…cu Tico la drum, si alte povesti cu tilc…

16.11.2014, ora 21, Ponta își sună soția:

– Daciana, dragostea mea, la noapte te vei culca cu noul președinte al României!

– Bine, dar cum facem? Mă duci tu la Sibiu sau vine Johannis la noi?

————————————————————————————————————

Interviu la angajare, Bulă se prezintă foarte interesat:

– Caut de lucru!

– Aveţi experienţă?

– Da!…Am trei ani şi ceva de când tot caut!

————————————————————————————————————

Ţiganu’ către cumătru’-său:

– Să vezi, mîncaţi-aş, nevastă-mea a cumpărat o perie de WC.

– Şi cum e?

– Merge, dar ziarul era mai bun…

———————————————————————————————————-

Dacă oameni necunoscuți te invită la vânătoare, întreabă mai întâi care va fi rolul tău!

———————————————————————————————————-

Merge Bulă cu tatăl său la plimbare într-un Tico. La un moment dat, întreabă Bulă:

– Tată, tată, chestia aia din dreapta este Marele Zid Chinezesc?

– Nu, mă, Bulă, aia este bordura.

———————————————————————————————————

– Cum ai ajuns să te angajezi la circ pe postul de Omul-ghiulea?

– Patronul mi-a spus că are nevoie de un om de calibrul meu.

——————————————————————————————————–

Meșterul Manole, cocoțat pe schele, spoia tavanul mănăstirii. Rămâne fără var în găleată. Ca să nu se dea jos de pe schele, strigă la unul dintre cei nouă meșteri mari, calfe și zidari:

– Macheee ! Var !

Mache, rezemat de zidul mănăstirii, la umbră, răspunde:

– Mache love, not var…

————————————————————————————————————

Căsătoria:

În primul an, bărbatul vorbește și femeia ascultă.

În al doilea an, femeia vorbește și bărbatul e cel care ascultă.

Începînd cu al treilea an, vorbesc amîndoi și vecinii ascultă.

———————————————————————————————————–

Cascadorul către actor:

– Începând de azi, eu voi face în locul dumneavoastră, scenele mai periculoase.

– Perfect! Atunci du-te acasă la mine și spune-i soției că deseară vin târziu.

———————————————————————————————————–

Patru scheleți jucau poker noaptea în cimitir. La un moment dat, de sus din deal, se aude o voce cântând.

– Bă, ia du-te și vezi ce-i ! zice scheletul cel bătrân către unu‘ mai tinerel. Se ântoarce ăsta după vreo 2 minute:

– Șefu‘, e unu beat rangă.

– Păi, du-te și sperie-l, ce ne tot deranjează?! După vreo 5 minute:

– Șefu, io m-am dus, am urlat la el, am țopăit, m-am strâmbat, da‘ ăsta nimic.

– Păi, nu așa mă, du-te, așează-te lângă el și cere-i o țigară. Când îți dă țigara, cere-i și un foc. Ăsta o să-și aprindă bricheta și atunci o să-ți vadă fața. Așa se face.

Se duce scheletul, se așază lângă bețiv, îi cere o țigară, după care și un foc. Omul nostru aprinde bricheta și atunci îi vede fața. Rămâne așa pe gânduri câteva secunde, după care-i zice:

– Măi băiete, dacă nu-ți face bine, de ce nu te lași?

————————————————————————————————————

La aeroport:

– Dle, aveți o problemă cu poza din pașaport…

– Ce problemă, dle? Eu sunt primul din stânga, nu mă recunoști?!

———————————————————————————————————–

La un concurs de animale, în cadrul unei sărbători agricole, s-a afișat programul:

– ora 10.00 – prezentarea invitaților.

– ora 12.00 – prezentarea animalelor.

– ora 14.00 – masa comună.

————————————————————————————————————

O teorie imperfectă este adesea înlocuită de una care nu este neapărat adevărată, ci doar eronată într-un mod mai subtil.

 

 

Leave a Reply

Valeriu Nicolae

This WordPress.com site is the cat’s pajamas

Veteres Milites

Reconstituire Istorică

Hide&Seek

the good things in life

Arheologie Tv

Istoria programelor radio-tv din România. Şi alte delicatese culturale. Dacă doriți să revedeți...

Johnny Shumate

Illustration

Ovidiupecican's Blog

imago mundi & speculum historiale

Tartor Ocular

...citește și dă mai departe...

Tipărituri vechi

românești sau despre români

Vinul din Cluj

Cuvinte despre vinuri incercate, degustari si evenimente, calatorii si retete

Velico Dacus

...citește și dă mai departe...

Romania lu' Omarlupino

despre Romania lu' Omarlupino

Cosmin Giurgiu

Photography by Phantom

