…medici, psihiatri, si alte chestii…

La psihiatru se prezintă un barman.
– Domnule doctor, ieri a intrat un client în bar, a cerut un coniac, l-a băut, după care a mâncat tacticos paharul, cu excepţia piciorului. Credeţi că este nebun?
– Mai mult ca sigur! Piciorul este partea cea mai gustoasă.

———————————————————————————————————–

Şeful haitei de lupi moare. Ceilalţi masculi încep să-l mănânce. 
Două femele se uitau :
– Parşivi, fată, şi mai ziceau că nu-l pot înghiţi …

———————————————————————————————————-

Doctore, am fost la dumneavoastră acum vreo trei ani şi mi-aţi spus să mă feresc de umezeală.
– Da, da, îmi amintesc.
– Am venit să vă întreb dacă pot să fac o baie.

———————————————————————————————————

Într-o zi, în cabinetul unui medic intră o doamnă distinsă. Aceasta îi spuse doctorului:
– Domnule doctor, să ştiţi că soţul meu şi soţia dumneavoastră au o relaţie. Eu v-aş propune să ne răzbunăm.
Doctorul, întâi şocat, acceptă propunerea.
– Şi cum propuneţi să ne răzbunăm?
– Eu ziceam să facem şi noi dragoste, zice doamna.
Cei doi se înţeleg în privinţa modului de răzbunare şi, în consecinţă, se răzbună. A doua zi, la fel, a treia zi, la fel, dar, în a patra zi, doctorul, extenuat, rosteşte:
– Doamnă, nu mai am pic de ură în mine! Plus de asta, soţia mea a murit anul trecut…

———————————————————————————————————–

La o clinică de tratament pentru bătrâni, înainte de a se interna, bătrânii trebuiau să treacă pe la un medic, care le dădea sfaturi în funcţie de boală şi buzunar.
Intră primul bătrân.
– Ce pensie ai?
– 3000 de lei.
– De la masă să nu-ţi lipsească friptura, sticla de vin şi fructele tropicale.
Al doilea bătrân avea o pensie mai modestă, de 1000 de lei.
– De la masă să nu-ţi lipsească legumele, îi spune doctorul.
Al treilea bătrân avea o pensie de doar 300 de lei.
– Tataie, aer, cât mai mult aer si plimbări lungi, lungi!

———————————————————————————————————-

Un tînăr ieşea într-o zi din biserică, iar pastorul stătea ca de obicei la uşă pentru a da mîna cu enoriaşii. La un moment dat, pastorul îl apucă pe tînăr de braţ, îl trase deoparte şi-i spuse:
– Tinere, trebuie să te-alături armatei Domnului!
– Dar sînt deja în armata Domnului! îi răspunse tînărul.
Pastorul îl întrebă:
– Atunci cum se face că nu te văd decît de Crăciun şi de Paşti?
La care tînărul îi şopti pastorului la ureche:
– Ştiţi, eu fac parte din serviciile secrete.

———————————————————————————————————-

Profesoara: Care este opusul rîsului?
Bulă: Sexul.
Profesoara: Bulă, cum poţi să spui aşa ceva?
Bulă: Păi, rîsul este: “Ha! Ha! Ha!”, iar sexul este: “Ah! Ah! Ah!”

———————————————————————————————————-

Înaintea anesteziei, pacientul îl întreabă pe medicul chirurg:
– Dom’ doctor, ce şanse am?
– Fac operaţia asta a suta oară.
– Oh, atunci sînt liniştit!
– E şi normal! Odată şi-odată trebuie să-mi reuşească!

———————————————————————————————————-

Când m-am trezit eram la spital. Medicii mi-au spus că am fost agresat de o femeie.
Atunci mi-am adus aminte: eram in lift si ma uitam cu coada ochiului la sânii unei doamne, când deodată mi-a zis:
-“Apasă unu, te rog!”

———————————————————————————————————

Gândurile unui psihiatru:
– Nu există oameni sănătoși, există neconsultați!

 

Leave a Reply

Valeriu Nicolae

This WordPress.com site is the cat’s pajamas

Veteres Milites

Reconstituire Istorică

Hide&Seek

the good things in life

Arheologie Radio-Tv

Istoria programelor radio-tv din România. Şi alte delicatese culturale. Dacă doriți să revedeți...

Johnny Shumate

Illustration

Ovidiupecican's Blog

imago mundi & speculum historiale

Tartor Ocular

...citește și dă mai departe...

Tipărituri vechi

românești sau despre români

Vinul din Cluj

Cuvinte despre vinuri incercate, degustari si evenimente, calatorii si retete

Velico Dacus

...citește și dă mai departe...

Romania lu' Omarlupino

despre Romania lu' Omarlupino

Cosmin Giurgiu

Photography by Phantom

