…despre femei si alte traznai…

– Ce-ai mă, ce eşti supărat ?

– A murit soacră-mea .

– Din ce cauză ?

– Otrăvită.

– Cuuuum ?

– Da mă, şi-a muşcat limba !

———————————————————————————————————— 

 Azi dimineaţă, când am ajuns la muncă, şeful ne-a adunat şi ne-a spus:
– Băieţi, a venit ordin de sus, de la şeful cel mare, şi astăzi va trebui să facem toţi un test de droguri.
– Super tare şefu’, i-am spus entuziasmat. Şi ce droguri testăm?

————————————————————————————————————-

De ce te plimbi prin benzinărie?.
– Vreau să mă las de fumat. 

————————————————————————————————————

De cînd a început să ningă, nevastă-mea stă non-stop şi se uită pe geam.
Dacă se înteţeşte, cred că-i dau drumul în casă… 
————————————————————————————————————-

Dacă ţi se pare că înţelegi o femeie, ai dreptate… ţi se pare.
————————————————————————————————————-
Sînt atît de sărac, încît, după ce mă îmbrac, ai impresia că mă mut!

———————————————————————————————————— 

Vîrsta nu iartă! Am îmbătrînit, fraţilor.

Sunetele pe care le făceam înainte în timpul sexului, le fac acum cînd mă dau jos din pat.

———————————————————————————————————— 

Sînt exact ca şi grădina zoologică din Piatra Neamţ.

N-am nici un leu.

———————————————————————————————————– 

Testament:

“Fiind în deplinătatea facultăţilor mintale, înainte de moarte am cheltuit toată averea…“

———————————————————————————————————- 

– Ce mai e nou, Vasile?

– Sînt supărat. Am aflat că nevastă-mea mă înşală.

– Bă, eu te-am întrebat ce mai e nou!

 ———————————————————————————————————-

Nu înţeleg cum un bărbat sănătos, cu doi rinichi, nu-i poate cumpăra soţiei o blană!

———————————————————————————————————— 

Constatare medicală: cu cît este mai urîtă femeia, cu atît mai rar o doare capul!

———————————————————————————————————— 

– Dragule, ce să-mi cumpăr, ca atunci cînd voi apărea pe plajă, să întoarcă toţi capul după mine?

– Schiuri.

———————————————————————————————————— 

Oamenii de ştiinţă britanici au descoperit că sînt englezi.
————————————————————————————————————-
Data viitoare, cînd îţi mai vine să rîzi de alegerile nevestei,
aminteşte-ţi că şi tu eşti una dintre ele!

———————————————————————————————————— 

Dacă încă mai crezi că soţia te iubeşte mai mult decît pe pisică, urinează în cizmele ei!

————————————————————————————————————-
Dacă femeia nu s-ar fi opus, Kamasutra ar fi avut o singură pagină.

————————————————————————————————————

– Fumezi?
– Nu.
– Bei?
– Nu.
– Preacurveşti?
– Nu.
– Nu-ţi înşeli soţia?
– Nu.
– Atunci cum păcătuieşti?
– Mint.

———————————————————————————————————— 

 O prostituată este ca o sirenă. Jumătate îşi păstrează pentru ea, jumătate pentru peşte.

———————————————————————————————————— 

Majoritatea românilor cred că majoritatea românilor sînt proşti.

———————————————————————————————————— 

 

Leave a Reply

Valeriu Nicolae

This WordPress.com site is the cat’s pajamas

Veteres Milites

Reconstituire Istorică

Hide&Seek

the good things in life

Arheologie Radio-Tv

Istoria programelor radio-tv din România. Şi alte delicatese culturale. Dacă doriți să revedeți...

Johnny Shumate

Illustration

Ovidiupecican's Blog

imago mundi & speculum historiale

Tartor Ocular

...citește și dă mai departe...

Tipărituri vechi

românești sau despre români

Vinul din Cluj

Cuvinte despre vinuri incercate, degustari si evenimente, calatorii si retete

Velico Dacus

...citește și dă mai departe...

Romania lu' Omarlupino

despre Romania lu' Omarlupino

Cosmin Giurgiu

Photography by Phantom

