Tipuri de casatorii, si alte traznai…

Apel de dimineață în curte la Jilava.

Directorul închisorii le spune deținuților:

– Curățenie generală… până mâine, celulele trebuie să fie lună și bec! Vine premierul și ministrul de interne. De ce râzi, Gigi?

– În sfârșit i-au prins și pe ăștia!

————————————————————————————————————

În timpul slujbei, vine un frate în fugă și anunță în gura mare:

– Am două vești, una bună și alta proastă: Azi am vorbit cu Dumnezeu la telefon… Deci, Dumnezeu există ! Vestea proastă este că a sunat de la Mecca !

————————————————————————————————————

În armată, comandantul:

– Cei căsătoriţi în stînga, cei necăsătoriţi în dreapta!

– Şi homosexualii? întreabă un soldat.

– Încolonaţi în spatele meu, răspunde comandantul.

———————————————————————————————————–

În timp ce mama lui probează noua haină de blană, fiul o priveşte reprobator:

– Nu-ţi este deloc milă. Nu te gândeşti la cât a suferit bietul animal ca să poţi purta tu blana asta?

Mama îi aruncă o privire furioasă:

– Cum poţi vorbi astfel despre tatăl tău?

———————————————————————————————————–

Cum de ţi-ai făcut maşina zob?

– Am lovit un cetăţean.

– Şi numai dintr-atâta ai boţit-o aşa rău?

– Păi, cetăţeanul respectiv se afla într-un autobuz.

———————————————————————————————————-

Cînd am să ies la pensie, am să mă aşez într-un balansoar şi zile de-a rîndul am să stau nemişcat.

– Şi după aceea?

– După aceea am să încep să mă leagăn.

————————————————————————————————————

La ora de desen, un copil desena un îngeraş. Profesorul:

– Ce desenezi acolo?

– Un îngeraş!

– Cu trei aripi? Unde ai mai văzut îngeraş cu trei aripi?

– Dar dv. cu două aripi unde aţi văzut?

————————————————————————————————————

Dragă, unde e ceaiul?

Voi, bărbații, nu va descurcați cu nimic! Ceaiul e în sertarul cu medicamente, într-o cutie de cacao, pe care scrie sare!

————————————————————————————————————

Fetița mea, vrei să le arătăm tuturor cum știm noi toate lunile anului?

– Da!

– Hai! Ia…?

– Nuarie!

– Fe…?

– Bruarie!

– Hai, acum singurică!

– Tie, Prilie, Ai, Nie, Lie, Gust, Tembrie, Tombrie, Iembrie, Cembrie!

————————————————————————————————————

N-am înțeles de ce doctorul mi-a prescris LSD pentru constipație.

Abia după ce am văzut un dragon și m-am căcat pe mine, mi-am dat seama…

————————————————————————————————————

Vine șeful la mine astăzi cu o falcă-n cer și una-n pământ și zbiară:

– Am auzit că ai poze indecente pe iPhone cu fiica mea!…E adevărat?

– Da, însă nu e ceea ce crezi…i-am răspuns.

– Nu? Dar atunci ce e?

– E un Samsung Galaxy.

————————————————————————————————————

Instrucţiunile de pe spray-ul insecticid: “Atenţie, nu pulverizaţi în zona ochilor!”

Mai dă-l încolo de gândac, eu îl dau cu spray peste tot!

————————————————————————————————————

-Cum se cheamă să ai mai multe soții?

-Poligamie.

-Dar două?

-Bigamie.

-Și dacă ai o singură soție, ce e?

-Monotonie…

 

Leave a Reply

Valeriu Nicolae

This WordPress.com site is the cat’s pajamas

Veteres Milites

Reconstituire Istorică

Hide&Seek

the good things in life

Arheologie Radio-Tv

Istoria programelor radio-tv din România. Şi alte delicatese culturale. Dacă doriți să revedeți...

Johnny Shumate

Illustration

Ovidiupecican's Blog

imago mundi & speculum historiale

Tartor Ocular

...citește și dă mai departe...

Tipărituri vechi

românești sau despre români

Vinul din Cluj

Cuvinte despre vinuri incercate, degustari si evenimente, calatorii si retete

Velico Dacus

...citește și dă mai departe...

Romania lu' Omarlupino

despre Romania lu' Omarlupino

Cosmin Giurgiu

Photography by Phantom

