…plingeri turistice…

Următoarele texte sînt plîngeri înregistrate de o agenție de turism britanică, de la clienți nemulțumiți de diverse aspecte din concediul proaspăt petrecut în vară…

 

Cred că ar trebui explicat în broșură că magazinele locale nu vînd biscuiți ca lumea, de exemplu biscuiți cu cremă sau biscuiți cu ghimbir.

 

E o dovadă de lene din partea comercianților din Puerto Vallarta să închidă magazinele după-masa. Deseori trebuia să cumpăr cîte ceva în timpul siestei – aceasta ar trebui interzisă.

 

În timpul excursiei mele în Goa, India, am fost dezgustat să aflu că aproape foecare restaurant servește curry. Nu-mi place mîncarea picantă.

 

Am rezervat o excursie la un parc acvatic, dar nimeni nu ne-a spus că trebuie să ne aducem de acasă costumele de baie și prosoapele. Credeam că sînt incluse în preț.

 

Plaja a fost prea nisipoasă. A trebuit să curățăm totul atunci cînd ne-am întors în cameră.

 

Am descoperit că nisipul nu era ca nisipul din broșură. Broșura Dv arată nisipul ca fiind alb, dar era mai mult galben.

 

Nu ar trebui să fie acceptat statul la plajă topless. A fost foarte deranjant pentru soțul meu, care vroia doar să se relaxeze.

 

Nu ne-a spus nimeni că sînt pești în apă. Copiii au fost speriați.

 

Cu toate că broșura spunea că bucătăria este complet utilată, nu era nici un feliator de ouă prin sertare.

 

Am mers în vacanță în Spania și am avut probleme cu șoferii de taxi, toți fiind spanioli.

 

Drumurile erau denivelate și cu hopuri, astfel încît nu am putut citi ghidul turistic local în timpul călătoriei cu autobusul înspre stațiune. Din această cauză, nu am aflat de multe lucruri care ar fi făcut vacanța noastră mult mai amuzantă.

 

Ne-au trebuit opt ore de zbor din Jamaica în Anglia. Americanilor le-au trebuit numai trei ore să ajungă acasă. Nu este corect.

 

Am comparat dimensiunile apartamentului nostru cu o cameră, cu apartamentul de trei camere al prietenilor noștri, iar al nostru era cu mult mai mic.

 

Broșura spunea clar: Fără coafeze în stațiune. Noi sîntem coafeze, și credem că ei știau aceasta, și de aceea ne-au făcut să așteptăm mai mult pentru servire.

 

Erau prea mulți spanioli acolo. Recepționistul vorbea spaniolă, mîncarea era spaniolă. Nimeni nu ne-a zis că acolo vor fi atîția străini.

 

A trebuit să stăm la coadă afară pentru vapor, și nu era aer condiționat.

 

Este datoria voastră ca operatori turistici să ne avertizați asupra turiștilor gălăgioși sau indisciplinați, înainte de călătorie.

 

Am fost mușcat de un țînțar. Broșura nu menționa țînțari.

 

Logodnicul meu și cu mine am cerut o cameră cu două paturi cînd am făcut rezervarea, în schimb am fost cazați într-o cameră cu pat dublu. Acum vă considerăm responsabili, și vrem să fim rambursați pentru faptul că am rămas însărcinată. Aceasta nu s-ar fi întîmplat dacă ne-ați fi cazat în camera pe care am rezervat-o.

 

 

 

2 responses to “…plingeri turistice…

Leave a Reply

Valeriu Nicolae

This WordPress.com site is the cat’s pajamas

Veteres Milites

Reconstituire Istorică

Hide&Seek

the good things in life

Arheologie Radio-Tv

Istoria programelor radio-tv din România. Şi alte delicatese culturale. Dacă doriți să revedeți...

Johnny Shumate

Illustration

Ovidiupecican's Blog

imago mundi & speculum historiale

Tartor Ocular

...citește și dă mai departe...

Tipărituri vechi

românești sau despre români

Vinul din Cluj

Cuvinte despre vinuri incercate, degustari si evenimente, calatorii si retete

Velico Dacus

...citește și dă mai departe...

Romania lu' Omarlupino

despre Romania lu' Omarlupino

Cosmin Giurgiu

Photography by Phantom

