Definitia viselor si alte chestii la fel de stiintifice…

Un tip se duce într-o seară la amantă și adoarme. Când se trezește, își dă seama că era 3 dimineața.
– Nevastă-mea o să mă omoare. Dă-mi repede niște pudră de talc !
Ia pudra de talc și își dă pe mîini. Ajuns acasă, își găsește soția așteptîndu-l furioasă:
– Unde ai fost pînă la ora asta ?
– La o femeie.
– Arată mîinile ! zise soția, și el îi arătă mîinile pline de pudră de talc.
– Mincinos nenorocit, iar ai fost la bowling !

————————————————————————————————————

Un tip se plimbă cu fiul său pe stradă. La un moment dat, băiatul salută un trecător. Tatăl îl întreabă:
– De unde-l cunoști ?
– E un ecologist. De câte ori mergi tu în delegație, vine la noi și o întreabă pe mama: “E curat aerul pe aici ?”

————————————————————————————————————

De ce e atît de agitat tipul de la masa aceea?
– I-a dispărut portofelul.
– De unde ştii?
– E la mine.

————————————————————————————————————-

Chelner, vreau să-mi comanzi un muşchi de viţel în sînge. Să fie foarte proaspăt, partea de la mijloc să fie roșie bine şi să nu aibă nici un fel de grăsime.
– N-aţi precizat ce grupă sangvină preferaţi…

————————————————————————————————————-

Recunoşti că ai rupt mîna reclamantului? întreabă judecătorul.
– Recunosc, dar nu sînt vinovat, pentru că el a ridicat întîi mîna.
– Şi tu ce-ai facut?
– Eu am vrut să-i sparg capul, nu să-i rup mîna.

————————————————————————————————————

Două ţigănci stau de vorbă.
– Hauz’, fă ? Tu eşti virgină ?
– Hâncă nu !

————————————————————————————————————

Planurile care nu corespund posibilităţilor tale financiare, intelectuale şi fizice se numesc vise.

————————————————————————————————————

Mergea un tip cu maşina pe o şosea şi la un moment dat intră într-o porţiune fără asfalt, plină cu noroi moale şi i se înfundă maşina… La cîteva minute, apare un ţăran cu doi boi după el…
– Fiule, te-am prins… îmi dai 50 de para şi ţi-am scos Mertz-ul de aici!
– Gata, frate.
Mă rog, leagă ţăranu’ boii, îi scoate maşina şi spune mulţumit:
– Apăi, tată, asta e a 10 maşină pe care o scot din noroi azi!
– Păi, bine, tataie, şi de muncit pămîntul cînd îl munceşti? Noaptea?
– Nu, dragă, noaptea pun apă aici, în groapă!

————————————————————————————————————

Un polițist oprește un șofer pentru depășirea vitezei:

– Știi, am avut eu presimțirea că voi da o amendă, de-aia te-am și așteptat aici toată ziua.

– Păi am venit cât de repede am putut!

————————————————————————————————————-

– Doctore, urinez sânge !
– Chiar nu e nevoie să mă trezeşti la 4 dimineaţa pentru glume, Dracula !

————————————————————————————————————

– Nu aveţi de ce vă teme, spune psihiatrul. Nevroza soţiei dumneavoastră nu este periculoasa. Poate să trăiască cu ea până la o sută de ani! 
– Tocmai de asta mi-e frică!

————————————————————————————————————

Discuţie într-un restaurant: 
– Ospătar, grătarul meu miroase a ţuică! 
Ospătarul se dă doi paşi în spate şi întreabă: 
– Dar acum?

———————————————————————————————————–

Un tip se duce la doctor să afle ce e în neregulă cu el, neavând succes la femei. 
– Problema dumneavoastră este că sunteţi gras, îi spuse doctorul. 
– Aş vrea şi o a doua opinie, spuse tipul. 
– Bine, sunteţi şi urât, îi răspunse doctorul.

———————————————————————————————————–

 

Leave a Reply

Valeriu Nicolae

This WordPress.com site is the cat’s pajamas

Veteres Milites

Reconstituire Istorică

Hide&Seek

the good things in life

Arheologie Tv

Istoria programelor radio-tv din România. Şi alte delicatese culturale. Dacă doriți să revedeți...

Johnny Shumate

Illustration

Ovidiupecican's Blog

imago mundi & speculum historiale

Tartor Ocular

...citește și dă mai departe...

Tipărituri vechi

românești sau despre români

Vinul din Cluj

Cuvinte despre vinuri incercate, degustari si evenimente, calatorii si retete

Velico Dacus

...citește și dă mai departe...

Romania lu' Omarlupino

despre Romania lu' Omarlupino

Cosmin Giurgiu

Photography by Phantom

