EI traiesc printre noi !!!

Inteligenţa are limitele ei, pe cînd prostia nu!

Exemple…


1. Un tip și-a cumpărat un frigider nou. Ca să scape de cel vechi, l-a pus în fața casei cu un carton pe el, pe care scria: “E gratis, îl vrei, ia-l acasă.” 4 zile a stat frigiderul acolo și nimeni nici măcar nu s-a uitat la el. Și-a dat seama că oamenii erau prea neîncrezători în această ofertă, așa că a decis să schimbe cartonul: “Frigider de vînzare – 100 ron.” A doua noapte, cineva l-a furat!

————————————————————————————————————
2. Intr-o zi mergeam pe plajă cu niște cunoscuți, cînd deodată cineva a strigat: ”Uite o pasăre moartă!”

Unul dintre ei și-a îndreptat privirea spre cer și a întrebat: “Unde,unde?”

———————————————————————————————————–
3. Cînd se uita la o casă, fratele meu a întrebat-o pe agenta imobiliară în ce direcție este nordul, motivînd că nu vrea ca soarele să-l trezească în fiecare dimineață.

Ea a întrebat: “Soarele răsare la nord?”

Cînd fratele meu i-a explicat ca soarele răsare la est de ceva timp, ea a dat din cap și a zis: “Oh, nu prea țin pasul cu lucrurile astea!”

———————————————————————————————————–
4. Luam prînzul într-o cafenea, cînd, fără să vrem, am auzit-o pe angajată că vorbea despre o arsură de la sfîrșitul săptămînii trecute, cînd mergea spre plajă cu mașina. A condus cu ea decapotată, dar nu credea că se va arde, pentru că era în mers…

———————————————————————————————————-
5. Vecina mea are un fel de cuțit în mașină, care este special pentru a tăia centura de siguranță în caz că rămîne blocată din cauza unui accident. Îl ține în portbagaj…
———————————————————————————————————–
6. Mergeam pe stradă cu un coleg de birou, cînd am văzut o femeie cu un cercel în nas, de care era atașat un lănțișor pînă la cercelul din ureche. Colegul meu m-a întrebat:  ”Nu se va rupe lanțul de fiecare dată cînd va întoarce capul?”

A trebuit să-i explic că nasul și urechea unei persoane rămîn la aceeași distanță unul de cealaltă, indiferent de direcția în care va întoarce capul…

————————————————————————————————————
7. Nu mi-am găsit bagajele în zona pentru bagaje din aeroport, așa că am mers la biroul de bagaje pierdute și i-am spus funcționarei de acolo că bagajele mele nu au apărut. Ea a zîmbit calm și mi-a spus să nu îmi fac griji, deoarece ea este pregătită și instruită professional, și că sînt în mîini bune. 

”Acum – m-a întrebat ea – avionul dumneavoastră a ajuns ?”

————————————————————————————————————
8. Cînd lucram la pizzeria Funky Donkey, am observat un bărbat care a comandat o pizza mică la pachet. Părea să fie singur, și bucătarul l-a întrebat dacă dorește să taie pizza în 4 sau în 6 felii. A stat și s-a gîndit un pic înainte să răspundă: “Lasă, în 4 felii, nu cred că îmi este atît de foame încît să mănînc 6 felii.

————————————————————————————————————

Da, ei trăiesc printre noi !!!

Din păcate, nu doar trăiesc printre noi, dar se și reproduc !!!!

 

2 responses to “EI traiesc printre noi !!!

Leave a Reply

Valeriu Nicolae

This WordPress.com site is the cat’s pajamas

Veteres Milites

Reconstituire Istorică

Hide&Seek

the good things in life

Arheologie Tv

Istoria programelor radio-tv din România. Şi alte delicatese culturale. Dacă doriți să revedeți...

Johnny Shumate

Illustration

Ovidiupecican's Blog

imago mundi & speculum historiale

Tartor Ocular

...citește și dă mai departe...

Tipărituri vechi

românești sau despre români

Vinul din Cluj

Cuvinte despre vinuri incercate, degustari si evenimente, calatorii si retete

Velico Dacus

...citește și dă mai departe...

Romania lu' Omarlupino

despre Romania lu' Omarlupino

Cosmin Giurgiu

Photography by Phantom

