…alcoale, femei, soferi, etc…

Pe un vapor, undeva in Oceanul Pacific…. Unul dintre pasageri îi arată căpitanului că pe o insuliţă, în depărtare, e un om zdrenţăros, care sare şi dă din mâini. Îl întreabă pe căpitan:

– Cine e tipul ?

– Nu stiu, dar de câte ori trecem pe aici se bucură nespus…

————————————————————————————————————

Bulă vrea neapărat să se înroleze în marină. La comisie, comandantul îl întreabă: -Bulă, ştii să înoţi?

La care Bulă:

-Da ce, nu mai aveţi vapoare?

————————————————————————————————————- 

La o masă într-un bar, stătea unul care dădea pe gît pahar dupa pahar. De fiecare dată cînd termina un pahar, se uita în buzunarul cămăşii. Intrigat, barmanul l-a întrebat:

– De ce vă tot uitaţi în buzunarul cămăşii după fiecare pahar?

– Am acolo o poză cu nevastă-mea. Cînd mi se pare frumoasă, mă duc acasă! 

————————————————————————————————————

Ploua torenţial. Un beţiv se împiedică şi cade într-o băltoacă. Cineva vrea să-l ridice, dar el protestează:

− Lăsaţi-mă! Eu ştiu să înot! Salvaţi mai întâi femeile şi copiii! 

————————————————————————————————————

Doi ardeleni se cinstesc într-o seară. A doua zi se întîlnesc la una mică:

Ion:- No, tu cum ai ajuns acasă, măi Gheorghe?

– No, am mai căzut prin şanţuri, dar am ajuns. Dar tu, Ioane?

– No, io mergeam pe mijlocul drumului şi, deodată, s-a ridicat asfaltu şi mi-a tras una-n cap, şi am dormit în picioare toată noaptea…

———————————————————————————————————— 

Doi beţivi stau de vorbă – De ce bei, amice ? – Ca să-mi înec amarul. Dar nu reuşesc, pentru că nesimţitul a învăţat să înoate.

———————————————————————————————————–

tipă bună face autostopul. Oprește un camion:

– Mă luați și pe mine până la Craiova ?

– Desigur, n-aș putea să refuz o femeie însărcinată.

– Dar nu-s însărcinată! zice tipa, contrariată.

– Păi pâna la Craiova e drum lung… 

———————————————————————————————————–

Un tip merge pe autostrada 57 cu maşina şi ascultă radioul. La un moment dat, la radio, crainica anunţă:

– Pe autostrada 57, un nebun merge pe contrasens.

Tipul, foarte enervat:

– Nu unul, sute, sute ! 

————————————————————————————————————-

După ce loveşte un pieton, maşina îşi continuă drumul încă vreo 10 metri. Şoferul scoate capul pe fereastră şi ţipă:

– Fii, bă, atent!!!

Pietonul se ridică repede, speriat, împleticindu-se, şi întreabă:

– De ce? Dai înapoi? 

————————————————————————————————————

Soţia îl întreabă pe soţ:
-Dragule, cîte femei ai avut în viaţa ta?
Soţul:
-Păi…una, două, trei, patru, cinci, şase, şapte, tu, nouă, zece…

———————————————————————————————————–

În ultima vreme eram prea stresat din cauza jobului.
Șeful mi-a recomandat să merg la un psiholog.
Psihologul mi-a recomandat să primesc via
ța așa cum e ea și să zâmbesc mai des.
Azi m-am dus la birou
și am încercat să fiu toată ziua cu zâmbetul pe buze,
mă uitam la
șef și zâmbeam,
mă uitam la secretară şi zâmbeam,
mă uitam la colegă şi zâmbeam,
pînă în momentul în care m-a tras
șeful deoparte și mi-a zis:
– Dacă mai vii vreodată drogat la muncă, te dau afară!

————————————————————————————————————-

Într-o zi vine Bulă la şcoală cu ochii vineţi.
Profa îl întreabă:

– Ce-ai păţit, Bulă, de ai ochii vineţi?
Bulă:

– Păi, eram în autobuz şi, în faţa mea, era o femeie, căreia îi intrase fusta în fund şi i-am scos-o şi uite că mi-a învineţit ochiul stîng.
Profa:

– Dar dreptul?
Bulă:

– Păi, dacă am văzut că nu-i convine, i-am pus fusta la loc…

 

Leave a Reply

Valeriu Nicolae

This WordPress.com site is the cat’s pajamas

Veteres Milites

Reconstituire Istorică

Hide&Seek

the good things in life

Arheologie Tv

Istoria programelor radio-tv din România. Şi alte delicatese culturale. Dacă doriți să revedeți...

Johnny Shumate

Illustration

Ovidiupecican's Blog

imago mundi & speculum historiale

Tartor Ocular

...citește și dă mai departe...

Tipărituri vechi

românești sau despre români

Vinul din Cluj

Cuvinte despre vinuri incercate, degustari si evenimente, calatorii si retete

Velico Dacus

...citește și dă mai departe...

Romania lu' Omarlupino

despre Romania lu' Omarlupino

Cosmin Giurgiu

Photography by Phantom

