea să se despartă de el. Intră soțul pe ușă și zice bucuros:
-Iubito, am o veste bună pentru tine.
-Eu am o veste rea. Dar te las pe tine să zici primul.
-Vestea bună e că am câștigat la loterie 1.000.000 de dolari…acuma
care e vestea rea?
La care soția:
-S-au ars sarmalele…

———————————————————————————————————–

-Cât costă pisica asta? întreabă un domn la un magazin de animale.
-150 de lei.
-Ieri costa numai o sută de lei!
-Da, dar azi dimineaţă ea a mâncat canarul.

——————————————————————————————————-

-Cum se numeşte femeia lăsată gravidă de şef?
-BOSUMFLATĂ….

——————————————————————————————————–

Prima formă de credit din lume a fost inventată în România:

“Trece-mă pe caiet!”

————————————————————————————————————

Ce este singurătatea?
Singurătatea e atunci când nu ai cu cine vorbi după orgasm.

———————————————————————————————————–

I: De ce s-au dus spermatozoizii la popă să se spovedească?
R: Pentru că au apucat-o pe căi greșite.

———————————————————————————————————–

Dacă mai aveam câteva dubii în privința faptului că nu sunt bun bucătar, acestea mi-au fost spulberate la masa de Paște: mielul era atât de crud, încât un cioban a încercat să-l fută…

————————————————————————————————————

Un gay către altul:
– Mi-am făcut schimbare de sex. Începând de azi sunt femeia ta!
– Ok! Treci la cratiță!!

———————————————————————————————————–

Căsătoria – singurul joc de noroc binecuvântat de biserică!

———————————————————————————————————-

Femeia este ca un fotbalist. Stă întinsă și geme, iar tu te gândești dacă simulează sau nu.

————————————————————————————————————

Cică un evreu se duce la rabin să-i ceară sfatul, spunându-i nu doar că sunt prea multe guri de hrănit în casă, dar nici spaţiul nu ajunge.

“Câine ai?”

“Am.”

“Du-l în casă!”

După câteva zile: “Rabi, e şi mai rău!”

“Găini ai?”

“Am.”

“Du-le în casă!”

După alte zile: “Rabi, devine insuportabil!”

“Capră ai?”

“Da.”

“Du-o și pe ea!”

Apoi: “Rabi, nu se mai poate!”

“Scoate câinele şi vino să-mi spui cum e.”

“Parcă e ceva mai bine, dar tot e rău”

“Scoate găinile!”

“Le-am scos, dar încă…”

“Scoate capra!”

“Rabi, eşti un om înţelept! Dacă nu erai, nu ştiu cum m-aş fi descurcat!”…

Leave a Reply

Valeriu Nicolae

This WordPress.com site is the cat’s pajamas

Veteres Milites

Reconstituire Istorică

Hide&Seek

the good things in life

Arheologie Tv

Istoria programelor radio-tv din România. Şi alte delicatese culturale. Dacă doriți să revedeți...

Johnny Shumate

Illustration

Ovidiupecican's Blog

imago mundi & speculum historiale

Tartor Ocular

...citește și dă mai departe...

Tipărituri vechi

românești sau despre români

Vinul din Cluj

Cuvinte despre vinuri incercate, degustari si evenimente, calatorii si retete

Velico Dacus

...citește și dă mai departe...

Romania lu' Omarlupino

despre Romania lu' Omarlupino

Cosmin Giurgiu

Photography by Phantom

