…duhuri, diferenta intre fundul femeilor si cel al barbatilor etc etc etc

Un ţăran venea odată cu un car plin de saci. Caii erau slabi şi foarte obosiţi. La barieră este oprit.
– Ce-ai în saci, bre?, întreabă vameşul.
Ţăranul se pleacă la urechea funcţionarului vamal şi-i spuse o vorbă la ureche.
– N-am înţeles, spune mai tare, omule!, se răsteşte vameşul.
Ţăranul spuse a doua oară vorba, dar funcţionarul tot nu înţelese.
– Am ovăz, dom’le!, zise ţăranul, dar tot foarte încet.
– Ei, şi apoi de ce nu vorbeşti mai tare?
– Ca să nu mă audă caii!!!

————————————————————————————————————

Iubitule, spune-mi ceva frumos!
– Ești soarele meu!
– Bine, dar acum e noapte. Nu se potrivește.
– Bine: bezna mea absolută!

———————————————————————————————————–

Într-un magazin intră un negru cu un papagal imens, viu colorat, pe umăr. Vânzătoarea exclamă uimită:
– Vai, ce frumos este! De unde îl ai?
– Din Africa, răspunde repede papagalul.

———————————————————————————————————–

Timp de un an, i-am trimis peste 500 de scrisori de amor…

Și ea?

S-a îndrăgostit de poștaș!

———————————————————————————————————–

– Tu unde te-ai născut?
– La spital.
– Dar ce ai avut?

———————————————————————————————————–

Cum se numește știintific curul bãrbaților?
– Anus.
– Dar curul femeilor?
– Bonus.

————————————————————————————————————

– Cum vine un copil pe lume?
– Îl aduce barza pânã la usã, dupã care îl pune jos și-i zice:
“Du-te-n pizda mã-tii!”

———————————————————————————————————-

În fiecare din noi doarme un geniu. Și cu fiecare zi tot mai adânc și mai adânc.

———————————————————————————————————–

Viața e tristă, în schimb salariul e hazliu.

———————————————————————————————————-

În zilele noastre, pietonii sunt de două categorii: rapizi și accidentați.

———————————————————————————————————

Un vânător vine în vizită la un alt vânător. La intrare vede o blană nouă de urs polar pe jos. Surprinzător, nu avea nicio gaură de glonţ.
– Este al tău trofeul?
– Da!
– Câte gloanţe ai tras?
– 10.
– Şi de câte ori l-ai nimerit?
– Niciodată.
– Şi ursul?
– A murit de râs…

——————————————————————————————————–

Un cuplu proaspăt căsătorit era pe terenul de golf. La un moment dat, el loveşte puternic mingea cu crosa care ajunge fix în geamul unei case din apropiere, care se sparge. Amândoi, speriaţi, se îndreaptă spre casă. Intră timizi şi, spre surprinderea lor, stătea un bărbat cu un turban pe cap, lângă o vază spartă. Bărbatul, speriat:
– Domnule, vă rog să mă scuzaţi, o să vă plătim pagubele.
– Stai liniştit, eu sunt un duh şi timp de 2.000 de ani am fost închis în această vază. Pentru că m-ai eliberat îţi voi îndeplini două dorinţe, dar vreau să-mi îndeplineşti şi tu mie una. De acord?
– Sigur că da!
– Să auzim dorinţele.
– Păăăi, aş vrea să ajung patronul unei firme cu cifră de afaceri de 33653765476 $ şi profit de 643653466 $ pe an.
– Ok, se rezolvă, de mâine. A doua dorinţă?
– Aş dori să locuiesc împreună cu soţia mea într-un palat!
– Se rezolvă, de mâine locuiţi în palat.
– Şi acum vine şi dorinţa mea. Având în vedere că de 2.000 de ani am fost închis, aş dori să fac o partidă de sex cu soţia ta cea sexy.
Soţul, gândindu-se la dorinţele îndeplinite de duh, este de acord şi pleacă iar pe terenul de golf. Dupa un sex sălbatic, duhul o întreabă pe femeie:
– Auzi, dar câţi ani are soţul tău?
– 31.
– Păi şi la 31 de ani, mai crede în duhuri?

Leave a Reply

Valeriu Nicolae

This WordPress.com site is the cat’s pajamas

Veteres Milites

Reconstituire Istorică

Hide&Seek

the good things in life

Arheologie Tv

Istoria programelor radio-tv din România. Şi alte delicatese culturale. Dacă doriți să revedeți...

Johnny Shumate

Illustration

Ovidiupecican's Blog

imago mundi & speculum historiale

Tartor Ocular

...citește și dă mai departe...

Tipărituri vechi

românești sau despre români

Vinul din Cluj

Cuvinte despre vinuri incercate, degustari si evenimente, calatorii si retete

Velico Dacus

...citește și dă mai departe...

Romania lu' Omarlupino

despre Romania lu' Omarlupino

Cosmin Giurgiu

Photography by Phantom

