…ciocolata, soacre, etc…

La pauza meciului, ungurii au de gînd să treacă în jumătatea noastră de teren şi să pretindă că a fost a lor din cele mai vechi timpuri.

———————————————————————————————————–

O bătaie în uşă:

– Cine-i acolo?

– Moş Crăciun.

– Şi nu minţi?

– Nu, să moară mama, mînca-ţi-aş!

———————————————————————————————————–

Trei deţinuţi, doi albi şi un negru, discută într-o închisoare din America despre motivul pentru care au fost condamnaţi.

Albul spune:

– Eu am ajuns aici pentru că i-am tras o palmă guvernatorului. Judecătorul mi-a dat un an şi mi-a spus că am avut noroc. Dacă îi dădeam două palme, luam doi ani.

Al doilea alb spune:

– Eu am primit cinci ani pentru că le-am omorât pe nevastă-mea şi pe soacră-mea. Judecătorul mi-a spus că am avut noroc, pentru că a fost crimă pasională, altfel îmi dădea şase ani.

Negrul zice:

– Eu am primit zece ani.

– Da ce-ai făcut aşa de grav? întreabă ceilalți doi.

– Am mers cu bicicleta fără far sau alt sistem de semnalizare. Judecătorul mi-a spus că am avut mare noroc că fapta s-a întâmplat ziua, altfel îmi dădea 20 ani!

———————————————————————————————————–

O blondă se duce la ginecolog şi îi zice că ea şi soţul nu pot să facă un copil.

– Vom rezolva problema asta – zice doctorul. Luaţi loc pe masa ginecologică, scoateţi-vă chiloţii şi depărtaţi picioarele.

– Ştiţi, preferam să am un copil cu soţul meu, însă, în fine…

———————————————————————————————————-

Două blonde povestesc după noaptea de Revelion:

– La mulţi ani! Cum ai petrecut anul nou?

– Ca de obicei, în pat.

– Şi a fost multă lume?

———————————————————————————————————– Cioc, cioc!!

– Cine-i?

– Sunt eu, iubito, dragostea vieţii tale…

– Neeeee, ciocolata nu vorbeşte!

———————————————————————————————————–

Soacra către ginere: ”Dacă mă urăşti atît de mult, de ce ai o poză cu mine pe şemineu?”

Ginerele: ”Ca să ţin copiii departe de foc.”

———————————————————————————————————–

Când un băiat ține strâns mâinile prietenei… e dragoste.

Când un bărbat ține strâns mâinile soției… e legitimă apărare.

———————————————————————————————————–

Înainte eram sărac, dar mi-am cumpărat un dicţionar de sinonime, şi acum sînt nevoiaş, sărman, oropsit şi necăjit.

———————————————————————————————————–

În unele familii modern, bărbatul se ocupă de casă, iar celălalt bărbat cîştigă bani.

———————————————————————————————————–

Dacă te-ai rătăcit noaptea în pădure, priveşte spre steaua polară. Ea este mult mai mică decît problemele tale.

———————————————————————————————————-

La cinematograf, vînzătoarea de la un bufet se adresează unei tinere perechi:

– Popcorn nu doriți?

– Nu, mulțumesc.

– Dar Coca – cola?

– Nu.

– Poate, niște gume de mestecat?

– Nu, nu, nu.

Vînzătoarea, întorcîndu-se cu ciudă, mîrîie:

– Ucigașul … e șoferul.

 

————————————————————————————————————

 

Leave a Reply

Valeriu Nicolae

This WordPress.com site is the cat’s pajamas

Veteres Milites

Reconstituire Istorică

Hide&Seek

the good things in life

Arheologie Tv

Istoria programelor radio-tv din România. Şi alte delicatese culturale. Dacă doriți să revedeți...

Johnny Shumate

Illustration

Ovidiupecican's Blog

imago mundi & speculum historiale

Tartor Ocular

...citește și dă mai departe...

Tipărituri vechi

românești sau despre români

Vinul din Cluj

Cuvinte despre vinuri incercate, degustari si evenimente, calatorii si retete

Velico Dacus

...citește și dă mai departe...

Romania lu' Omarlupino

despre Romania lu' Omarlupino

Cosmin Giurgiu

Photography by Phantom

