…despre sefi, gay, tigani, etc…

Vorbesc doi:

Ştii cum ţii un prost în suspans?

Nu.

Îţi spun mîine.

———————————————————————————————————–

El şi ea, la telefon…

Iubito, în ce eşti îmbrăcată?

Într-o pereche de chiloţei…

Mai dă-mi detalii…

80% bumbac, 20% poliester…

———————————————————————————————————–

Mama lui Bulă stătea de vorbă la cofetărie cu două vecine. Subiectul: Cît de mulţi bani cîştigă copiii lor.
Prima:
– Vasile, băiatul meu, a ajuns mare chirurg şi are atît de mulţi bani, încît a făcut cadou o maşină unui prieten de-al lui.
A doua:
– Gheorghiţă , băiatul meu, a ajuns mare avocat şi are atîţia bani, încît a făcut cadou un apartament unui prieten de-al lui.

Mama lui Bulă:
– Bulă al meu n-a învăţat nimic, nu s-a ales nimic de el, e şomer, se droghează… Şi, colac peste pupăză, e şi homosexual. Norocul lui e că are doi amanţi, unul doctor şi unul avocat, care i-au făcut cadou o casă şi o maşină.

———————————————————————————————————

– Din păcate, soacra dumneavoastră mai are de trăit o oră, operaţia nu a  reuşit…
– Nu-i nimic, domnule Doctor, voi aştepta!

———————————————————————————————————

Somnul adînc ajută la prevenirea îmbătrînirii, mai ales dacă dormi la volan.
———————————————————————————————————
– Dacă ştiam cât eşti de sărac, nu mă mai măritam cu tine! 
– Şi eu când îţi ziceam că eşti tot ce am pe lume, de ce nu mă luai în serios?
———————————————————————————————————-
Ce vor avea afişat la pompă, în 2015, benzinăriile: Fă-ţi plinul şi primeşti cadou o maşină.

———————————————————————————————————-

D-le avocat, prostia unui bărbat poate constitui motiv de divorţ? 
– Nu, este doar motiv pentru căsătorie.
————————————————————————————————————-
Cele mai multe minciuni se spun înainte de alegeri, în timpul actului sexual şi după partida de pescuit.
————————————————————————————————————-
A bea un pahar de vin în fiecare zi este considerat un lucru util. Astăzi am făcut multe lucruri utile.
————————————————————————————————————-
Un bărbat abordează o femeie într-un bar: 
– Domnişoară, dacă şi-aş oferi un milion de euro, ai accepta să  faci sex cu mine? – Da, bineînţeles. 
– Dar dacă aş spune că îţi dau doar 10 lei? 
– Mă jigneşti! Ce fel de femeie crezi că sunt? 
– Asta am stabilit mai devreme, acum încerc doar să negociez preţul.
————————————————————————————————————
Inspecţie şcolară. Un ţigan stătea în penultima bancă. Inspectorii se aşează în spatele lui, în ultima bancă. Profesoara pune întrebări, ţiganul tot cu mâna pe sus. Într-un sfârşit, îl pune şi pe el să răspundă. 
– Ia răspunde şi tu Praleo! 
– Doamnă, să mor io ce picioare şi tâ
țe mişto haveți. 
– Nesimţitule, cum îţi permiţi? Ai nota 2 şi ieşi afară  măgarule! 
În timp ce se ridică din bancă, Pralea se întoarce la inspectori: 
– Ba, ăştia cu inspecţia, nu mai şoptiţi mânca-v-aş, dacă nu ştiţi!
————————————————————————————————————
– De ce sunt ţiganii muzicieni?
– Pentru că dorm pe „sol” şi vorbesc cu „fa”.
————————————————————————————————————

– Imaginează-ţi, ieri mă sună un tip şi-mi spune că-mi rupe capul dacă mai merg la nevastă-sa… 
– Păi nu te mai du! 
– Da, dar nu mi-a spus cine e nevastă-sa!
————————————————————————————————————
Şeful către noii angajaţi: 
– Nu mă priviţi ca pe un şef, ci ca pe un prieten care are mereu dreptate.
————————————————————————————————————-

Leave a Reply

Valeriu Nicolae

This WordPress.com site is the cat’s pajamas

Veteres Milites

Reconstituire Istorică

Hide&Seek

the good things in life

Arheologie Tv

Istoria programelor radio-tv din România. Şi alte delicatese culturale. Dacă doriți să revedeți...

Johnny Shumate

Illustration

Ovidiupecican's Blog

imago mundi & speculum historiale

Tartor Ocular

...citește și dă mai departe...

Tipărituri vechi

românești sau despre români

Vinul din Cluj

Cuvinte despre vinuri incercate, degustari si evenimente, calatorii si retete

Velico Dacus

...citește și dă mai departe...

Romania lu' Omarlupino

despre Romania lu' Omarlupino

Cosmin Giurgiu

Photography by Phantom

