Exemplu practic de ironie si alte treburi savante…

La cei 68 de ani ai săi, o văduvă avea din nou un pretendent, pe Bulă. 
O dată, acesta o mângâia pe genuchi, apoi spuse:
– Acum, o să zici, probabil, că pot să te privesc, dar să nu te ating.
– Oh, Bulă, răspunse aceasta, la vârsta mea poţi să atingi, dar să nu priveşti.

——————————————————————————————————-

Un preot la slujba de duminică:
– Copiii mei, nu fumați…fiindcă o țigară duce la un pachet, un pachet duce la un pahar, un pahar la mai multe pahare, mai multe pahare la o femeie, o femeie la mai multe femei…
Unu’ întreabă:
– Unde ați spus că se vând țigările astea?

———————————————————————————————————

În ce lună să mă căsătoresc, octombrie sau noiembrie?
– Noiembrie, evident!
– De ce?
– Mai câștigi o lună!

——————————————————————————————————-

– Azi, draga mea, n-am pescuit nimic.
– Ştiam, iubitule, ai uitat banii acasă.

——————————————————————————————————-

– Domnule avocat, aş vrea să-mi scriu testamentul, dar din păcate nu ştiu cum se face. M-aţi ajuta să-l scriu?
– Cum să nu, lăsaţi totul în seama mea!
– Păi, m-am gândit că dv. aţi vrea partea mai mare, dar aş vrea ca şi copiii mei să primească ceva din avere…

——————————————————————————————————

În tramvai, Badea Gheorghe calcă o doamnă pe picior. Aceasta, indignată, zice:
– Animalule!
La care badea zice:
– Te pomeneşti că tu îi hi plantă…

——————————————————————————————————–

– După mine, animal mai şiret decât vulpea nu există! Nu demult, am mers pe urmele unei vulpi o zi întreagă şi, când în sfârşit am împuşcat-o, s-a dovedit a fi câine!

——————————————————————————————————–

Un şoricel speriat striga către un altul:
– Atenţie! Vine o pisică neagră!
Celălalt răspunde calm:
-Stai liniştit, nu sunt superstiţios…

——————————————————————————————————–

Azi dimineaţă m-a trezit nevastă-mea:
– Te-ai cam îmbătat aseară…
– Termină cu prostiile că nu eram beat, abia dacă am băut trei beri, i-am zis.
– Bine, dacă spui tu… Da’ acum, rostogoleşte-te din faţa garajului, că trebuie să plec la serviciu!

——————————————————————————————————–
”Nu iau cocaină…îmi place doar cum miroase”. Adi Mutu

———————————————————————————————————

Un mare filantrop moare. Văduva ridică o piatră funerară cu inscripția “Odihnește-te în pace!”.
Apoi află că decedatul și-a lăsat toată averea bisericii.
Drept care pune să se mai graveze un rând :”Până vin la tine”!

——————————————————————————————————–

Nepoțelul meu: – Unchiule, ce e aia ironie?

N-am știut cum să-i explic, așa că i-am arătat.

M-am urcat în primul autobuz și i-am furat portofelul unui țigan…

 

Leave a Reply

Valeriu Nicolae

This WordPress.com site is the cat’s pajamas

Veteres Milites

Reconstituire Istorică

Hide&Seek

the good things in life

Arheologie Radio-Tv

Istoria programelor radio-tv din România. Şi alte delicatese culturale. Dacă doriți să revedeți...

Johnny Shumate

Illustration

Ovidiupecican's Blog

imago mundi & speculum historiale

Tartor Ocular

...citește și dă mai departe...

Tipărituri vechi

românești sau despre români

Vinul din Cluj

Cuvinte despre vinuri incercate, degustari si evenimente, calatorii si retete

Velico Dacus

...citește și dă mai departe...

Romania lu' Omarlupino

despre Romania lu' Omarlupino

Cosmin Giurgiu

Photography by Phantom

