…iepuri, ardeleni, olteni, etc…

O profesoară, mai chioară de felul ei, strigă:
– Hei tu, cel de acolo din spate de lângă calorifer, recită poezia! V-am rugat pe toţi să o învaţati!
– Îmi pare rău, dar nu pot.
– Pot să te întreb ce ai făcut aseară? întreabă profesoara.
– Am băut câteva halbe cu colegii mei, am jucat un poker, am tras câteva linii de coca şi am făcut dragoste cu prietena mea.
– Incredibil!! Încep să mă întreb de ce te-ai mai deranjat să vii azi la şcoală!
– Păi eu sunt aici ca să vă repar caloriferul…

————————————————————————————————————-

– Cum a fost noaptea nunții, fata mea ?
– Eh, am avut si mai bune…

————————————————————————————————————

– Doamnă, daţi-mi şi mie doi bileţi.

– Nu-i daţi tanti, nu vedeţi că nu ştie să vorbeşte ?

– Daţi-i doamnă , că şi el e lume…

———————————————————————————————————-

– Dragul meu, mă iubeşti ? 
– Da.
 
– Cât mă iubeşti ?
 
– Oricât ar părea de ciudat…

——————————————————————————————————–

Un oltean, întors recent dintr-o excursie la Londra, îi povesteşte prietenului lui: – Cunoscui o englezoaică şi, cu toate că nu ştiu engleza şi nici ea româna, ne înţeleserăm de minune. Îi desenai o farfurie cu mâncare şi direct mă luă la un restaurant. Îi desenai un pahar şi ea mă luă la un bar şi tot aşa până spre dimineaţă, când ea îmi desenă un pat. De unde ştiu aia că sunt tâmplar?

————————————————————————————————————

Doi ardeleni:

– No, măh, ce maşină ţi-ai luat?

– Nokìa…

– No, da’ ăsta-i telefon!…

– No, că eşti prost! Îi “Kia”!

———————————————————————————————————–

Arunc întotdeauna gunoiul în containerele de colectare selectivă a deşeurilor: hârtia la “Hârtie”, sticlele goale la “Sticlă”, iar roşiile şi ardeii la “Plastic”…

———————————————————————————————————–

Trei puşti :

– Eu îmi aduc aminte de când m-am născut…. Doctorul avea ochelari cu rama albastră .

– Eu îmi aduc aminte de la prima ecografie…. Stăteam cu faţa spre dreapta.

– Eu îmi aduc aminte de când eram spermatozoid …. Am plecat la picnic cu tata şi m-am întors cu mama.

———————————————————————————————————

Întrebare la Radio Erevan:
– Cum numără copiii de la Cernobîl până la 100?
Răspuns:
– Pe degete.

——————————————————————————————————-

Un crevete mic este pe malul apei și plînge. Un melc trece pe acolo și îl întreabă:
– De ce plîngi?
– Mama a plecat la un cocktail și nu a mai venit!
———————————————————————————————————–
Doi miriapozi, el și ea, se pregăteau să facă copii. După 3 ore de giugiuleli, zice el: – Hai tu, nu fi rea, spune-mi, între care picioare e?
———————————————————————————————————–
Vorbesc doi iepuri:
– Am impresia că am văzut nişte vânători!
– Puţin îmi pasă, azi am mâncat trifoi cu patru foi.

———————————————————————————————————

Recomandări pentru femeile care se cîntăresc: ai văzut rezultatul, ai urlat, ai început să plîngi…Acum șterge-ți lacrimile, calmează-te și urcă și cu al doilea picior!

———————————————————————————————————

 

Leave a Reply

Valeriu Nicolae

This WordPress.com site is the cat’s pajamas

Veteres Milites

Reconstituire Istorică

Hide&Seek

the good things in life

Arheologie Tv

Istoria programelor radio-tv din România. Şi alte delicatese culturale. Dacă doriți să revedeți...

Johnny Shumate

Illustration

Ovidiupecican's Blog

imago mundi & speculum historiale

Tartor Ocular

...citește și dă mai departe...

Tipărituri vechi

românești sau despre români

Vinul din Cluj

Cuvinte despre vinuri incercate, degustari si evenimente, calatorii si retete

Velico Dacus

...citește și dă mai departe...

Romania lu' Omarlupino

despre Romania lu' Omarlupino

Cosmin Giurgiu

Photography by Phantom

