…deviza anestezistului roman si alte chestii culte…

Într-o dispută cu o femeie, ultimul argument pe care ţi-l va aduce ea va fi:
“Da, dar eu sunt femeie! Nu ai voie să te comporţi aşa cu mine!”
————————————————————————————————————
Blocurile din Europa sînt prevăzute cu sisteme de monitorizare, camere de filmat, interfon, etc.
Blocurile din România sînt prevăzute cu cîte o babă.
————————————————————————————————————
‎- Ce-ți place mai mult, apa plată sau cea carbogazoasă?
– Nu contează, de prună să fie…
————————————————————————————————————
-Tată, ce e ăla sex oral, mă întreabă fiică-mea zilele trecute.
Rușinat și oarecum contrariat, i-am răspuns: Nu e treaba ta!
-OK, mă duc să o întreb pe mama, zice ea.
Rîzînd în hohote, i-am zis: – Te duci degeaba, nici ea nu are habar.
———————————————————————————————————–
Stomatologul întreabă o pacientă:
– De cînd au început să vă cadă dinții?
– Imediat după nuntă.
———————————————————————————————————-
Deviza anestezistului român: Un pacient bine fixat nu necesită anestezie !
———————————————————————————————————-
Soția, cu lacrimi în ochi, îi zice soțului:
– Nesimțitule, nici măcar nu îți pasă de ce plîng! Vrei să îți zic de ce plîng?
– Femeie, nu mă interesează, oricum n-am atîția bani!
———————————————————————————————————-
Badea Gheorghe și Piști la restaurant.

-Mei Gheo, cum se zice corect la voi, in romînă: o spatar sau un spatar?

-Un spătar!

-Unspatar, doi beri, te rog!
———————————————————————————————————-
Soția către soț:
Dragul meu, degeaba îți tragi burta cînd te urci pe cîntar .. Imposibil să-ți arate mai puține kilograme.
Soțul: Știu, draga mea…
Soția: Atunci de ce ți-o tragi ?
Soțul: Ca să văd ce scrie…
———————————————————————————————————–
Într-un restaurant select, un muzician se apropie de masa lui Bulă şi-l întreabă:
– Dumneavoastră aţi cerut ceva de Beethoven?
– Nu, eu am cerut pui cu smântână.
———————————————————————————————————–
Un băiat expediază un sms fetei:
“Acest abonat vă cere în căsătorie”.
Primește răspuns:
“Stimate abonat, în contul dumneavoastră nu sînt suficienți bani pentru această operațiune!”

 

Leave a Reply

Valeriu Nicolae

This WordPress.com site is the cat’s pajamas

Veteres Milites

Reconstituire Istorică

Hide&Seek

the good things in life

Arheologie Tv

Istoria programelor radio-tv din România. Şi alte delicatese culturale. Dacă doriți să revedeți...

Johnny Shumate

Illustration

Ovidiupecican's Blog

imago mundi & speculum historiale

Tartor Ocular

...citește și dă mai departe...

Tipărituri vechi

românești sau despre români

Vinul din Cluj

Cuvinte despre vinuri incercate, degustari si evenimente, calatorii si retete

Velico Dacus

...citește și dă mai departe...

Romania lu' Omarlupino

despre Romania lu' Omarlupino

Cosmin Giurgiu

Photography by Phantom

