…politisti si alte alea…

Nu contează dacă ești sărac sau bogat. Contează să ai bani!

————————————————————————————————————-

Un pirat cu un picior de lemn naufragiază pe o insulă cu canibali și este capturat. Căpetenia de trib:

– Văd că te-a mai gustat cineva înaintea mea…

————————————————————————————————————-

O femeie mergea pe stradă şi observă un bătrânel care stătea pe un scaun în faţa casei.

– Mă scuzaţi, nu am putut să nu observ ce fericit arătaţi, care este secretul dv. pentru o viaţă lungă şi fericită?

– Fumez trei pachete de ţigări pe zi, beau şase sticle de whisky pe săptămînă, mănânc numai mâncăruri cu multă grăsime şi nu fac niciodată sport.

– Nemaipomenit, dar câţi ani aveţi?

– 26.

————————————————————————————————————

La închisoare :

– Eu am luat 8 pentru omor deosebit de grav…

– Ha, eu am 12 pentru viol în masă!

Toti deținuții dau se laudă, în afară de unu’ mai pricăjit care era în colț acolo.

-Ia, mă tu ăla din colț, tu cât ai luat, mă?

– Păi, eu am luat 50 ani…

-Ce mă, ne iei de proști, mă? Ce ai făcut?

-Am braconat…

-Du-te mă, pentru braconaj nu iei 50 de ani. Ce tupeu are ăsta, mă…Ce ai braconat?

-Am fost la pescuit cu dinamita și am prins 3 crapi și 8 scafandri…

———————————————————————————————————-

Într-o mare intersecție din București, doi polițiști opresc un căruțaș .

– Bă, omule, unde te duci cu căruța? Știi că nu ai voie în capitală?

– Mă duc la Poliția Circulației, că am auzit că este vacant un post de polițist!

– Daaaa?!? Da’ tu câte clase ai, mă, omule?

– Păi, patru!

Atunci, polițiștii își scot caschetele, și le izbesc de caldarâm, zicând cu năduf:

– Fir-ar al dracului, iar ne vine un șef!…

———————————————————————————————————–

Ea și el, proaspăt căsătoriți, se plimbau. Un domn bine trece pe alături și o salută pe ea, zâmbind.

– Cine era dânsul?… întreabă soțul…

– A, un membru al cercului meu intim…

– Aha!…

Ceva mai încolo, o femeie frumoasă, în treacăt, îl salută pe el. Soția (geloasă):

– Cine era aia?!

– A, un cerc al membrului meu intim…

 

———————————————————————————————————

 

După ce s-a mutat într-un bloc nou, o femeie este întrebată de vecină:

– Cum vă numiți?

– Angelica.

– Ce frumos!! Angelica…. Dar la noi în sat pe toate le chema Maria sau Ileana. Dar pe fecior cum îl cheamă?

– Artur.

– Ce frumos!! Artur … Dar la noi în sat pe toți bărbații îi chemă Ion sau Gheorghe. Iar pe soțul dumitale cum îl cheamă?

– Nu am soț, sunt mamă singură.

– Ce frumos!! Mamă singură… dar la noi în sat pe toate le numesc curve.

————————————————————————————————————

Țiganul împreună cu puradelul în gară:

– Teteo, ce facem, luăm trenu’?

– Nu fi lacom, praleo, prima dată luăm șina …

 

Leave a Reply

Valeriu Nicolae

This WordPress.com site is the cat’s pajamas

Veteres Milites

Reconstituire Istorică

Hide&Seek

the good things in life

Arheologie Radio-Tv

Istoria programelor radio-tv din România. Şi alte delicatese culturale. Dacă doriți să revedeți...

Johnny Shumate

Illustration

Ovidiupecican's Blog

imago mundi & speculum historiale

Tartor Ocular

...citește și dă mai departe...

Tipărituri vechi

românești sau despre români

Vinul din Cluj

Cuvinte despre vinuri incercate, degustari si evenimente, calatorii si retete

Velico Dacus

...citește și dă mai departe...

Romania lu' Omarlupino

despre Romania lu' Omarlupino

Cosmin Giurgiu

Photography by Phantom

