…de ce nu poate fi mulsa furnica, unde merg crocodilii in vacanta, si alte chestii la fel de utile…

Un băieţel cînta la vioară, iar tatăl său citea ziarul. Cîinele familiei începe să latre pe acordurile de vioară. După vreo 5 minute, nemaiputînd să îndure zgomotul, tatăl zice fiului:
– Nu poţi să cînţi şi tu o melodie pe care să n-o ştie cîinele?
————————————————————————————————————
Un tip întreabă un popă:
-Părinte, cum să-ţi iubeşti aproapele dacă el se opune?
————————————————————————————————————-

La început, fetele erau interesate de păpuşi, şi băieţii de maşini. Acum e invers.
————————————————————————————————————-
Doi tipi stăteau la bar. Unul dintre ei începe să ţipe spre celălalt:
-M-am f…t cu mă-ta.
În bar se făcu linişte, toata lumea aştepta replica.
Primul ţipă din nou:
-M-am f…t cu mă-ta.
Iată că vine şi replica:
-Du-te acasă, tată, că eşti beat !
————————————————————————————————————-
Ea către el:
– Dragule, semeni cu litera Q!
– Cum adică?
– Eşti un ZERO cu o codiţă mică…
————————————————————————————————————-
Fiul cu tatăl la pescuit:
– Fiule, dă-mi, te rog, pîinea pentru nadă.
– Am mîncat-o.
– Atunci dă-mi mămăliga.
– Nu mai e… Am mîncat-o.
– Ok, hai mănîncă şi rîmele, şi să mergem acasă.
————————————————————————————————————
Românii, oameni încercaţi de-a lungul istoriei, se clasifică astfel:
– optimiști: învață engleza
– pesimiști: învață maghiara
– realiști: învață sa tragă cu arma.
————————————————————————————————————-
Doi tineri se plimbă prin ploaie…atît de romantic!
El spune:
– Iubito, te-ai mărita cu un bărbat fără un ochi?
– Nu! Categoric nu!!
– Atunci, dă să ţin eu umbrela…
————————————————————————————————————-
Încă din cele mai vechi timpuri, femeile au tot afirmat că a naşte e mult mai dureros decât ar fi pentru un tip să primească o lovitură în testicule.

Iată dovada că această afirmaţie este greşită:
La un an sau nu prea mult după naştere, femeia va spune: „Ar fi nemaipomenit să mai avem un copil.”
Dar niciodată nu vei auzi un bărbat spunînd: „Aş fi dispus să mai primesc o lovitură…”
———————————————————————————————————-
– De ce furnica nu poate fi mulsă?
– Pentru că nu-i încape căldarea între picioare…
————————————————————————————————————
La grădina zoologică, animalele discută despre venirea vacanţei:
– Spune-mi, girafă, unde pleci tu în vacanţă?
– Ei bine, eu am un gît lung, soţia mea are gîtul lung, şi copiii mei la fel au gîtul lung. Şi cum nu ne place să ieşim în evidenţă, vom merge în Africa, acolo unde sunt şi alte girafe.
– Dar tu, ursule polar, tu unde mergi?
– Păi eu am o blană groasă, soţia mea are blana groasă, şi copiii mei la fel au blana groasă. Şi cum nu ne place să ieşim în evidenţă, vom merge la Polul Nord, acolo unde sunt şi alţi urşi polari.
– Dar tu, crocodilule, unde mergi?
– Ei bine, eu am o gură mare, soţia mea are gura mare, iar copiii mei au şi ei gura mare, şi cum nu ne place să ieşim în evidenţă, vom merge în Oltenia…
————————————————————————————————————-

Leave a Reply

Valeriu Nicolae

This WordPress.com site is the cat’s pajamas

Veteres Milites

Reconstituire Istorică

Hide&Seek

the good things in life

Arheologie Tv

Istoria programelor radio-tv din România. Şi alte delicatese culturale. Dacă doriți să revedeți...

Johnny Shumate

Illustration

Ovidiupecican's Blog

imago mundi & speculum historiale

Tartor Ocular

...citește și dă mai departe...

Tipărituri vechi

românești sau despre români

Vinul din Cluj

Cuvinte despre vinuri incercate, degustari si evenimente, calatorii si retete

Velico Dacus

...citește și dă mai departe...

Romania lu' Omarlupino

despre Romania lu' Omarlupino

Cosmin Giurgiu

Photography by Phantom

