…despre femei si alte chestii…

A venit primăvara! A început să curgă…apa în râuri…nasul  la copii…saliva la bărbați…

———————————————————————————————————-

Femeia la shopping:
Mi-am cumpărat pantofi – n-am fustă. 
Mi-am cumpărat fustă – n-am cămașă.
Mi-am cumpărat cămașă – n-am sacou. 
Mi-am cumpărat sacou – n-am geantă.
Mi-am cumpărat geantă – pantofii nu se potrivesc.

——————————————————————————————————-

Nevasta lui Bulă își pune picături în ochiul stîng, apoi în cel drept și, la sfîrșit, între picioare.
– Ești nebună? Acolo de ce pui? O întreabă Bulă, siderat de gestul ei.
– Cum de ce? Răspunde femeia. A trecut multă vreme de cînd nici ea n-a mai văzut nimic! 

———————————————————————————————————

Soţul unei blonde se întoarce din deplasare şi găseşte în pat un tip gol. Deschide dulapul şi dă de soţie:
– De câte ori să-ţi spun, dragă?… El trebuie să se ascundă, nu tu!

——————————————————————————————————-

La o școală de călugărițe, acestora li se ține o prelegere despre deșertăciunea desfrânării:
– Deci, dragi fete, înainte de a călca strâmb, trebuie să vă puneți întrebarea: “Merită o oră de plăcere pentru o viață plină de rușine?”
O fată din fundul clasei ridică mâna și întreabă:
– Puteți să-mi spuneți și mie cum ați făcut să dureze o oră? Și dacă a fost o oră continuu? Și dacă se mai poate repeta?

————————————————————————————————————

Ora de religie în școală. Profesoara:
– Și, copii, amintiți-vă permanent: cei care vor învăța pentru note de 9 și 10 vor nimeri în rai, cei care vor învăța pentru 4 si 5 vor nimeri în iad, …înțelegeți?
Bulă:
-Doamna profesoară, să înțeleg că nimeni nu va termina școala asta viu?!

———————————————————————————————————-

Oftalmologul către pacient:
– Citește aceste litere!
– Nu pot.
– Dragul meu, ești miop!
– Să-mi bag piciorul! N-a fost destul că-s analfabet, acuma mai sunt și miop!

———————————————————————————————————-

După cină, tatăl le povestea fiilor săi istoria familiei:
– Străbunicul meu a luptat împotriva zulușilor, bunicul meu împotriva burilor, tatăl meu împotriva nemţilor în cel de-al doilea război mondial.
La auzul acestor cuvinte, fiul cel mic spune:
– Dar ce are familia asta de nu se poate înțelege cu nimeni?

———————————————————————————————————-

– Bulă, ce era, mă, taică-tău?
– Era tuberculos.
– Nu, mă, vreau să zic, ce făcea?
– Tușea.
– Mă da
prost mai ești, n-ai înțeles nimic. Doar nu trăia din asta! 
– Normal ! Din asta a murit.

———————————————————————————————————

Ascultă, ești băiat mare deja, ai 25 de ani. E timpul ca toate deciziile importante să le ia prietena ta, nu mama!

———————————————————————————————————

Leave a Reply

Valeriu Nicolae

This WordPress.com site is the cat’s pajamas

Veteres Milites

Reconstituire Istorică

Hide&Seek

the good things in life

Arheologie Radio-Tv

Istoria programelor radio-tv din România. Şi alte delicatese culturale. Dacă doriți să revedeți...

Johnny Shumate

Illustration

Ovidiupecican's Blog

imago mundi & speculum historiale

Tartor Ocular

...citește și dă mai departe...

Tipărituri vechi

românești sau despre români

Vinul din Cluj

Cuvinte despre vinuri incercate, degustari si evenimente, calatorii si retete

Velico Dacus

...citește și dă mai departe...

Romania lu' Omarlupino

despre Romania lu' Omarlupino

Cosmin Giurgiu

Photography by Phantom

