…tigani, sfircuri, etc etc…

Un tip intră în magazin și întreabă vînzătoarea:
-Aveți chiloți?
-Nu.
-Dar de vînzare?

———————————————————————————————————–

– Care este motivul divorţului?
– Din cauza divergenţelor în privinţa religiei!
– Cum adică?
– Fostul meu soţ nu voia să recunoască nici în ruptul capului că sunt o Zeiţă !!

———————————————————————————————————–

Un bărbat în celulă, acuzat de viol, îşi mustră penisul:
– Vezi, măi Georgică, unde te-am băgat eu şi unde m-ai băgat tu …

———————————————————————————————————–

Secretara îl întreabă pe şef:
– Dragul meu, de ce soţia ta se uită la mine cu o priviră atât de suspectă?
– Pentru că şi ea cândva a fost secretara mea!

———————————————————————————————————–

De ce mai au sfîrcuri femeile fără țîțe?

Pentru că gestul contează.

———————————————————————————————————–

Doi țigani la Porțile Raiului.
– Nu știu ce să fac cu voi, să-L întreb pe Dumnezeu!
– Trimite-i la Dracu, Petre, sunt niște hoți!
După cîteva minute, Sfîntul Petru intră iar la Dumnezeu.
– Au dispărut, Doamne!
– Cine, țiganii?
– Nu, Porțile Raiului!

————————————————————————————————————

‎- Cum se numesc oamenii care stau la coadă?
– Oameni de rînd…

———————————————————————————————————–

De ce în Scoția, în fiecare castel, se află cîte o stafie?
Este mult mai ieftină decît un sistem de alarmă.

———————————————————————————————————–

‎- Ce a făcut Ion Iliescu în noaptea nunții cu Nina, ca să nu păteze cearșaful de sânge?
– S-a spălat pe mâini.

————————————————————————————————————

Când să ies din parcare, la supermarket, am zgâriat mașina din dreapta.
Am dat să plec, dar soția m-a oprit: 
-Cum, pleci așa, fără să-i lași omului un număr de contact? 
Am coborât oftând și i-am pus o carte de vizită sub ștergător.
A fost prima dată când mi s-a părut util că nu arunc cărțile de vizită pe care le primesc.

———————————————————————————————————–

O tînără povestește unei prietene:
– Duminică, la ștrand, s-au luat niște tipi de mine numai pentru că purtam aiurea costumul de baie.
– Păi, cum îl purtai?
– În mînă…

———————————————————————————————————-

Părinţii îl trimit pe Bulă la măcelărie să cumpere carne. Bulă se întoarce cu mâna goală.
– N-am cumpărat, zice el, fiindcă nu vând ăia decât carne de cal.
– Cum aşa? întreabă părinţii miraţi.
– Păi am văzut, zice Bulă, că deasupra cârligelor de pe perete scrie: Cal. I, CAL. II, CAL. III…
– Aha, trage concluzia Bulă cel bătrân, au început, în sfârşit, s-o eticheteze, hoţii dracului!…

————————————————————————————————————-

 

Leave a Reply

Valeriu Nicolae

This WordPress.com site is the cat’s pajamas

Veteres Milites

Reconstituire Istorică

Hide&Seek

the good things in life

Arheologie Radio-Tv

Istoria programelor radio-tv din România. Şi alte delicatese culturale. Dacă doriți să revedeți...

Johnny Shumate

Illustration

Ovidiupecican's Blog

imago mundi & speculum historiale

Tartor Ocular

...citește și dă mai departe...

Tipărituri vechi

românești sau despre români

Vinul din Cluj

Cuvinte despre vinuri incercate, degustari si evenimente, calatorii si retete

Velico Dacus

...citește și dă mai departe...

Romania lu' Omarlupino

despre Romania lu' Omarlupino

Cosmin Giurgiu

Photography by Phantom

