Asemănarea dintre femei și găini, sexul la sportivi, și alte chestii la fel de romantice…

Două sex-staruri se pregătesc să meargă la o petrecere.
– Ai uitat să-ți iei chiloțeii – spune una.
– Ce,-s tâmpită? Tu când mergi la un concert îți pui vată-n urechi?

————————————————————————————————————

Cum se poate spăla spuma poliuretanică de pe mâini? Să-mi bag picioarele!!! Acum și de pe tastatură!

———————————————————————————————————–

Femeia este ca o găină – oricât de fudulă ar fi, tot se așează pe ouă…

———————————————————————————————————–

– Iubitule, simt că am 1000 de fluturi în stomac !
– Iubito, ţi-am spus să nu mănânci merele, că au viermi !

———————————————————————————————————

– Iubitule, ştii ce s-a întâmplat azi? A căzut pendula şi era gata s-o lovească pe mama în cap.
– Ah, nenorocitul ăsta de ceas mereu rămâne în urmă.

———————————————————————————————————

– Vasile, de unde ai vânătăile astea pe față? Iar te-ai bătut la cârciumă?

– Nu, de la tuse mi să trage…

– Cum, de la tuse?

– Simplu, m-a apucat tusea în șifonier.

———————————————————————————————————

Trei femei căsătorite cu sportivi povestesc despre mariajele lor:
– Sunt căsătorită cu un fotbalist, spune prima. În fiecare noapte avem câte un meci, două reprize a câte 45 de minute, apoi de multe ori urmează prelungiri…
– Eu sunt căsătorită cu un hocheist, spune a doua. În fiecare noapte 4 reprize a câte 20 de minute…
– Eee, eu sunt căsătorita cu un alergător viteză, se laudă a treia! Avem chiar şi un record de 10 minute.

————————————————————————————————————-

O blondă la spital, după un accident cu mașina .

Medicul: – Doamnă, ați avut un noroc extraordinar, pot spune că v-ați născut din nou .

– Domnule doctor, vorbiți serios ?

– Da, doamnă, foarte serios .

– Vai, vă mulțumesc, pot da un telefon ?

– Desigur …Ia blonda telefonul și îl sună pe soțul ei.

– Iubitule, am o veste extraordinară, sunt din nou virgină !!!

————————————————————————————————————

Doi militari la antrenament :

– De ce ai venit în armată ? îl întreabă unul dintre ei pe celălalt.

– Pentru că sunt celibatar și îmi place războiul… Și tu?

– Eu, pentru că sunt căsătorit și îmi place pacea.

———————————————————————————————————–

El: – Când te țin așa de strâns în brațe, am impresia că sunt în paradis! Dar tu?
Ea: – Eu am impresia că sunt în tramvai la ora prânzului…

———————————————————————————————————–

În cabinetul medicului intră un tip. Se împiedică de prag, cade, își rupe mâna, se lovește cu capul de muchia unui scaun, își sparge nasul și doi dinți, după care, abia ridicându-se, se apropie de masă:
– Doctore, eu de fapt intrasem să întreb dacă lucrați și sâmbăta.

———————————————————————————————————

Și bărbatul căsătorit poate fi fericit, totul e să nu afle soția !

———————————————————————————————————

Nu faceți aceeași greșeală de două ori, sunt atât de multe greșeli noi de făcut!

———————————————————————————————————-

Leave a Reply

Valeriu Nicolae

This WordPress.com site is the cat’s pajamas

Veteres Milites

Reconstituire Istorică

Hide&Seek

the good things in life

Arheologie Tv

Istoria programelor radio-tv din România. Şi alte delicatese culturale. Dacă doriți să revedeți...

Johnny Shumate

Illustration

Ovidiupecican's Blog

imago mundi & speculum historiale

Tartor Ocular

...citește și dă mai departe...

Tipărituri vechi

românești sau despre români

Vinul din Cluj

Cuvinte despre vinuri incercate, degustari si evenimente, calatorii si retete

Velico Dacus

...citește și dă mai departe...

Romania lu' Omarlupino

despre Romania lu' Omarlupino

Cosmin Giurgiu

Photography by Phantom

