…sex, zine, contraceptii, etc…

—————————————————————————————————————————————–

Dacă e sa invatam un singur lucru din Frumoasa si Bestia, este că aspectul nu conteaza atâta timp cât eşti un print miliardar care detine un castel.

————————————————————————————————————————————–

– Bunico, cum te tratezi d-ta când eşti bolnavă?

– Păi, la răceala cu un păhărel de ţuică, dacă îmi creste tensiunea cu un păhărel de coniac de calitate superioară, când îmi scade tensiunea cu un pahar de vin roşu, lipsa poftei de mâncare cu un pahar de vin alb, iar pentru o digestie mai bună un pahar de bere.

– Bine, bunico, şi când bei apă?

– Draga mea, de o boală din asta încă n-am suferit…

—————————————————————————————————————————————-

Un tip merge prin desert cand deodata apare o tipa marfa de tot.

– Cine esti tu ? zice tipul

– Eu sunt zana ta pazitoare.

– Da ? Pai atunci da-mi si mie sa beau.

– Bine, daca vrei de baut, trage un vânt inspre duna aia.

Zis si facut. Apare un bar complet cu toate bauturile.

Dupa ce isi potoleste setea tipul zice :

– Dar de mancat poti sa-mi dai ?

– Bine, daca vrei de mancat, trage un vânt inspre duna aia.

Apare o masa cu tot ce vrei pe ea.

Satul tipul incepe sa se uite la zana si zice :

– Auzi daca tot esti zana mea nu poti sa ma satisfaci si pe mine ?

Zana incepe sa dansesze intr-un ritm hipnotic, tipul se descheie

la pantaloni si scoate obiectul, cand simte ca il bate cineva pe umar si

aude o voce.

– Pai bine tovarase Georgescu, dupa ce ca ai adormit in sedinta si te-ai basit de doua ori, acuma scoti si pula la sef ?

—————————————————————————————————————————————–

Doctorul către pacient: – Cum sunt noile supozitoare pentru insomnie?

– Remarcabile, d-le doctor, nici nu apuc să scot degetul!

—————————————————————————————————————————————–

Dupa ce a născut nevasta-mea, am întrebat-o pe doctoriţă:

– Şi acum, peste cât timp credeţi că vom putea face sex? 

– În 20 de minute ies din gardă, aşteptaţi-mă în parcare.

—————————————————————————————————————————————–

O pereche aşteaptă un copil şi se informează la doctor cum e cu sexul în timpul graviditatii.

Doctorul explică:

− În prima treime a perioadei de sarcină puteţi avea contact sexual normal, în a doua treime numai din spate ca şi câinele, iar în ultima treime ca lupul.

Soţul puţin contrariat:

− Ca lupul?!

La care doctorul:

− Da, da te pui lângă gaură şi urli.

—————————————————————————————————————————————-

Un doctor român se întoarce din China , unde participse la un congres internaţional pentru reducerea natalităţii. Toţi se adună în jurul lui, curioşi să afle cum au rezolvat chinezii problema. – E foarte simplu. Când bărbatul vine la consultaţie, doctorul îl pune să-şi aşeze testicolele pe masă, le ţine bine, ia ciocanul şi le trage una tare cât poate. Pe cei prezenţi îi trece un fior rece pe spinare. Unul zice cu jumătate de voce: – Dar nu doare? La care doctorul, calm: – Doar dacă-mi dau din greşeală cu ciocanul peste degete.

————————————————————————————————————————————–

La doctor se prezintă un bărbat care începe să-şi verse oful:

– Domn doctor, am o problemă: când sunt cu nevastă-mea, nu mai dau randamentul de pe vremuri…

– Stai liniştit! Uite aici un praf roşu, presară-l înainte şi o să ai randamentul de pe vremuri.

A doua zi, omul vine iar:

– Domn doctor, nu a avut nici un efect… – Înseamnă că problema e mai gravă decât am crezut. Uite un praf albastru. Ăsta trebuie să meargă.

În următoarea zi, omul vine iar, amărât:

– Domn doctor, nici ăsta n-a mers…

– Un singur praf mai am, ăsta gri. Daca nici ăsta nu merge, nu ştiu ce să-ţi mai fac…

Pleacă omul acasă şi se întoarce a doua zi fericit.

– Ei? Cum a mers? – Super! Toată noaptea am fost activ! Şi nici acum nu mi se culcă!

– Ei, cimentul tot ciment ramine…

—————————————————————————————————————————————–

Leave a Reply

Valeriu Nicolae

This WordPress.com site is the cat’s pajamas

Veteres Milites

Reconstituire Istorică

Hide&Seek

the good things in life

Arheologie Tv

Istoria programelor radio-tv din România. Şi alte delicatese culturale. Dacă doriți să revedeți...

Johnny Shumate

Illustration

Ovidiupecican's Blog

imago mundi & speculum historiale

Tartor Ocular

...citește și dă mai departe...

Tipărituri vechi

românești sau despre români

Vinul din Cluj

Cuvinte despre vinuri incercate, degustari si evenimente, calatorii si retete

Velico Dacus

...citește și dă mai departe...

Romania lu' Omarlupino

despre Romania lu' Omarlupino

Cosmin Giurgiu

Photography by Phantom

