…glumele de azi…

Înainte de înmormântare, soţul intră în cameră pentru a-şi vedea soacra pentru ultima dată şi bufneşte în plâns.
Soţia:
-De ce naiba plângi, n-ai plăcut-o pe mama niciodată!
Soţul:
-Ştiu, da’ mi s-a părut că mişcă!

————————————————————————————————————-

Un poliţai opreşte o Dacie şi îl dă jos pe şofer:
– Bună ziua! Plutonier major X-ulescu. Vă felicit! Sunteţi singurul conducător auto pe care l-am găsit purtând centura de siguranţă! Ca să încurajăm şi noi cumva obiceiul acesta atât de bun totuşi, Ministerul de Interne vă oferă un premiu de 500 lei. Dar, auziţi, ca de la om la om, ce veți face cu banii?
– Păi… cred că am să fac şi eu totuși şcoala de şoferi…
Mama şoferului:
– Dom’ poliţai! Nu-l luaţi în seamă, e beat mort, vorbeşte prostii!
Tatăl şoferului, de pe bancheta din spate:
– Băi nenorocitule, ne faci numai probleme, ţi-am spus de atâtea ori să nu mai furi maşini care bat la ochi!
Fratele soferului, ieşind tiptil din portbagaj:
– Băi, care-i treaba, am trecut graniţa?

————————————————————————————————————

Doi tipi se întâlnesc într-un bar:
– Salut! De unde eşti?
– Din Bucureşti.
– Ce tare! Şi eu sunt din Bucureşti. În ce an te-ai născut?
– În ’52.
– Woooow!!! Incredibil şi eu tot în ’52 m-am născut. În ce lună?
– În februarie!
– Nu pot să cred… Ce tare! Şi eu tot în februarie. În ce zi?
– 14.
– Woooooow, ce tare! Nu pot să cred. Şi eu tot pe 14.
La un moment dat intră un tip în bar şi îl întreabă pe barman ce mai e nou prin local.
Barmanul:
– Nimic, iar s-au îmbătat gemenii şi nu se recunosc!

———————————————————————————————————–

Dintr-un turn de pază al unui fort din vestul sălbatic, santinela strigă:
– Domnule căpitan, vin indienii!!!
– Prieteni sau dușmani? întreabă căpitanul.
– Cred că-s prieteni, că vin împreună.

————————————————————————————————————

Blonda la alimentară:
– Dați-mi 1 litru de lapte de vacă!
– Nu încape în sticla dvs., e prea mică.
– Atunci dați-mi 1 litru de lapte de oaie…

———————————————————————————————————–

O tînără mergea prin pădure. La un moment dat, se întîlnește cu o păsărică care-i spune:

– Dacă nu te măriți, te mănînc.

Speriată, fuge repede la maică-sa și îi spune:
– Mamă, mamă, trebuie să mă mărit!

– De ce?

– Că mă mănîncă păsărica.

———————————————————————————————————–

Clientul reușește să-l prindă de mînecă pe chelner și-i spune în fugă:
– Te rog mult, dacă între timp ieși la pensie, spune-i succesorului dumitale că am comandat o friptură, doi mici și o sticlă de Jidvei!

————————————————————————————————————

Ginerele vrea să ajungă acasă la tata socru. Socrul îi explică:
– Piaţa Unirii, 12. Când ajungi, cu cotul drept baţi 52 la interfon, intri în lift, apeşi cu cotul stâng butonul 5, o iei pe coridor la stânga, apeşi soneria cu cotul drept şi ai ajuns!
– Bine, dar de ce trebuie să apăs butoanele cu cotul? Nu le apăs mai bine cu degetul?
– Păi… doar nu vii cu mâinile goale?!

 

Leave a Reply

Valeriu Nicolae

This WordPress.com site is the cat’s pajamas

Veteres Milites

Reconstituire Istorică

Hide&Seek

the good things in life

Arheologie Tv

Istoria programelor radio-tv din România. Şi alte delicatese culturale. Dacă doriți să revedeți...

Johnny Shumate

Illustration

Ovidiupecican's Blog

imago mundi & speculum historiale

Tartor Ocular

...citește și dă mai departe...

Tipărituri vechi

românești sau despre români

Vinul din Cluj

Cuvinte despre vinuri incercate, degustari si evenimente, calatorii si retete

Velico Dacus

...citește și dă mai departe...

Romania lu' Omarlupino

despre Romania lu' Omarlupino

Cosmin Giurgiu

Photography by Phantom

