…doctori, femei, etc…

Şeful îşi întreabă secretara:
-Cu cîte zerouri se scrie un milion?
-Cu şase.
-Dar jumătate de milion?
-Cu trei!

———————————————————————————————————-

Azi dimineață mi-au bătut la ușă Martorii lui Iehova:
”Am dori să discutăm despre Iisus”
”Nu pot să cred…” le-am spus ”Ce-a mai făcut acum?”

———————————————————————————————————-

Un doctor şi soţia lui au o ceartă foarte urîtă la micul dejun.
– Şi, dacă vrei să ştii, nici nu eşti foarte bun în pat! îi spune ea şi pleacă la lucru trîntind uşa.
Pe la amiază, începe să-i pară rău şi sună acasă:
– Ce ţi-a trebuit aşa mult să răspunzi?
– Eram în pat.
– Şi ce făceai în pat la ora asta?
– Ceream o a doua opinie.

——————————————————————————————————–

Un doctor moare, ajunge la poarta Raiului şi aude vocea Sfîntului Petru:

– Furnizorii intră prin uşa din spate.

——————————————————————————————————–

Un pitic intră într-o librărie și întreabă:
”Ave
ți vreo carte despre ironie?”
Bibliotecarul:
”Avem, e pe raftul de sus.”

——————————————————————————————————

– Ce mai faci, dragă?
– Sînt supărată! Soţul meu m-a ofensat grav!
– Cum aşa?
– L-am rugat să-mi dea 1000 RON ca să mă duc la un cabinet de înfrumuseţare, iar el s-a uitat la mine şi mi-a dat 2000!

———————————————————————————————————–

O blondă merge la doctor acuzînd dureri teribile de cap.
– Domnule doctor, mă doare capul îngrozitor, nu mai suport. Vă rog mult, ajutaţi-mă, pentru că deja am ajuns la capătul puterilor.
– Mda, vă înţeleg, domnişoară. Cred că vă trebuie ceva de calmare.
– De cal mare, de cal mic, dar de cal să fie.

———————————————————————————————————-

Ofiţerul de stare civilă:

– Acceptaţi ca statutul vostru pe Facebook să se schimbe din celibatar/celibatară în căsătorit/căsătorită?

Mireasa:

– Da.

Mirele:

– Da.

Ofiţerul de stare civilă:

– Să se apropie martorii să dea click pe like.

———————————————————————————————————-

Lîngă un semn de circulație ”Accesul interzis- cu excepția riveranilor”, un cuplu are următorul dialog:
EA: Iubi, ce înseamnă “cu excepția riveranilor”?
EL: Păi vezi că ești proastă? Înseamnă că au voie să intre doar ăia care au fost în război…

———————————————————————————————————-

 

Leave a Reply

Valeriu Nicolae

This WordPress.com site is the cat’s pajamas

Veteres Milites

Reconstituire Istorică

Hide&Seek

the good things in life

Arheologie Tv

Istoria programelor radio-tv din România. Şi alte delicatese culturale. Dacă doriți să revedeți...

Johnny Shumate

Illustration

Ovidiupecican's Blog

imago mundi & speculum historiale

Tartor Ocular

...citește și dă mai departe...

Tipărituri vechi

românești sau despre români

Vinul din Cluj

Cuvinte despre vinuri incercate, degustari si evenimente, calatorii si retete

Velico Dacus

...citește și dă mai departe...

Romania lu' Omarlupino

despre Romania lu' Omarlupino

Cosmin Giurgiu

Photography by Phantom

