…asemanarea intre blonde si broaste, si alte explicatii geniale…

El (la telefon ):
– Iubito, eram pe DN 1 în drum spre Carmen, când am avut explozie la cauciucul stânga față. Mașina a derapat și s-a rostogolit. Noroc că m-am oprit într-un copac, altfel nu mai eram în viață. Am reușit să ies din mașină cu două secunde înainte să cadă în prăpastie. Acum sunt la spital. Am fractură la mâna stângă, piciorul drept amputat, trei coaste rupte, traumatisme cerebrale și contuzii severe.
Ea:
– Cine naiba e Carmen, idiotule ?!

———————————————————————————————————-

Două vaci stăteau într-un copac şi croşetau apă, folosind 2 cărămizi. La un moment dat, una dintre ele o întreabă pe cealaltă:
– Cît e ceasul, mă ?
Cealaltă scoate termometrul din căciulă şi zice:
– Joi.
Morala: Nu îndoiţi sticle de Pepsi !

———————————————————————————————————

Uşa se deschide brusc şi băiatul intră în casă:
– Bună ziua, tată !
Tatăl, fără să-şi ia ochii de la monitor:
– Pe unde ai umblat ?
– Am fost in armată!

——————————————————————————————————–

– Ce au în comun o blondă și o broască?
– Amândouă se tem de barză…

———————————————————————————————————

– Imaginează-ți ce ghinion am, spune unul. Vin acasă de pe litoral, o gagică beton îmi face cu mâna. Opresc și o iau în mașină. Excelent! Din vorbă în vorbă observ că fata este foarte disponibilă. O invit la București la cină. Vine. Mâncăm și bem, îi cumpăr flori…după care o întreb dacă nu urcă la mine. Și știi ce mi-a răspuns?
– Nu.
– Cum ai ghicit?

————————————————————————————————————

Ion și Gheorghe merg cu trenul. La un moment dat, în compartiment vine o domnișoară care se așează și, după cîteva minute vîră mîna în sacoșă și scoate o banană. Ion și Gheorghe fac niște ochi cît cepele.
– De ce vă uitați așa ? întreabă domnișoara. N-ați mai văzut așa ceva?
– Apoi, domnișoară, așa ceva da, da’ nu așa de galben!
– Banană se numește!
– Și-i bună?
– Bună. Ia gustați…
Și gagica întinde fiecăruia o banană.
– Și ce facem cu ea?
– Păi desfaceți coaja… și începe să curețe banana. Ion și Gheorghe, și ei… Gagica mușcă din banană. Ion la fel, și, în acel moment, trenul intră în tunel, la care Ion țipă:
– Mă, Gheorghe, nu mușca, că orbești!

————————————————————————————————————-

– De ce are fratele tău fața așa de umflată ?
– A mâncat Nutella !
– E alergic la alune ?
– Nu, nu e alergic, dar era Nutella MEA !!!!

————————————————————————————————————-

Când era mic, Chuck Norris a primit cadou un joc Lego.
Și uite așa, a luat naștere Piramida lui Keops.

————————————————————————————————————-

De ce cîntă cocoșii așa devreme dimineața?

Ca să se facă și ei auziți. Mai tîrziu nu pot, se trezesc găinile…

————————————————————————————————————-

– Fiica mea, când ţi-am spus să vii acasă ca şi Cenuşăreasa, m-am gândit că vei veni la ora 24:00, şi nu că vei veni cu un singur pantof şi fără rochie!

 

Leave a Reply

Valeriu Nicolae

This WordPress.com site is the cat’s pajamas

Veteres Milites

Reconstituire Istorică

Hide&Seek

the good things in life

Arheologie Tv

Istoria programelor radio-tv din România. Şi alte delicatese culturale. Dacă doriți să revedeți...

Johnny Shumate

Illustration

Ovidiupecican's Blog

imago mundi & speculum historiale

Tartor Ocular

...citește și dă mai departe...

Tipărituri vechi

românești sau despre români

Vinul din Cluj

Cuvinte despre vinuri incercate, degustari si evenimente, calatorii si retete

Velico Dacus

...citește și dă mai departe...

Romania lu' Omarlupino

despre Romania lu' Omarlupino

Cosmin Giurgiu

Photography by Phantom

