…alarme dentare, inmormintari canine, etc…

Un poliţist încearcă sa oprească un automobil. Ignorând semnalele, maşina îşi continuă drumul, aşa că poliţistul trage un foc şi îl răneşte pe şofer. După încă o împuşcătură îl răneşte pe pasagerul din dreapta. Apropiindu-se de automobilul oprit, el strigă:
– Bine că te-ai oprit! A treia oară nu mai trăgeam în aer…

 ————————————————————————————————————

– Părinte, recunosc, am încălcat sfaturile părinteşti. Tata mi-a interzis să mă duc la acea casă de desfrîu, dar eu nu am putut rezista şi i-am trecut pragul.

– Urît, fiule, urît! Şi, desigur, ai văzut acolo ce nu trebuia să vezi…

– Da, părinte… În primul rînd, l-am văzut pe tata!
————————————————————————————————————-

Mergea un arab prin deșert. Înaintea sa – soția. Se întîlnesc cu un alt arab, care îl întreabă:
– Mahmud, de ce îi permiți unei femei să meargă înaintea ta, doar în lege scrie că femeia trebuie să meargă DUPĂ bărbat?
Mahmud răspunde:
– Scumpule, cînd se scriau legile, drumurile nu erau minate…

————————————————————————————————————-

– De ce ai venit la mine, întreabă un dentist un țigan, care avea toți dinții îmbrăcați în aur…
– Am venit să-mi pui o alarmă!

————————————————————————————————————-

Trei prieteni discută:

Cînd m-am născut eu, tata a tăiat un berbec!

Cînd m-am născut eu, tata a tăiat un vițel !

Cînd m-am născut eu, tata a tăiat un vecin !

————————————————————————————————————

– Dom’ părinte, mi-a murit cîinele, aș vrea o înmormîntare creștinească.
– Măi Ioane, mai du-te dracului cu cîinele tău. Unde ai văzut popi înmormîntînd cîini?
– Dom’ părinte, am strîns cu greu 1000 de euro pentru înmormîntarea lui Azorică!
– Apoi, stai așa, Ioane, despre Azorică-i vorba? Cum să nu se poată? Dacă tu ești creștin, și el este tot creștin…

————————————————————————————————————

Mamă, pot să mă uit la televizor?

Da, dar să nu-l aprinzi !

————————————————————————————————————

Se spune că de ce ți-e frică nu scapi.

Mi-e atît de frică că voi slăbi și voi ajunge milionar…

————————————————————————————————————

Sînt exact ca și Grădina Zoologică din Piatra Neamț. Nu am nici un leu…

————————————————————————————————————

Ce vrei să te faci cînd o să crești mare?

Vreu să mă fac idiot!

De ce?

Păi nu ai văzut că tata mereu zice: uite la idiotul ăla ce mașină are, ce femeie bună are idiotul celălalt, idioții ăștia sînt plini de bani…
————————————————————————————————————

– Tinerii ăştia s-au luat din dragoste ?

– Nuuu…din ură ! Ea ura singurătatea, iar el ura sărăcia! 

Leave a Reply

Valeriu Nicolae

This WordPress.com site is the cat’s pajamas

Veteres Milites

Reconstituire Istorică

Hide&Seek

the good things in life

Arheologie Radio-Tv

Istoria programelor radio-tv din România. Şi alte delicatese culturale. Dacă doriți să revedeți...

Johnny Shumate

Illustration

Ovidiupecican's Blog

imago mundi & speculum historiale

Tartor Ocular

...citește și dă mai departe...

Tipărituri vechi

românești sau despre români

Vinul din Cluj

Cuvinte despre vinuri incercate, degustari si evenimente, calatorii si retete

Velico Dacus

...citește și dă mai departe...

Romania lu' Omarlupino

despre Romania lu' Omarlupino

Cosmin Giurgiu

Photography by Phantom

