…olteni, primul ajutor, neveste…

O blondă prinde peștișorul de aur și, fiind cam micuț, îl învârte pe toate părțile și nu știe ce să facă cu el.
Peștele nu mai rabdă :
– Hai, măi fetițo, pune-ți o dorință !
– Ce fel de dorință ?!
– Ah, cum să-ți explic…uite de exemplu, m-a prins un bătrânel, m-a rugat să-i dau 1 000 000 de Euro și eu i-am îndeplinit dorința. Tu ce vrei ?
– Adresa lui !

————————————————————————————————————-

De unde știi că o femeie are pantalonii prea strâmți ?
I se citește pe buze…

———————————————————————————————————–

De câte ori râde un oltean de un banc? 
De 3 ori: 
Când îl aude. 
Când îl spune altuia. 
Când îl înțelege.

———————————————————————————————————

Azi m-am convins din nou cât de riscant este să fumezi.
M-am dus la bucătărie să fumez, iar soţia mea făcea mâncare. M-a pus să curăţ cartofi!

———————————————————————————————————

Accident grav de circulație. Șoferii – unul rănit grav, unul rănit ușor.
La sosirea ambulanței, medicul îl vede pe șoferul rănit ușor că îl f#tea în cur pe șoferul rănit grav și zice:
– Ce faci dom’le, ești nebun?
– Nu… doar îi acord primul ajutor!
– Păi, primul ajutor se acordă prin “gură la gură”!!
– Așa am început și noi, dar ne-am înfierbântat!

———————————————————————————————————–

M-a sunat un criminal și mi-a zis:
– Am răpit-o pe soția dumneavoastră, iar acum o ținem ostatecă. 50 000 de euro, sau n-o s-o mai vedeți niciodată!
– Bine, accept și-așa, i-am răspuns. Când pot veni să-mi iau banii?

———————————————————————————————————-

Grădina Zoologică.
– Mamă, deja am ajuns la gorilă?
– Nu, fiule, asta e casierița.

———————————————————————————————————

În mijlocul apei unui lac, o femeie se îneacă. Un bărbat pe mal începe să strige după ajutor. Un pescar aflat în apropiere vine în goană şi-l întreabă ce s-a întîmplat. Bărbatul îi spune:
– Omule bun, îţi dau 100 $ numai să o salvezi pe nevastă-mea, că se îneacă!
Pescarul acceptă, se aruncă în apă şi scoate femeia teafără pe mal.
– Acum dă-mi suta de dolari, spuse pescarul.
– Păi cum să-ţi spun, am crezut că-i nevastă-mea, dar m-am înşelat, iar tu ai salvat-o pe… soacră-mea!

– Ăsta mi-e norocul, spuse pescarul scoţînd portofelul. Spune-mi cît naiba îţi datorez…

———————————————————————————————————-

Ion era pe patul de moarte, și o întreabă pe Maria :
“Apoi tu, Mărie, că amu` mor, tu m-ai înșelat pe mine ori ba?”
Maria îi răspunde gânditoare : 
“Mă, Ioane, io ți-aș zice, da’ dacă nu mori… “

———————————————————————————————————

Un băiat vorbea cu viitorul socru:
– Am venit să vă cer mâna fetei dumneavoastră.
– Hmmm, cât câştigi pe lună?
– Păi… cam o mie de lei…
– Pfffiuuuu… de banii ăştia nu cumperi nici hârtie igienică.
Mai târziu se întâlneşte cu fata:
– Hai, spune-mi, ce ţi-a zis tata?
– Că te caci cam mult…

————————————————————————————————————-

 

Leave a Reply

Valeriu Nicolae

This WordPress.com site is the cat’s pajamas

Veteres Milites

Reconstituire Istorică

Hide&Seek

the good things in life

Arheologie Tv

Istoria programelor radio-tv din România. Şi alte delicatese culturale. Dacă doriți să revedeți...

Johnny Shumate

Illustration

Ovidiupecican's Blog

imago mundi & speculum historiale

Tartor Ocular

...citește și dă mai departe...

Tipărituri vechi

românești sau despre români

Vinul din Cluj

Cuvinte despre vinuri incercate, degustari si evenimente, calatorii si retete

Velico Dacus

...citește și dă mai departe...

Romania lu' Omarlupino

despre Romania lu' Omarlupino

Cosmin Giurgiu

Photography by Phantom

