De ce nu zimbeste vaca, si alte chestii geniale…

Soţul se uită atent la soţia sa şi-i zice:
 – Rochia ta nouă este prea îndrăzneaţă. Se vede totul prin ea.
 – Ei, şi? O femeie cinstită nu are nimic de ascuns…
———————————————————————————————-
 El:
 – Când te ţin asa de strâns în braţe, am impresia că sunt în paradis! Dar tu?
 Ea:
 – Eu am impresia că sunt în tramvai la ora prânzului…
———————————————————————————————–
Iubitule, spune-mi ceva frumos!
 – Eşti soarele meu!
 – Bine, dar acum e noapte. Nu se potriveşte.
 – Bine, bezna mea!
———————————————————————————————–
Aici radio Phenian! Bună dimineaţa, tovarăşi!
Este ora 6, tovarăşul Kim se trezeşte…Să ne trezim şi noi!
Este ora 6:15, tovarăşul Kim se înviorează…Să ne înviorăm şi noi!
Este ora 6:30, tovarăşul Kim se spală…Să ne spălăm şi noi!
Este ora 6:45, tovarăşul Kim mănâncă. Să-i urăm poftă bună!
———————————————————————————————-
Poliţia rutieră, la locul accidentului, explică într-un interviu TV despre importanţa purtării centurii de siguranţă:
– Uitaţi-vă la acest om care nu a purtat centura: capul rupt, intestinele pe parbriz, ochii în pom, fără mâini.
În schimb, uitaţi-vă şi la cel care a purtat centura: parcă-i viu!
———————————————————————————————–
 Un ziarist face o vizită la o stână, unde ciobanul e tocmai cu oile la păscut.
 – Ce faci, bace?
 – Uite, aice cu turma…
 – Pot să vorbesc cu câinele tău?

– Câinele nu vorbeşte !
 Ziaristul se apleacă la câine:
 – Ce mai faci, Azor?
 – Mulţam, bine. (ciobanul rămâne cu gura căscată)
– Ciobanul te îngrijeşte bine?
– Nu mă plâng. Îmi dă mâncare bună, nu mă bate şi, din când în când ne
mai şi jucăm. Ciobanul stă stupefiat.
– Bace! Pot să vorbesc cu măgarul tău?
– Măgarul nu vorbeşte…
Ziaristul se apropie de măgar:
– Ce mai faci, măgare?

– Nu mă plâng. (Ciobanul intră în stare de şoc)
– Ciobanul se comportă bine cu tine?
– Da. Îmi dă fân, abrac, iar dacă e vreme rea, mă bagă în şură…
Ciobanul cade pe spate.

 – Bace! Pot să vorbesc cu oaia aia de lângă tine?
– Apăi bagaboanta aia minte de îngheaţă apele!!!
———————————————————————————————–
Un popă intră într-un restaurant, se aşează la masă, cheamă ospătarul şi-l întreabă:
 – Fiule, balenă aveţi?
 – Nu, părinte!
 – Caşalot aveţi?
 – Nu, părinte!
 – Rechin aveţi?
 – Nu, părinte!
 – Atunci bagă-mi o portie mare de costiţă de porc afumată, că Dumnezeu mi-e martor că am vrut sa mănânc peşte!…

———————————————————————————————–
La şcoală, profesoara de zoologie întreabă:
– De ce credeţi voi, copii, ca vaca nu poate să zâmbească?
Georgică:
– Eu cred că vaca nu poate să zâmbească pt. că are buzele groase şi botul prea ascuţit ş.a.m.d.
Profesoara:
– Da, este interesant punctul tău de vedere.
Vasilică:
– Eu cred că vaca nu poate să zâmbească, pt. că oasele maxilarului se prelungesc până la coarne şi se ating de mandibulă ş.a.m.d.
Profesoara:
– Da, foarte interesant.
Bulă:
– Vaca nu poate să zâmbească pentru că are nişte probleme personale.
Profesoara:
– Da, interesant şi acest răspuns, dar totuşi, ce probleme personale poate avea o vacă?
Bulă:
– Păi, dacă pe dumneavoastră v-ar trage cineva de ţîţe de două ori pe zi, şi v-ar duce la taur o dată pe an, v-ar mai arde de zâmbit?

———————————————————————————————–

Leave a Reply

Valeriu Nicolae

This WordPress.com site is the cat’s pajamas

Veteres Milites

Reconstituire Istorică

Hide&Seek

the good things in life

Arheologie Tv

Istoria programelor radio-tv din România. Şi alte delicatese culturale. Dacă doriți să revedeți...

Johnny Shumate

Illustration

Ovidiupecican's Blog

imago mundi & speculum historiale

Tartor Ocular

...citește și dă mai departe...

Tipărituri vechi

românești sau despre români

Vinul din Cluj

Cuvinte despre vinuri incercate, degustari si evenimente, calatorii si retete

Velico Dacus

...citește și dă mai departe...

Romania lu' Omarlupino

despre Romania lu' Omarlupino

Cosmin Giurgiu

Photography by Phantom

